Blog

Unboxing w e-commerce – co to jest i dlaczego warto go rozważyć?
W dobie dużej konkurencji i często dużych wymagań użytkowników, prosta prezentacja produktu w formie zdjęć, może nie wystarczyć, żeby zachęcić kogoś do zakupu. Czytaj więcej
Reklama sklepu jubilerskiego w Internecie – którą formę wybrać?
Każdy biznes w sieci potrzebuje odpowiedniej reklamy. Niezależnie od tego co się sprzedaje warto inwestować w rozpoznawalność swojej marki i różne inne działania promocyjne. Czytaj więcej
Reklama displayowa – czym jest i dlaczego warto wykorzystać ją w promocji sklepu?
Sprzedaż to nie tylko świetna oferta, ale także dobra reklama. W końcu skądś klienci muszą dowiedzieć się, nawet o tym najlepszym sklepie. Czytaj więcej
Reklama apteki internetowej – czy jest możliwa?
Apteka to specyficzny rodzaj działalności. Jej prowadzenie wiąże się z koniecznością spełniania różnego rodzaju wymagań. Nie tylko związanych ze sprzedażą produktów i suplementów, Czytaj więcej
Podziękowanie dla klienta za zakup w sklepie internetowym – poznaj nasze pomysły!
Kluczem do osiągniecia sukcesu w sprzedaży w dużej mierze jest komunikacja z klientem. Dlatego każdy, kto posiada sklep internetowy powinien o nią zadbać. Czytaj więcej
Open Graph – czym są znaczniki te znaczniki i jak pomagają Twojemu sklepowi?
Jeśli pozycjonuje się swój sklep dobrze wie się czym są meta tagi. Mają one duże wpływ na to, jak będzie wyświetlać się konkretna treść w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Niezadowolony klient w sklepie internetowym – co robić?
Zadowolony klient to nieodłączny aspekt sklepu internetowego. Bez tego trudno liczyć na sukces w sprzedaży i rozwój. Dlatego tak ważne jest robienie wszystkiego co możliwe, Czytaj więcej
Marketing konwersacyjny – co to jest?
Jeśli działa się w sprzedaży, niezależnie od tego w jakiej branży, to ważne jest, aby docierać do klientów różnymi kanałami. Czytaj więcej
Jak zdobyć zaufanie klienta?
W sprzedaży internetowej, nieważne czy mowa o usługach, czy produktach ważne będzie zdobycie zaufania klienta. Bez tego nie dokona on zakupu. Czytaj więcej
Jak sprzedawać na Instagramie?
W dzisiejszym biznesie ważne jest, aby docierać do klientów różnymi kanałami. To jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży, a więc i rozwój firmy. Czytaj więcej
Jak reklamować sklep meblowy w Internecie?
Sprzedaż mebli w sieci może być świetnym pomysłem. Ludzie coraz częściej robią w ten sposób zakupy wyposażenia swojego domu. Jednak tak jak w przypadku każdej innej sprzedaży, Czytaj więcej
Grupa docelowa – czym jest i jak ją określić?
Zanim przystąpi się do sprzedaży w Internecie trzeba się oczywiście do niej odpowiednio przygotować, czyli stworzyć biznesplan. Jednym z elementów takiego planu powinna być właśnie grupa docelowa. Czytaj więcej
CTA – co to jest i jak tworzyć skuteczne przyciski w sklepie internetowym?
Dobrze jest starać się doprowadzać do tego, aby klienci robili zakupy w sklepie jak największą ilością sposobów. Ważne więc będzie działanie w jak największej liczbie kanałów sprzedaży. Czytaj więcej
Unique Selling Proposition (USP) – co to jest i dlaczego musisz to wykorzystać w swoim sklepie internetowym?
Konkurencja w biznesie to coś naturalnego, zwłaszcza w takiej branży jak e-commerce. Konieczność rywalizacji motywuje do działania i napędza rozwój. Czytaj więcej
Jak reklamować internetowy sklep odzieżowy?
Odzież i akcesoria modowe należą do najchętniej kupowanych produktów w sieci. Otworzenie sklepu internetowego z ubraniami może być bardzo opłacalne, Czytaj więcej
Digital Marketing – co to jest?
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Trudno się z tym nie zgodzić. Dobrze przemyślane i odpowiednio prowadzone kampanie reklamowe są podstawą funkcjonowania każdego biznesu. Czytaj więcej
Customer service w sklepie internetowym – co to jest i wskazówki!
Pod pewnymi względami sprzedaż w sklepach internetowych i stacjonarnych właściwie niewiele się od siebie różni – w obydwu przypadkach klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Czytaj więcej
Customer Acquisition Cost (CAC) – co to jest?
To oczywiste, że każdy sprzedawca chciałby mieć jak najwięcej klientów. Bez nich nie może istnieć żadna firma. W końcu wydaje się całkiem logiczne, Czytaj więcej
Sneak-peek – co to jest i czy jest ważne w sklepie internetowym?
O sukcesie sklepu internetowego mogą decydować różne czynniki. Sprzedawcy muszą mieć świadomość, że dzisiejsi klienci są o wiele bardziej wymagający niż jeszcze kilka lat temu. Czytaj więcej
Programy lojalnościowe w sklepie internetowym – co musisz o nich wiedzieć?
Lojalni klienci, którzy chętnie wracają na zakupy, nawet jeśli konkurencja oferuje niższe ceny, to chyba marzenie każdego właściciela sklepu internetowego. Czytaj więcej
Jak reklamować internetowy sklep zoologiczny?
Już w ponad połowie polskich domów mieszka jakieś zwierzę. Najczęściej jest to pies lub kot, ale towarzyszą nam również mniejsze stworzenia, Czytaj więcej
Strategie cenowe w sklepie internetowym – poznaj przykłady!
Chociaż na decyzje zakupowe klientów wpływają różne czynniki, jednym z najważniejszych, który może napędzać sprzedaż, jest atrakcyjna cena produktu. Jak ustalać ceny w sklepie? Czytaj więcej
Sortowanie i filtrowanie produktów w sklepie – najważniejsze założenia!
Zakupy w sklepie internetowym to – wbrew pozorom – dość złożony proces. Aby klient sfinalizował transakcję, wszystko musi funkcjonować jak należy. Czytaj więcej
Analityka internetowa – z jakich narzędzi korzystać?
Założenie własnego sklepu internetowego może być całkiem niezłym pomysłem na biznes. Jednak przy tak silnej konkurencji w branży e-commerce nie możesz po prostu liczyć na to, Czytaj więcej