Blog

Czym jest customer service online?
Obecnie zakupy w Internecie są bardzo popularne, mają wiele zalet, które czynią je wygodniejszymi od tych tradycyjnych. Jednak nie wszystko jest w nich lepsze w porównaniu ze zwykłymi sklepami. Czytaj więcej
Czy dropshipping jest legalny?
Dropshipping to świetny sposób, żeby rozpocząć sprzedaż w Internecie. W ten sposób może rozpocząć sprzedaż niemal każdy. Wiele osób zastanawia się jednak, Czytaj więcej
Buyer persona – co to jest?
Jeśli chce się odnieść sukces w sprzedaży, trzeba wiedzieć, do kogo kierować swój produkt. Żeby to robić trzeba poznać tego klienta i jego potrzeby. Czytaj więcej
Pre-order – co to jest? Jakie korzyści niesie pre-order?
Jeśli regularnie kupujesz w Internecie, istnieje spora szansa, że spotkałeś się już z możliwością zamówienia produktu jeszcze przed jego premierą. Czytaj więcej
Jak zostać specjalistą ds. e-commerce? Podpowiadamy!
Kupowanie w sieci stają się naszą codziennością. Według danych GUS w 2020 r. na zakupy przez Internet zdecydowało się ok. Czytaj więcej
Sklep internetowy a ryczałt – sprawdź co musisz wiedzieć!
Otwierając jakąkolwiek działalność, również sklep internetowy, należy wskazać, w jaki sposób będziemy rozliczać się z fiskusem. Od wyboru formy opodatkowania dużo zależy (np. Czytaj więcej
Dropshipping a zwrot towaru – podpowiadamy!
Jeśli sprzedajesz przez Internet – niezależnie od tego, czy prowadzisz tradycyjny sklep internetowy, czy oparty o dropshipping, musisz liczyć się ze zwrotami. Czytaj więcej
YouTube e-commerce – czyli jak wykorzystać YouTube w sklepie internetowym
YouTube kojarzy Ci się przede wszystkim z godzinami spędzonymi na oglądaniu śmiesznych filmików i videoklipów? Jeśli działasz w branży e-commerce, Czytaj więcej
Dropshipping a prawo – baza wiedzy!
W sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów działających w modelu dropshippingu. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę potencjał branży e-commerce i łatwość, Czytaj więcej
Jak otworzyć sklep internetowy z CBD?
Produkty konopne cieszą się rosnącą popularnością. Kannabidiol (CBD) ma szerokie właściwości terapeutyczne, przy czym nie wykazuje działania psychoaktywnego, nie uzależnia, Czytaj więcej
Funkcjonalności sklepu internetowego – jakie powinien mieć każdy sklep?
Zastanawiasz się, jak zwiększyć wyniki sprzedaży? Przede wszystkim powinieneś dostosować swój sklep do wymagań dzisiejszych klientów. Warto mieć świadomość, że istnieją rozwiązania oraz narzędzia, Czytaj więcej
Landing Page – co to jest? Jak go przygotować, aby był skuteczny?
Jest bardzo wiele różnych sposobów na zdobywanie nowych klientów. Jednym z nich jest właśnie landing page. Oczywiście tak jak każdy inny musi być odpowiednio przemyślany i zaprojektowany, Czytaj więcej
Testy A/B = czym są? Jakie testy A/B robić w sklepie internetowym i kiedy?
Na sukces w sprzedaży składa się wiele elementów. W przypadku sklepu internetowego wszystkie one muszą być dobrze zaplanowane i równie świetnie zrealizowane. Czytaj więcej
UI design – co to jest i jak ma się do sklepów internetowych?
Skuteczny sklep internetowy, czyli taki, w którym sprzedaż jest na satysfakcjonującym poziomie to nie tylko świetne produkty i dobra reklama. Czytaj więcej
Lead magnet — co to jest? 5 pomysłów na lead magnet w sklepie internetowym
Ciekawa i konkurencyjna oferta sklepu to dopiero początek. Trzeba też jakoś sprawić, żeby klienci taką ofertę w ogóle zauważyli. Można doprowadzać klientów do sklepu różnymi kanałami i dobrze jest właśnie korzystać z jak największej ilości sposobów. Czytaj więcej
PWA — co to jest i dlaczego warto zastanowić się nad jej wdrożeniem w sklepie internetowym?
W biznesie, jak w wielu innych dziedzinach życia brak rozwoju równoznaczny jest z cofaniem się. Dlatego cały czas powinno się szukać sposobów na rozwój swojego biznesu. Czytaj więcej
System WMS — co to jest i dlaczego jest taki ważny?
Magazyn to kluczowe miejsce w wielu firmach. Niezależenie od tego, czy prowadzi się sklep internetowy, sprzedaż B2B, czy właśnie samo magazynowanie towaru jest działalnością zarobkową. Czytaj więcej
Real-time marketing — co to jest? Przykłady!
Jednym z celów różnych działań marketingowych jest po prostu sprawienie, żeby zostać zauważonym przez potencjalnych klientów. Sposobów na to jest bardzo wiele. Czytaj więcej
Remarketing dynamiczny — co to jest i czym różni się od standardowego?
Odpowiednie działania marketingowe to coś, co przydatne jest w niemal każdej branży. Dobrze jest prowadzić możliwie wiele różnorodnych akcji, aby zwiększyć szanse na sukces. Czytaj więcej
Co to jest Showrooming i Webrooming?
Duży wybór, jeśli chodzi o sklepy sprawia, że klienci nie decydują się na zakupy w pierwszym lepszym miejscu. Często porównują produkty pod względem ich parametrów, Czytaj więcej
Co to jest Key Visual?
Jednym ze składowych sukcesu w sprzedaży w sieci jest znana i mocna marka. Jeśli klienci będą ją kojarzyć, dużo łatwiej będzie docierać ze swoimi produktami do nich. Czytaj więcej
Narzędzia do monitorowania social media – poznaj przydatną listę!
Jak podaje raport Hootsuite, statystyczny Polak spędza w sieci niemal 7 godzin w ciągu godzin, z czego 2 godziny to aktywność w mediach społecznościowych. Czytaj więcej
Przydatne narzędzia w marketingu internetowym
Marketing internetowy to nic innego jak promowanie firmy w sieci. Rozwój technologii i powszechny dostęp do Internetu sprzyjają prowadzeniu skutecznych działań reklamowych. Czytaj więcej
Monitoring mediów – czym jest i do czego go wykorzystać?
Internet jest dziś jednym z najważniejszych źródeł informacji. To również miejsce, w którym użytkownicy mogą wymieniać się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat firm i oferowanych przez nich usług. Czytaj więcej
1 2 3 13