Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy

Blog

05/12/18
Zwiększenie ilości polubień na fanpage’u

Zwiększenie liczby fanów śledzących nasz profil na Facebooku pomaga w zwiększeniu popularności publikowanych przez nas treści poprzez wzrost ich zasięgów. W jaki sposób zwiększyć ilość polubień naszego profilu?

Czytaj więcej

28/11/18
Co to jest Facebook Pixel?

Facebook Pixel to narzędzie przydatne przy analizie efektywności reklam emitowanych na Facebooku. Planując wykorzystywanie Facebooka do działań reklamowych swojego sklepu internetowego, nie można pominąć analizowania danych, których zebranie umożliwi nam facebookowy Pixel.

Czytaj więcej

23/11/18
Metoda SMART w zarządzaniu sprzedażą

Metoda SMART to znana w zarządzaniu koncepcja wykorzystywana w planowaniu i koordynacji działań. Warto wykorzystać ją do zarządzania sprzedażą w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej

22/11/18
Handel częściami samochodowymi online – case study

W 2018 roku największy polski portal motoryzacyjny, Otomoto.pl, wprowadził możliwość wystawiania ogłoszeń części. Krok ten może zrewolucjonizować krajowy rynek części samochodowych.

Czytaj więcej

21/11/18
Sklep internetowy – jak zacząć?

Jak zacząć prowadzić sklep internetowy? Z CStore.pl to proste! Poniżej opiszemy, jak zacząć swoją przygodę ze sprzedażą w Internecie.

Czytaj więcej

20/11/18
Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego?

Wybór domeny dla sklepu internetowego ma olbrzymie znaczenie dla budowania świadomości marki, łatwości zapamiętania nazwy i optymalizacji wyszukiwania. Poniżej przedstawiamy garść cennych informacji związanych z wyborem domeny.

Czytaj więcej

20/11/18
Konwersja w sklepie internetowym

Konwersja to podstawowy współczynnik istotny przy analizie działań marketingowych i raportowaniu sprzedaży w naszym sklepie internetowym. W niniejszym artykule wyjaśnimy, czym jest konwersja w sklepie internetowym oraz w jaki sposób poprawić jej wartość, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Czytaj więcej

19/11/18
Jak wybrać platformę e-commerce?

Wyzwaniem dla osób stawiających pierwsze kroki w e-commerce jest wybór najlepszej dla nich platformy sprzedażowej. W niniejszym artykule zwrócimy uwagę na kwestie, które należy mieć na uwadze, wybierając platformę.

Czytaj więcej

1 2 3 11