Tel: +48 733 703 100
CStoreZałóż sklep internetowy

Blog

04/06/19
Influencer Marketing w służbie marki

Influencerzy rządzą współczesnym internetem. Ponad 70% treści tworzonych przez blogerów wpływa na decyzje zakupowe. Szacuje się, że za rok albo dwa – rynek ten może być wart nawet 10 miliardów dolarów.

Czytaj więcej

28/05/19
Jak wykorzystać social media do zwiększenia ruchu w e-sklepie?

Umiejętne wykorzystanie social mediów pozwala zwiększyć w sklepie internetowym. W jaki sposób można to zrobić? Na to pytanie odpowiemy w poniższym tekście.

Czytaj więcej

21/05/19
Jak zadbać o prawidłowy content marketing w sklepie internetowym?

Content marketing pomaga zwiększać zasięg publikowanych przez nas treści w social mediach oraz znacząco poprawia pozycjonowanie sklepu. W niniejszym tekście podpowiemy, na co zwrócić uwagę kiedy decydujemy się na działania związane z content marketingiem.

Czytaj więcej

13/05/19
M-commerce

M-commerce to nic innego jak e-commerce realizowane na urządzeniach mobilnych. M-commerce rozwija się wprost proporcjonalnie do dynamiki wzrostu popularności korzystania z Internetu na smartfonach i tabletach.

Czytaj więcej

06/05/19
System zamówień B2B

Rynek usług e-commerce przeznaczonych do działania w modelu business-to-business stale rośnie. Poza klasyczną wymianą towarów pomiędzy podmiotami, rozwiązania e-commerce i system zamówień B2B to także automatyzacja procesów biznesowych, wygodny przepływ oraz rozliczanie usług.

Czytaj więcej

24/04/19
Czym jest marketing wirusowy?

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na zwiększenie zainteresowania klientów, a co za tym idzie, na wzrost sprzedaży, jest stosowanie marketingu wirusowego. Co to takiego? Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej

17/04/19
Prezentacja produktu w 360°

Zakupy w sklepie internetowym różnią się od tych realizowanych w sklepie stacjonarnym między innymi sposobem prezentacji produktu. Zdjęcia nie zawsze pozwalają na dokładne obejrzenie go z każdej strony, a jest to niejednokrotnie jedyny sposób na zapoznanie się z oferowanym towarem.

Czytaj więcej

29/03/19
Real-time marketing

Pojęcie real-time marketingu (RTM) staje się coraz bardziej popularne, a jego wykorzystywanie w codziennej pracy może sprawić, że marka odniesie olbrzymi sukces w ciągu kilkunastu godzin. Czym jest marketing w czasie rzeczywistym?

Czytaj więcej

1 2 3 13