Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy

Blog

24/04/19
Czym jest marketing wirusowy?

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na zwiększenie zainteresowania klientów, a co za tym idzie, na wzrost sprzedaży, jest stosowanie marketingu wirusowego. Co to takiego? Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej

17/04/19
Prezentacja produktu w 360°

Zakupy w sklepie internetowym różnią się od tych realizowanych w sklepie stacjonarnym między innymi sposobem prezentacji produktu. Zdjęcia nie zawsze pozwalają na dokładne obejrzenie go z każdej strony, a jest to niejednokrotnie jedyny sposób na zapoznanie się z oferowanym towarem.

Czytaj więcej

04/04/19
Wykorzystanie LinkedIn w e-commerce

LinkedIn został stworzony z myślą o nawiązywaniu kontaktów biznesowo-zawodowych. Swoje profile mają tam rekruterzy, pracownicy z wieloletnim stażem, jak i osoby znajdujące się dopiero na początku swojej ścieżki zawodowej. LinkedIn jest także dobrym miejscem do wykorzystania w e-commerce,

Czytaj więcej

29/03/19
Real-time marketing

Pojęcie real-time marketingu (RTM) staje się coraz bardziej popularne, a jego wykorzystywanie w codziennej pracy może sprawić, że marka odniesie olbrzymi sukces w ciągu kilkunastu godzin. Czym jest marketing w czasie rzeczywistym?

Real-time marketing stanowi reakcję na bieżące wydarzenia,

Czytaj więcej

21/03/19
Sprzedaż internetowa w sektorze beauty

Z roku na rok rośnie liczba osób kupujących kosmetyki i perfumy w drogeriach internetowych. Stopniowo wzrasta również średnia wartość takich transakcji. Specjaliści są pewni, że w najbliższych latach sprzedaż kosmetyków w Internecie utrzyma progres.

Największym rynkiem jest Azja,

Czytaj więcej

19/12/18
Sprzedaż omnichannel – szanse i wyzwania

Sprzedaż omnichannel to nic innego jak dystrybucja wielokanałowa, łącząca tradycyjne kanały sprzedaży z nowoczesnymi rozwiązaniami z obszaru e-commerce. Na Zachodzie trend ten jest powszechny, w Polsce raczkuje od kilku lat.

Czytaj więcej

12/12/18
Import produktów z Chin

Rosnąca konkurencja na rynku sklepów internetowych powoduje poszukiwanie możliwości zmniejszenia kosztów poprzez ominięcie pośredników. Wiele sklepów internetowych skłania się ku bezpośredniemu importowi produktów z Chin.

Czytaj więcej

05/12/18
Zwiększenie ilości polubień na fanpage’u

Zwiększenie liczby fanów śledzących nasz profil na Facebooku pomaga w zwiększeniu popularności publikowanych przez nas treści poprzez wzrost ich zasięgów. W jaki sposób zwiększyć ilość polubień naszego profilu?

Czytaj więcej

1 2 3 12