Blog

Customer journey B2B – jak wygląda ścieżka zakupowa klienta B2B?
Żeby klient zakupił jakiś produkt lub usługę, którą się oferuje, musi on przejść całą ścieżkę zakupową. Działając w jakimkolwiek biznesie trzeba móc umożliwić klientowi przejście tego procesu jak najszybciej i wygodnie. Czytaj więcej
E-commerce B2B, czyli dlaczego warto prowadzić sprzedaż online w tym sektorze?
Trudno wyobrazić sobie dziś zakupy bez sklepów internetowych. Miliony klientów codziennie nie tylko je odwiedzają, ale także dokonują tam zakupów. Czytaj więcej
Jaki hosting wybrać dla sklepu internetowego? Czym się kierować przy wyborze?
Hosting to w pewien sposób podstawa sklepu internetowego. To na nim będzie działać strona sklepu, a strona to to nie tylko oferta, Czytaj więcej
Social media marketing – co to jest?
Dziś trudno wyobrazić sobie społeczne życie bez Facebooka, czy Instagrama. Coraz większą popularność zdobywa także TikTok. Mamy też Twittera czy LinkedIna Jeśli prowadzi się sprzedaż towarów lub usług w Internecie, Czytaj więcej
Pomysły na sklep w dropshippingu – poznaj nasze propozycje!
Dropshipping to świetny sposób na uruchomienie sprzedaży w Internecie nawet wtedy, kiedy nie jest się producentem lub nie ma się dużych środków na inwestycję. Czytaj więcej
Marketplace vs. sklep internetowy – co wybrać?
Rozpoczynając sprzedaż przeważnie trzeba zdecydować się na przedstawienie swojej oferty w oparciu o marketplace lub własny sklep internetowy. Rozpoczęcie działań w obu miejscach jednocześnie jest trudne pod względem logistycznym i finansowym. Czytaj więcej
Konkurs w sklepie internetowym – jak go zorganizować?
Angażowanie klientów w konkursy i różne inne aktywności to świetny sposób aby nie tylko zdobyć nowych klientów do sklepu, ale także sprawić, Czytaj więcej
Czym jest grywalizacja w sklepie internetowym?
Sprzedając w Internecie powinno się docierać do klientów różnymi kanałami sprzedaży. Każdy kolejny nowy kanał czy sposób oferowania swojego produktu to możliwość dotarcia do nowych klientów. Czytaj więcej
Content marketing w sektorze B2B – co musisz wiedzieć?
Treści jakie tworzy się jako marka mają duże znaczenie dla pozyskiwania nowych klientów. Blog, podcast i nie tylko to wszystko conetent marketing. Czytaj więcej
Co to jest lead scoring?
Rozwijając marketing w każdej firmie ważne jest zdobywanie leadów. Nie ważne czy sprzedaje się jakieś produkty czy usługi, ważne jest zdobywanie klientów. Czytaj więcej
CDN – co to jest i jak działa?
Lepsza personalizacji i dostosowywanie treści do odbiorcy. W dzisiejszym marketingu jest to bardzo ważne. W końcu dużo łatwiej skłonić kogoś do dokonania transakcji właśnie wtedy, Czytaj więcej
Bezpieczeństwu sklepu internetowego – jak o nie zadbać?
Sklep internetowy to firma jak każda inna. Dlatego ważne jest jej odpowiednie zabezpieczenie. W końcu sklep internetowy to wiele różnych danych. Czytaj więcej
Account Based Marketing (ABM) – co to jest?
Jeśli sprzedaje się coś, bez względu na to, czy są to usługi, czy może jakieś produkty, to niezwykle ważne jest, Czytaj więcej
Architektura informacji w sklepie internetowym – co musisz wiedzieć?
Każdy sklep, a właściwie strona internetowa to zbiór różnych informacji. Dla tego, kto zarządza takim zbiorem powinno być ważne, aby był on czytelny zarówno dla ludzi jak i tak zwanych robotów Google. Czytaj więcej
UX na mobilnej wersji strony – o czym musisz pamiętać?
Ludzie otwierają strony internetowe na różnych urządzeniach. Trzeba o tym pamiętać podczas ich tworzenia. Szczególnie, kiedy jest to witryna sklepu. Czytaj więcej
UX a e-mail marketing – co musisz wiedzieć?
Email marketing to bardzo niedoceniany sposób na zdobywanie nowych klientów. Przede wszystkim ma on średnio największy zwrot z inwestycji w porównaniu do innych kanałów. Czytaj więcej
Strategie cenowe w sklepie internetowym
Cena jest jednym z głównych czynników, który wpływają na decyzje zakupowe klientów. Dlatego tak ważna jest odpowiednia strategia cenowa. Z jednej strony zabezpiecza ona sklep finansowo, Czytaj więcej
SEO a UX sklepu internetowego – co musisz wiedzieć?
Trudno wyobrazić sobie odnoszący sukcesy sklep bez dobrze prowadzonych działań związanych z dwoma tytułowymi pojęciami. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, Czytaj więcej
Podstawowe błędy UX w sklepach internetowych
Dobrze zaprojekowana strona internetowa sklepu nie tylko nie przeszkadza w sprzedaży, ale także może ją napędzać. Dlatego tak ważne jest aby witryna jak i cały proces realizacji zamówienia był dla klienta przyjazny i wygodny. Czytaj więcej
Optymalizacja i rozmiary grafik i obrazów w sklepie internetowym – podstawowe informacje!
Trudno wyobrazić sobie sklep internetowy, w którym nie ma zdjęć produktów. Jednak zdjęcia mają swój rozmiar, co wpływa na szybkość ładowania strony. Czytaj więcej
Co to jest UX (User Experience)?
Jeśli ma się jakąś stronę internetową, blog, czy aplikację jest, ważne żeby osoby, które będą z niej korzystać, mogły robić to z przyjemnością. Czytaj więcej
Jak zwiększyć średni czas przebywania użytkowników w sklepie?
Nikt nie chce, żeby użytkownicy, którzy docierają na jego stronę, szybko z niej uciekali. Ani nie osiągnie się wtedy zakładanych celów, Czytaj więcej
Jak nie odstraszyć klientów w sklepie internetowym?
Konkurencja w sprzedaży internetowej jest bardzo duża. Dlatego powinno za wszelką cenę wystrzegać się wszystkich błędów, które mogą odstraszyć klientów. Czytaj więcej
Jak angażować klienta w sklepie internetowym?
Każdemu kto prowadzi sklep internetowy zależy na tym, aby sklep się rozwijał, czyli rosła w nim sprzedaż. Można próbować to uzyskać na wiele sposobów. Czytaj więcej
1 2 3 17