Blog

Kolory w marketingu i ich psychologiczne znaczenie
Kolory i ich odpowiednie wykorzystanie w działaniach marketingowych będzie istotną częścią różnych działań marketingowych. Niektóre z nich przyciągają wzrok, jedne barwy najlepiej wyglądają w parze z konkretnymi kolorami. Czytaj więcej
Jak wybrać agencję Social Media?
Dzisiaj działanie w social mediach to podstawa w wielu biznesach. Dobrze jest więc być tam obecnym. Jednak sama obecność to zdecydowanie za mało. Czytaj więcej
Jak wybrać agencję SEO?
Wybór właściwych pracowników czy też firm, z którymi się współpracuje jest niezwykle ważne w każdym biznesie. W końcu od tego w dużym stopniu zależy sukces firmy. Czytaj więcej
Jak wybrać agencję SEM?
Prowadząc biznes w sieci jednym z jego najważniejszych elementów zaraz za samą ofertą będą oczywiście działania marketingowe. Jednym z nich są reklamy w sieci. Czytaj więcej
Ekonomia behawioralna – co to jest?
Wiele osób, jeśli zapytać je w jaki sposób podejmuje decyzje, zapewne odpowie, że analizuje wiele czynników i na ich podstawie decyduje jak się zachować.   Czytaj więcej
Co to jest flywheel? Czy możesz go wykorzystać w sklepie internetowym?
W firmach szuka się stale nowych sposobów na pozyskanie klientów. Do tej pory za najlepsze źródło leadów czy też po prostu sprzedaży uchodził tak zwany lejek sprzedażowy. Czytaj więcej
Video content marketing – co to jest i kiedy wykorzystać go w sklepie internetowym?
Materiały wideo cieszą się w Internecie duża popularnością. Ludzie po prostu lubią oglądać filmy, niezależnie od tego o jaką dziedzinę życia chodzi. Czytaj więcej
Unboxing w e-commerce – co to jest i dlaczego warto go rozważyć?
W dobie dużej konkurencji i często dużych wymagań użytkowników, prosta prezentacja produktu w formie zdjęć, może nie wystarczyć, żeby zachęcić kogoś do zakupu. Czytaj więcej
Reklama sklepu jubilerskiego w Internecie – którą formę wybrać?
Każdy biznes w sieci potrzebuje odpowiedniej reklamy. Niezależnie od tego co się sprzedaje warto inwestować w rozpoznawalność swojej marki i różne inne działania promocyjne. Czytaj więcej
Reklama displayowa – czym jest i dlaczego warto wykorzystać ją w promocji sklepu?
Sprzedaż to nie tylko świetna oferta, ale także dobra reklama. W końcu skądś klienci muszą dowiedzieć się, nawet o tym najlepszym sklepie. Czytaj więcej
Reklama apteki internetowej – czy jest możliwa?
Apteka to specyficzny rodzaj działalności. Jej prowadzenie wiąże się z koniecznością spełniania różnego rodzaju wymagań. Nie tylko związanych ze sprzedażą produktów i suplementów, Czytaj więcej
Podziękowanie dla klienta za zakup w sklepie internetowym – poznaj nasze pomysły!
Kluczem do osiągniecia sukcesu w sprzedaży w dużej mierze jest komunikacja z klientem. Dlatego każdy, kto posiada sklep internetowy powinien o nią zadbać. Czytaj więcej
Open Graph – czym są znaczniki te znaczniki i jak pomagają Twojemu sklepowi?
Jeśli pozycjonuje się swój sklep dobrze wie się czym są meta tagi. Mają one duże wpływ na to, jak będzie wyświetlać się konkretna treść w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Niezadowolony klient w sklepie internetowym – co robić?
Zadowolony klient to nieodłączny aspekt sklepu internetowego. Bez tego trudno liczyć na sukces w sprzedaży i rozwój. Dlatego tak ważne jest robienie wszystkiego co możliwe, Czytaj więcej
Marketing konwersacyjny – co to jest?
Jeśli działa się w sprzedaży, niezależnie od tego w jakiej branży, to ważne jest, aby docierać do klientów różnymi kanałami. Czytaj więcej
Jak zdobyć zaufanie klienta?
W sprzedaży internetowej, nieważne czy mowa o usługach, czy produktach ważne będzie zdobycie zaufania klienta. Bez tego nie dokona on zakupu. Czytaj więcej
Jak sprzedawać na Instagramie?
W dzisiejszym biznesie ważne jest, aby docierać do klientów różnymi kanałami. To jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży, a więc i rozwój firmy. Czytaj więcej
Jak reklamować sklep meblowy w Internecie?
Sprzedaż mebli w sieci może być świetnym pomysłem. Ludzie coraz częściej robią w ten sposób zakupy wyposażenia swojego domu. Jednak tak jak w przypadku każdej innej sprzedaży, Czytaj więcej
Grupa docelowa – czym jest i jak ją określić?
Zanim przystąpi się do sprzedaży w Internecie trzeba się oczywiście do niej odpowiednio przygotować, czyli stworzyć biznesplan. Jednym z elementów takiego planu powinna być właśnie grupa docelowa. Czytaj więcej
CTA – co to jest i jak tworzyć skuteczne przyciski w sklepie internetowym?
Dobrze jest starać się doprowadzać do tego, aby klienci robili zakupy w sklepie jak największą ilością sposobów. Ważne więc będzie działanie w jak największej liczbie kanałów sprzedaży. Czytaj więcej
Unique Selling Proposition (USP) – co to jest i dlaczego musisz to wykorzystać w swoim sklepie internetowym?
Konkurencja w biznesie to coś naturalnego, zwłaszcza w takiej branży jak e-commerce. Konieczność rywalizacji motywuje do działania i napędza rozwój. Czytaj więcej
Jak reklamować internetowy sklep odzieżowy?
Odzież i akcesoria modowe należą do najchętniej kupowanych produktów w sieci. Otworzenie sklepu internetowego z ubraniami może być bardzo opłacalne, Czytaj więcej
Digital Marketing – co to jest?
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Trudno się z tym nie zgodzić. Dobrze przemyślane i odpowiednio prowadzone kampanie reklamowe są podstawą funkcjonowania każdego biznesu. Czytaj więcej
Customer service w sklepie internetowym – co to jest i wskazówki!
Pod pewnymi względami sprzedaż w sklepach internetowych i stacjonarnych właściwie niewiele się od siebie różni – w obydwu przypadkach klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Czytaj więcej