Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy

Blog

20/11/18
Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego?

Wybór domeny dla sklepu internetowego ma olbrzymie znaczenie dla budowania świadomości marki, łatwości zapamiętania nazwy i optymalizacji wyszukiwania. Poniżej przedstawiamy garść cennych informacji związanych z wyborem domeny.

Czytaj więcej

20/11/18
Konwersja w sklepie internetowym

Konwersja to podstawowy współczynnik istotny przy analizie działań marketingowych i raportowaniu sprzedaży w naszym sklepie internetowym. W niniejszym artykule wyjaśnimy, czym jest konwersja w sklepie internetowym oraz w jaki sposób poprawić jej wartość, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Czytaj więcej

19/11/18
Jak wybrać platformę e-commerce?

Wyzwaniem dla osób stawiających pierwsze kroki w e-commerce jest wybór najlepszej dla nich platformy sprzedażowej. W niniejszym artykule zwrócimy uwagę na kwestie, które należy mieć na uwadze, wybierając platformę.

Czytaj więcej

16/11/18
Wsparcie techniczne sklepu internetowego

Dla komfortowego prowadzenia sprzedaży internetowej niezbędny jest niezawodny sklep internetowy. W niniejszym tekście omawiamy cechy dobrego helpdesku.

Czytaj więcej

15/11/18
4 pomysły na promocje świąteczne

Okres przedświąteczny to doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. W tym okresie warto podjąć działania na rzecz pozyskania nowych Klientów i zwiększenia konwersji poprzez atrakcyjne promocje.

Czytaj więcej

14/11/18
Personalizacja zamówień w sklepie internetowym

Interesującym trendem w sprzedaży internetowej jest możliwość spersonalizowania zamawianych produktów. Istnieją branże, w których indywidualne przygotowanie towaru praktykowane jest od lat, jednak w niektórych z nich to dopiero wkraczająca rewolucja.

Czytaj więcej

13/11/18
Jaki hosting wybrać dla sklepu internetowego?

Na rynku znajduje się obecnie wiele firm oferujących usługi hostingowe. Którą z nich wybrać? Na co zwrócić uwagę?

Czytaj więcej

12/11/18
Jak promować sklep internetowy?

Odpowiednio prowadzone działania marketingowe w celu pozyskania klientów to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzącą sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. W niniejszym tekście przedstawimy kilka pomysłów na zwiększenie popularności Twojego sklepu.

Czytaj więcej