Blog

Techniki sprzedaży B2B – czyli jak skutecznie pozyskiwać klientów B2B!
Można mieć świetną usługę lub towary najwyższej jakości, wszystko to w bardzo konkurencyjnych cenach, ale firma może nie przynosić dochodów. Czytaj więcej
Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?
Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, Czytaj więcej
SEO dla B2B, czyli pozycjonowanie sklepów B2B – jak zaplanować?
Szeroka sieć kanałów sprzedaży jest niezwykle ważna w sprzedaży B2B. Im więcej sposobów dotarcia do klienta tym większe szanse na zdobywanie kolejnych, Czytaj więcej
Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?
W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy.  Sposobów jest na to wiele. Czytaj więcej
System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?
Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, Czytaj więcej
Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?
Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, Czytaj więcej
Lejek sprzedażowy – co to jest i jak go zbudować w sklepie internetowym?
W każdym sklepie internetowym najważniejsza jest sprzedaż. Żeby sprzedaż była na zadowalającym poziomie, trzeba połączyć ze sobą atrakcyjną ofertę, rzetelną obsługę klienta, Czytaj więcej
Porzucone koszyki – czym są i jak z nimi walczyć?
W sklepie internetowym sprzedawca może cieszyć się z udanej sprzedaży dopiero wtedy, kiedy klient „odejdzie od kasy”, czyli wybierze formę dostawy i zapłaci za towar. Czytaj więcej
UX w sklepie internetowy – praktyczne wskazówki!
Każdy sklep stacjonarny, do którego wchodzi się po zakupy, to nie byle jak umiejscowione regały i rozłożone towary. Wszystko ma swoje miejsce. Czytaj więcej
Księgowość sklepu internetowego – co musisz o niej wiedzieć?
Prowadzenie sklepu internetowego niesie za sobą takie same obowiązki jak w przypadku każdej innej firmy. Trzeba mieć odpowiednio zarejestrowaną działalność, Czytaj więcej
Remarketing w sklepie internetowym – co to jest i jak ustawić?
Kanałów, jakimi do sklepu mogą dotrzeć klienci, jest całkiem sporo. Ważne jest, żeby usystematyzować je i rozwijać w zależności od ich skuteczności. Czytaj więcej
Źródła ruchu w sklepie internetowym – jakie są?
Biznes e-commerce to wiele czynników, które przygotowane wszystkie w odpowiedni sposób mogą pozwolić osiągnąć sukces w tej branży. Ważna jest oczywiście sama oferta, Czytaj więcej
Black Friday 2020 – jak przygotować swój sklep? Wskazówki!
W sklepie internetowym podobnie, jak i w każdym innym, w którym nie handluje się artykułami spożywczymi lub innymi produktami pierwszej potrzeby, Czytaj więcej
Logistyka sklepu internetowego – jak zarządzać?
Na sukces sklepu internetowego składa się wiele czynników. Oczywiście ważny jest towar, jakość, ceny i sam marketing. Jednak również wszystko co związane z samą logistyką sklepu jest bardzo istotne. Czytaj więcej
Dropshipping Aliexpress, czyli dropshipping z chin – co musisz o nim wiedzieć?
Własny sklep internetowy może być świetnym sposobem na biznes. Obecnie założenie go jest znacznie prostsze niż kiedyś. Najłatwiejszym sposobem na handel w Internecie jest dropshipping. Czytaj więcej
Dropshipping na Allegro – czy jest możliwy i jak połączyć?
Dropshipping jest niezwykle popularny przede wszystkim ze względu na bardzo niski próg wejścia. Do sprzedaży w tym modelu nie potrzeba wynajmować ani budować ogromnego magazynu, Czytaj więcej
Dropshipping bez firmy – czy i w jaki sposób jest możliwy?
Założenie firmy zawsze wiąże się z jakimiś kosztami, a co za tym idzie ryzykiem. Koszty mogą zniechęcać, szczególnie podczas rozpoczynania prowadzenia działalności. Czytaj więcej
Zarobki w dropshippingu – ile można zarobić, czyli czy dropshipping czy się opłaca?
Otwieranie sklepu bez własnego magazynu i asortymentu cieszy się ostatnio bardzo dużą popularnością. Jak można coś sprzedawać, nie mając własnego towaru? Czytaj więcej
Sklep internetowy a współpraca z blogerami – co musisz wiedzieć?
Reklamy w mediach społecznościowych, Google Ads, pozycjonowanie, to te najpopularniejsze metody, jeśli chodzi o promocję sklepu internetowego. Jednak warto inwestować w różne kanały reklamy oraz promocji i analizować, Czytaj więcej
Facebook ADS – co to jest? Jak działa? Sklep internetowy a Facebook ADS!
Są różne sposoby na promocję swoich usług, produktów i marki.  Ich wybór zależy w dużej mierze od grupy docelowej, do której kierowany jest produkt. Czytaj więcej
Google Ads – co to jest? Jak działa? Dlaczego warto inwestować w Google Ads?
„Reklama dźwignią handlu” to stare i znane powiedzenie, jednak wciąż bardzo aktualne. Niezależnie od tego, jakie usługi czy produkty się oferuje w Internecie, Czytaj więcej
SEO sklepu internetowego – czym jest pozycjonowanie i dlaczego warto w nie inwestować?
Konkurencyjna oferta, dobra obsługa klienta i dobrej jakości towar nie wystarczy, żeby odnieść sukces w branży e-commerce. Klienci muszą dowiedzieć się o istnieniu sklepu. Czytaj więcej
Programy do robienia logo – czyli jak stworzyć logo firmy za darmo?
Rozpoznawalność sklepu i jego marki to jeden z najważniejszych składników sukcesu w e-commerce.  Pozwala nie tylko zdobywać nowych klientów, ale także utrzymać ich na dłużej. Czytaj więcej
Najlepszy sklep internetowy – czyli jaki?
Popularność zakupów w Internecie jeszcze nigdy nie była tak duża, jak teraz.  Świetnym pomysłem wydaje się więc otwarcie sklepu internetowego. Czytaj więcej
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X