Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy

Blog

18/07/18
Czym jest dropshipping?

Sprzedaż w modelu dropshippingu to jeden z popularnych wariantów prowadzenia sklepu internetowego. W niniejszym artykule opiszemy, na czym polega prowadzenie sprzedaży modelu dropshippingu, oraz przedstawimy wybrane wady i zalety tego rozwiązania.

Czytaj więcej

13/07/18
Jak efektywnie zarządzać sprzedażą z wielu sklepów internetowych?

Częstym problemem przy prowadzeniu kilku sklepów internetowych jest czas jaki potrzebujemy na przełączanie się między poszczególnymi sklepami oraz stabilność integracji. W artykule powiemy jak go rozwiązać.

Czytaj więcej

13/07/18
Dobre praktyki współpracy sklepu internetowego z hurtownią

W artykule opowiemy o tym dlaczego warto automatyzować integrację z hurtownią, jak w praktyce to działa oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy.

Czytaj więcej

04/07/18
Wysyłka niestandardowych zamówień

Większość przesyłek nadawanych przez sklepy internetowe to standardowe paczki nadawane do klientów detalicznych. Jednak co zrobić w przypadku kiedy oferowane przez nas towary z różnych przyczyn wykraczają poza normy przyjęte przez firmy kurierskie?

Każda firma kurierska posiada własne,

Czytaj więcej

27/06/18
Platformy sprzedażowe B2B

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platform sprzedażowych w segmencie B2B.

Czytaj więcej

20/06/18
Integracja sklepu internetowego z hurtowniami

Sklep internetowy zintegrowany z hurtowniami to popularny model prowadzenia sprzedaży. Rozwiązanie takie stawia jednak przez przedsiębiorcami chcącymi uruchomić sprzedaż internetową kilka wyzwań. W jaki sposób uniknąć problemów i jak efektywnie wykorzystać możliwość integracji sklepu internetowego z hurtowniami?

Czytaj więcej

13/06/18
Jak docenić stałych klientów?

Mimo zadowolenia z produktów i poziomu usług świadczonych w danym sklepie tak stacjonarnym, jak i internetowym, część klientów regularnie poszukuje nowego miejsca, w którym dokonuje zakupów. Wysypujące się z portfela karty stałego klienta, które w rzeczywistości bardzo często nie przekładają się na realne gratyfikacje,

Czytaj więcej

06/06/18
Historia sukcesu Alibaba Group

Chińska firma, jeszcze kilka lat temu nikomu nieznana, osiągnęła niebywały sukces. Jako właściciel m. in. sklepu Aliexpress cieszy się niebywałymi dochodami i jest uważana za jedno z największych przedsiębiorstw świata. Co jest źródłem tego osiągnięcia?

Czytaj więcej