Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy

Sprzedaż hurtowa B2B

Pełna integracja i automatyzacja procesów

Platforma hurtowa jest w pełni zintegrowana z popularnymi programami sprzedażowymi m.in. Comarch, Wfmag, Enova, Subiekt i inne.


Najważniejsze funkcje platformy CStore Pro B2B

1. Platforma w formie katalogu dla klientów nie zalogowanych.
Klient bez logowania może przeglądać katalog produktów z dostępem do wyznaczonych informacji. Nie ma możliwości składania zamówień, podglądu cen i stanów.

2. Rejestracja nowego klienta.
Nowy klient może zarejestrować się do systemu i oczekuje na zatwierdzenie przez administratora, który potwierdza jego konto oraz przypisuje do wybranej grupy rabatowej.

3. Indywidualne progi rabatowe i ceny.
Informacja na temat progów rabatowych i cen (m.in. ceny hurtowe, procentowy rabat na grupę produktów, indywidualna cena na produkt i inne) pobierana jest z programu finansowego / ERP. Dostępna jest również możliwość ustawiania cen i grup klientów na poziomie platformy hurtowej.

4. Płatności terminowe.
Podczas składania zamówienia klient ma dostępną informację na temat terminu płatności, zgodnego z ustawieniami w programie finansowym.

5. Stany magazynowe i termin dostępności.
Klient widzi dostępny stan magazynowy lub przedział oraz informację na temat terminu dostępności towaru.

6. Limity kredytowe i saldo.
Możliwość składania zamówień w obrębie limitu kredytowego lub powyżej po zaakceptowaniu zamówienia przez handlowca.

7. Lista zamówień oraz faktur.
Podgląd listy zamówień, faktur w tym kwota, terminy płatności, status rozliczenia oraz możliwość pobrania faktury w pdfie.

8. Dane kontaktowe do handlowca.
Możliwość skontaktowania się z handlowcem telefonicznie, mailowo czy na chacie.

9. Zatwierdzanie zamówień przez handlowców.
Zamówienie złożone przez klienta wymaga akceptacji handlowca lub może być bezpośrednio przekazane do realizacji.

10. Handlowiec ma podgląd informacji o swoich klientach.
Handlowiec ma podgląd informacji o swoich klientach, zamówieniach. Handlowiec ma możliwość modyfikacji zamówienia, dodania zamówienia w imieniu klienta oraz zalogowania się na jego konto.

11. Zamówienia cykliczne.
Klient ma możliwość zdefiniowana zamówienia cyklicznego które ponawiane jest w określony dzień np. poniedziałek o 8.00 co tydzień przez określony okres. Zamówienie cykliczne powoduje utworzenie zamówienia w imieniu klienta z wybranymi produktami. Jeżeli zamówienie nie może być w pełni zrealizowane, zostaje złożone częściowa, a klient oraz handlowiec otrzymują powiadomienie.

12. Ukrywanie produktów dla wybranych grup klientów.
Klient widzi dostępne dla niego grupy produktów.

12. Dostępne API dla klientów.
Dzięki wykorzystaniu API Państwa klienci mają możliwość pobrania pełnej oferty produktowej (m.in. kartoteki produktów), pobrania stanów magazynowych i cen jak również możliwość złożenia zbiorczego zamówienia. Klient w łatwy sposób może zintegrować swój system informatyczny czy sklep internetowy z Państwa hurtownią internetową.

13. Współpraca dropshipping.
Możliwość współpracy z klientami na zasadzie dropshippingu i realizacji pojedynczych zamówień, wysyłanych bezpośrednio do klienta końcowego.

14. Integracja z sklepem detalicznym B2C i obsługa w jednym panelu.
Możliwość szybkiego uruchomienia platformy detalicznej, przeznaczoną do zakupów indywidualnych. Całość obsługiwana w jednym panelu administracyjnym.

15. Dowolne dostosowanie systemu.
Personalizacja systemu pod kątem specyfiki Państwa działalności. Możliwość wykonania dodatkowych funkcjonalności i integracji.