Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy

Blog

20/08/18
Dosprzedaż produktów obecnym klientom

Dosprzedaż produktów obecnym klientom to jedna z efektywnych metod zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. W niniejszym tekście skupimy się na komunikacji i aktywizacji klientów, którzy zamknęli zamówienia w naszym sklepie.

Czytaj więcej

15/08/18
Jak stworzyć opisy produktów?

Podstawowym elementem prezentacji produktów w sklepie internetowym są ich opisy. Dobry opis produktu to nie tylko przedstawienie podstawowych cech i funkcji oraz parametrów technicznych danego wyrobu. W niniejszym tekście znajdziecie kilka dobrych rad i wskazówek pomocnych przy tworzeniu opisów w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej

13/08/18
Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling i up-selling to metody mające na celu zwiększenie sprzedaży. W poniższym artykule opiszemy, w jaki sposób można wykorzystać sklep internetowy do automatyzacji i skutecznego prowadzenia takich działań.

Czytaj więcej

08/08/18
Alternatywa dla kuriera

Umawianie się na konkretną godzinę z kurierem, czekanie na dźwięk domofonu, zamawianie paczki do biura i odbieranie jej pod czujnym okiem ciekawskich lub zdegustowanych współpracowników przestają być nieodłącznym problemem miłośników zakupów online. Pojawiają się atrakcyjne alternatywy dla kuriera,

Czytaj więcej

06/08/18
Podstawowa analiza portfela klientów

Sukces działań marketingowych zależy w dużej mierze od dokładnego poznania portfela swoich obecnych klientów. Niniejszy artykuł przedstawia podstawowe metody badawcze pozwalające na poznanie swoich odbiorców i podjęcie działań w kierunku optymalizacji sprzedaży.

Czytaj więcej

03/08/18
Jak założyć sklep internetowy?

Wiele osób tworzących swój własny biznes lub szukających możliwości jego rozwoju, chce założyć sklep internetowy. Z jednej strony wydaje się to zadaniem prostym, z drugiej warto najpierw przemyśleć kilka ważnych kwestii, zanim przystąpi się do działania.

Czytaj więcej

01/08/18
Pierwszy sklep internetowy – jaka forma działalności

Osoby zastanawiające się nad uruchomieniem pierwszego sklepu internetowego stoją często przed wyborem formy działalności i opodatkowania. W poniższym artykule przedstawiamy możliwość sprawdzenia się w obszarze sprzedaży internetowej bez zakładania firmy.

Niewielki biznes bez działalności gospodarczej?

Czytaj więcej

25/07/18
Porzucanie koszyków

Porzucone koszyki to problem trapiący praktycznie każdy sklep internetowy. Według różnych badań nawet więcej niż 2/3 wszystkich koszyków klientów na świecie zostaje porzuconych przed finalizacją transakcji.

Czytaj więcej