Blog

Skuteczna reklama na Facebooku krok po kroku!
Do uzyskania zadowalającego ruchu w sklepie internetowym niezbędna jest odpowiednia promocja sklepu. Idealnym narzędziem do kontaktu z potencjalnymi klientami jest Facebook. Czytaj więcej
Sklep internetowy dla rzemieślnika
Platforma sprzedażowa znajduje zastosowanie nie tylko w przypadku dużych projektów. W e-commerce doskonale odnajdą się także rzemieślnicy, którzy mogą w Internecie docierać do odbiorców swoich produktów. Czytaj więcej
Sklep internetowy zintegrowany z Allegro
Allegro.pl od lat jest liderem polskiego rynku e-commerce. Dla wielu sprzedawców wystawienie swoich towarów na Allegro to szansa na dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia znacznych kosztów na działania marketingowe. Czytaj więcej
Jak prowadzić fanpage sklepu internetowego na Facebooku?
Prowadzenie oficjalnego profilu sklepu internetowego na Facebooku to obecnie standard. Jego brak w przypadku platform B2C jest nieprofesjonalny i świadczy wręcz źle o podejściu firmy do komunikacji z Klientami. Czytaj więcej
Wybór wykonawcy sklepu internetowego
Wybór wykonawcy sklepu internetowego to kluczowa decyzja przy uruchamianiu własnego projektu e-commerce. Poniżej przedstawiamy kluczowe kryteria, które powinny zostać wzięte pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Czytaj więcej
Artykuł sponsorowany – co to jest i jak je wykorzystać w promocji sklepu?
Jednym z najskuteczniejszych sposobów promowania sklepu internetowego jest zamawianie artykułów sponsorowanych. Aby odniosły one pożądany efekt w postaci zwiększenia ruchu i konwersji, Czytaj więcej
Problemy ze sprzedażą na Allegro
Allegro.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis umożliwiający sprzedaż swoich produktów. Ze względu na jego zasięg, znaczna liczba przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie dystrybucji właśnie tam. Czytaj więcej
Jak pakować produkty w sklepie internetowym do wysyłki?
Pakowanie produktów do wysyłki to złożone zagadnienie ściśle powiązane z branżą, w jakiej działa sklep internetowy, i specyfiką wysyłanego towaru. Czytaj więcej
Społeczne zaangażowanie biznesu e-commerce
Społeczne zaangażowanie biznesu to długofalowa strategia działania na rzecz społeczności. Są to przede wszystkim wszelkie działania prospołeczne i charytatywne podejmowane przez firmy. Czytaj więcej
Proces sprzedaży internetowej – etapy i schemat
Efektywne zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym oraz sprawna obsługa Klientów i zamówień wymagają ułożenia procesu sprzedaży internetowej. Warto przemyśleć to zagadnienie przed uruchomieniem sklepu internetowego. Czytaj więcej
Sklep internetowy w smartfonie
Urządzenia mobilne odpowiadają za generowanie coraz większego ruchu w Internecie. Już 52% odwiedzin stron internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych! Trend ten nie ominął branży e-commerce. Czytaj więcej
Wizualna prezentacja produktu w sklepie internetowym
Dobre zaprezentowanie produktu w sklepie internetowym to obecnie konieczność. Bez odpowiednich zdjęć trudno uznać jakikolwiek działający współcześnie sklep internetowy za profesjonalny. Czytaj więcej
Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?
Problem sprzedaży nadwyżek magazynowych jest właściwie tak stary, jak zorganizowany handel. W jaki sposób poradzić sobie z towarem zalegającym w sklepie internetowym? Czytaj więcej
Dosprzedaż produktów obecnym klientom
Dosprzedaż produktów obecnym klientom to jedna z efektywnych metod zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. W niniejszym tekście skupimy się na komunikacji i aktywizacji klientów, Czytaj więcej
Jak stworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?
Podstawowym elementem prezentacji produktów w sklepie internetowym są ich opisy. Dobry opis produktu to nie tylko przedstawienie podstawowych cech i funkcji oraz parametrów technicznych danego wyrobu. Czytaj więcej
Co to jest cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?
Cross-selling i up-selling to metody mające na celu zwiększenie sprzedaży. W poniższym artykule opiszemy, wyjaśnimy Ci co to jest cross-selling i up-selling w sklepie internetowym i w jaki sposób można je wykorzystać do automatyzacji i skutecznego prowadzenia takich działań. Czytaj więcej
Formy dostawy w sklepie internetowym – jaka alternatywa dla kuriera?
Umawianie się na konkretną godzinę z kurierem, czekanie na dźwięk domofonu, zamawianie paczki do biura i odbieranie jej pod czujnym okiem ciekawskich lub zdegustowanych współpracowników przestają być nieodłącznym problemem miłośników zakupów online. Czytaj więcej
Podstawowa analiza portfela klientów
Sukces działań marketingowych zależy w dużej mierze od dokładnego poznania portfela swoich obecnych klientów. Niniejszy artykuł przedstawia podstawowe metody badawcze pozwalające na poznanie swoich odbiorców i podjęcie działań w kierunku optymalizacji sprzedaży. Czytaj więcej
Sklep internetowy a działalność gospodarcza – jaką formę wybrać?
Osoby zastanawiające się nad uruchomieniem pierwszego sklepu internetowego stoją często przed wyborem formy działalności i opodatkowania. W poniższym artykule przedstawiamy możliwość sprawdzenia się w obszarze sprzedaży internetowej bez zakładania firmy. Czytaj więcej
Porzucanie koszyków – co to jest i jak je ratować?
Porzucone koszyki to problem trapiący praktycznie każdy sklep internetowy. Według różnych badań nawet więcej niż 2/3 wszystkich koszyków klientów na świecie zostaje porzuconych przed finalizacją transakcji.  Czytaj więcej
Co to jest dropshipping i na czym polega?
Dropshipping to rodzaj sprzedaży detalicznej, jednak w odróżnieniu od standardowego sklepu internetowego, w którym produkty znajdują się w stacjonarnym magazynie, Czytaj więcej
Jak efektywnie zarządzać sprzedażą z wielu sklepów internetowych?
Częstym problemem przy prowadzeniu kilku sklepów internetowych jest czas jaki potrzebujemy na przełączanie się między poszczególnymi sklepami oraz stabilność integracji. Czytaj więcej
Dobre praktyki współpracy sklepu internetowego z hurtownią
W artykule opowiemy o tym dlaczego warto automatyzować integrację z hurtownią, jak w praktyce to działa oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Czytaj więcej
Wysyłka niestandardowych zamówień
Większość przesyłek nadawanych przez sklepy internetowe to standardowe paczki nadawane do klientów detalicznych. Jednak co zrobić w przypadku kiedy oferowane przez nas towary z różnych przyczyn wykraczają poza normy przyjęte przez firmy kurierskie? Czytaj więcej