Blog

Promowanie sklepu internetowego na Wykopie
Wykop.pl to najpopularniejszy w Polsce agregator treści. Ze względu na jego popularność i stosunkową łatwość dodawania treści, warto wziąć pod uwagę Wykop przy planowaniu działań marketingowych w social media. Czytaj więcej
Jak zainstalować certyfikat SSL?
W artykule „Certyfikat SSL – bezpieczeństwo danych w sklepie internetowym” wyjaśniliśmy, czym jest certyfikat SSL oraz jakie są korzyści z jego posiadania. Czytaj więcej
Wysyłka towarów za pomocą dronów
Postępująca robotyzacja i automatyzacja coraz intensywniej dociera pod przysłowiowe strzechy. Olbrzymią popularnością cieszą się sterowane latające drony, wykorzystywane do rozmaitych zadań. Czytaj więcej
Dotacja z PUP – świetny zastrzyk na dobry start
Masz pomysł na świetny interes w sieci, ale brakuje Ci środków na rozpoczęcie? Jest na to rozwiązanie! Pozyskaj fundusze na start z Powiatowego Urzędu Pracy i zacznij stawiać kroki w świecie e-commerce. Czytaj więcej
Sukces Amazon.com – case study
Amazon.com to dziś bezdyskusyjny i wyznaczający nowe trendy lider branży e-commerce na świecie. Jak wyglądała droga Amazona do sukcesu? Czytaj więcej
Oprogramowanie e-commerce szyte na miarę
Sektor e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Businessinsider.com.pl przewiduje, że w 2018 roku wartość rynku e-commerce przekroczy 50 miliardów złotych. Czy każda firma handlowa lub produkcyjna może wejść na ten rynek? Czytaj więcej
Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?
Prowadzenie firmowego bloga wymaga nakładów pracy i środków, jednak jest doskonałym sposobem na pozycjonowanie sklepu, zaawansowaną komunikację z klientami i działania content marketingowe. Czytaj więcej
Historia Ebay.com
Ebay.com to największy portal aukcyjny na świecie. Firma powstała co prawda w połowie lat dziewięćdziesiątych, ale jej historia to podręcznikowy wręcz przykład start-upu, Czytaj więcej
Tesla i pionierskie podejście do e-commerce
Przedsiębiorstwo Tesla Motors znane jest każdemu fanowi motoryzacji i nowych technologii. Firma zajmuje się nie tylko projektowaniem i sprzedażą samochodów elektrycznych. Czytaj więcej
Promocje w Black Friday
Początki Black Friday są związane z działaniami promocyjnymi amerykańskich sklepów oraz domów towarowych, które zaraz po Święcie Dziękczynienia, przypadającym w czwarty czwartek listopada, Czytaj więcej
Współpraca z blogerami i influencerami
Wzrastająca każdego roku liczba blogów nie mogła pozostać bez wpływu na sprzedaż internetową towarów i usług. Wiele firm z branży e-commerce usiłuje pozyskać do współpracy blogerów czy influencerów, Czytaj więcej
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to problem zaprzątający głowę niemal wszystkich właścicieli i menedżerów przedsięwzięć skupiających się na handlu w Internecie. Czytaj więcej
Kryzys w social media – jak reagować
Posiadanie profilu w social media to obecnie bezwzględna konieczność przy prowadzeniu firmy w obszarze e-commerce. Portale społecznościowe czynne są całą dobę przez siedem dni w tygodniu i w każdej chwili może pojawić się sytuacja kryzysowa. Czytaj więcej
Komunikacja z klientami w komentarzach
Komentarze zostawiane na stronach sklepu czy w kanałach w social media to ważne miejsce do komunikowania się z Klientami. Systematyczne i kulturalne odpowiadanie na takie wiadomości pozwala na budowanie zarówno dobrych relacji z Klientami, Czytaj więcej
Sklep internetowy w mediach społecznościowych
Rewolucja w polskich mediach społecznościowych wybuchła w 2008 roku, kiedy do Polski oficjalnie zawitał Facebook. Obecnie posiadanie profili w mediach społecznościowych to dla branży e-commerce bezwzględny obowiązek, Czytaj więcej
Gdzie sprzedawać w internecie? Jak zacząć sprzedawać w sieci?
Przedstawiamy krótki przewodnik po możliwościach rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. W niniejszym podsumowaniu przedstawimy cztery popularne platformy e-commerce niebędące sklepami internetowymi wraz z ich wadami i zaletami, Czytaj więcej
Elektroniczna dystrybucja oprogramowania
Elektroniczna dystrybucja oprogramowania, zwana potocznie sprzedażą kluczy, zdominowała rynek sprzedaży software’u zarówno w segmencie profesjonalnych programów dla biznesu, jak również gier komputerowych. Czytaj więcej
Jak wygląd sklepu wpływa na konwersję?
Wygląd sklepu to jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzję Klientów o zakupie. W dzisiejszych realiach ostrej konkurencji i łatwego dostępu do dobrej jakości stron internetowych, Czytaj więcej
Zestawy produktów jako narzędzie zwiększenia sprzedaży
Temat zestawów produktów poruszaliśmy już przy okazji różnych tematów opisywanych w naszych innych artykułach. Dziś czas na dokładniejsze omówienie samej koncepcji zestawów produktów w sklepie internetowym. Czytaj więcej
Portale aukcyjne w Polsce
Najbardziej znanym portalem aukcyjnym na polskim rynku e-commerce jest Allegro.pl. Choć wśród ofert na Allegro aukcje stanowią niewielki procent, to portal pozostaje liderem tego segmentu. Czytaj więcej
Copywriting w sprzedaży internetowej
Czym są usługi copywriterskie? Dlaczego są one istotne i pomocne w prowadzeniu sprzedaży internetowej? W niniejszym artykule odpowiemy na te i inne pytania dotyczące copywritingu. Czytaj więcej
Grafika komputerowa w sklepie internetowym
Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Warstwa wizualna naszego sklepu to obszar w olbrzymim stopniu decydujący o jego atrakcyjności dla potencjalnego Klienta. Czytaj więcej
Komunikacja z klientem – metody i kanały, czyli jak komunikować się z klientem?
Sklep internetowy pozwala klientom na szybkie i wygodne zakupy z poziomu niemal dowolnego urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron internetowych. Dla sprzedawców komfortowa jest z kolei automatyzacja sprzedaży i zmniejszenie udziału w procesie realizacji zamówienia osób odpowiedzialnych za obsługę klienta. Czytaj więcej
Jakość obsługi klienta w sklepie internetowym
Zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości obsługi klienta w sklepie internetowym to wyzwanie, przed którym staje każdy przedsiębiorca prowadzący sprzedaż online. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów dobrych praktyk, Czytaj więcej
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X