Blog

Podstawowa analiza portfela klientów
Sukces działań marketingowych zależy w dużej mierze od dokładnego poznania portfela swoich obecnych klientów. Niniejszy artykuł przedstawia podstawowe metody badawcze pozwalające na poznanie swoich odbiorców i podjęcie działań w kierunku optymalizacji sprzedaży. Czytaj więcej
Sklep internetowy a działalność gospodarcza – jaką formę wybrać?
Osoby zastanawiające się nad uruchomieniem pierwszego sklepu internetowego stoją często przed wyborem formy działalności i opodatkowania. W poniższym artykule przedstawiamy możliwość sprawdzenia się w obszarze sprzedaży internetowej bez zakładania firmy. Czytaj więcej
Porzucanie koszyków – co to jest i jak je ratować?
Porzucone koszyki to problem trapiący praktycznie każdy sklep internetowy. Według różnych badań nawet więcej niż 2/3 wszystkich koszyków klientów na świecie zostaje porzuconych przed finalizacją transakcji.  Czytaj więcej
Co to jest dropshipping i na czym polega?
Dropshipping to rodzaj sprzedaży detalicznej, jednak w odróżnieniu od standardowego sklepu internetowego, w którym produkty znajdują się w stacjonarnym magazynie, Czytaj więcej
Jak efektywnie zarządzać sprzedażą z wielu sklepów internetowych?
Częstym problemem przy prowadzeniu kilku sklepów internetowych jest czas jaki potrzebujemy na przełączanie się między poszczególnymi sklepami oraz stabilność integracji. Czytaj więcej
Dobre praktyki współpracy sklepu internetowego z hurtownią
W artykule opowiemy o tym dlaczego warto automatyzować integrację z hurtownią, jak w praktyce to działa oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Czytaj więcej
Wysyłka niestandardowych zamówień
Większość przesyłek nadawanych przez sklepy internetowe to standardowe paczki nadawane do klientów detalicznych. Jednak co zrobić w przypadku kiedy oferowane przez nas towary z różnych przyczyn wykraczają poza normy przyjęte przez firmy kurierskie? Czytaj więcej
Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych
Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, Czytaj więcej
Integracja sklepu internetowego z hurtowniami
Sklep internetowy zintegrowany z hurtowniami to popularny model prowadzenia sprzedaży. Rozwiązanie takie stawia jednak przez przedsiębiorcami chcącymi uruchomić sprzedaż internetową kilka wyzwań. Czytaj więcej
Jak docenić stałych klientów?
Mimo zadowolenia z produktów i poziomu usług świadczonych w danym sklepie tak stacjonarnym, jak i internetowym, część klientów regularnie poszukuje nowego miejsca, Czytaj więcej
Historia sukcesu Alibaba Group
Chińska firma, jeszcze kilka lat temu nikomu nieznana, osiągnęła niebywały sukces. Jako właściciel m. in. sklepu Aliexpress cieszy się niebywałymi dochodami i jest uważana za jedno z największych przedsiębiorstw świata. Czytaj więcej
Historia e-commerce w Polsce – początki e-commerce
Początki handlu internetowego na świecie sięgają końca lat 70. XX wieku. Do początku lat 90., co obecnie nawet trudno sobie wyobrazić, Czytaj więcej
1 13 14 15