SAP ERP EHP – platforma sprzedażowa B2B

Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce

 

SAP ERP EHP a platforma sprzedażowa B2B

Każda firma, która myśli o rozwoju powinna wykorzystywać w swoich działaniach oprogramowanie ERP. Pozwala ono na łatwiejsze i przyjaźniejsze wykonywanie niektórych czynności związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa. Ma ono także na celu automatyzacje i optymalizację procesów. Jednym z takich narzędzi jest właśnie SAP ERP EHP. Do największych zalet tego programu należy to, że jest ona na rynku bardzo długo. Pierwsza jego wersja to rok 1992. Ciągły rozwój, implementacja najnowszych technologii to coś, czym charakteryzuje się ten system. Ostatnio największą zmianę system przeżył w 2006 roku.

SAP ERP jest podobnie jak wiele innych tego typu systemów, jest narzędziem modułowym. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie jego funkcji do wymagań przedsiębiorstwa. Efekty wdrożenia tego systemu to tak naprawdę poprawa wszystkich wskaźników w firmie. Wzrost sprzedaży, zwiększona wydajność, mniejsze koszty zakupu, redukcja zapasów, a także usprawnienie kontroli nad wszystkimi procesami. Wszystko to można zyskać, wdrażając w firmie SAP ERP. Oczywiście za każdy z tych wzrostów będzie odpowiadał inny moduł. SAP ERP składa się z ich kilku. Financial Accounting (FI) odpowiada za obsługę księgową i rachunkową firmy. Dzięki niemu wszelkie rozliczenia z urzędami i kontrahentami będą łatwiejsze. Podobnie jak sama kontrola finansów. Material Management (MM) pozwala na sprawne zarządzenie zapasami. Human Resources (HR) to narzędzie przeznaczone do zarządzania kadrami. Dzięki Warehouse Management (WM) możliwe będzie znaczne ograniczenie kosztów magazynowania, które szczególnie w firmach, które zajmują się handlem i dystrybucją pochłaniają miesięcznie sporo środków. Oprócz tego, ten obecny na rynku od prawie 30 lat system, ma moduły odpowiadające za planowanie produkcji, zarządzanie jakością, kontroling, sprzedaż.

Jest to więc system, który sprawdzi się w niemal każdym przedsiębiorstwie, gdyż pokrywa większość obszarów związanych z prowadzeniem jakiejkolwiek działalności. Pożytek z niego będą miały także duże międzynarodowe korporacje.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni! 

 

 

Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych

Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?

Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?

Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?

W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację