Subiekt Nexo – platforma sprzedażowa B2B

Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce

 

Subiekt Nexo a platforma sprzedażowa B2B

Na rynku dostępnych jest wiele systemów, które w różnym stopniu mają za zadanie ułatwić zarządzanie przedsiębiorstwem. Część z nich przeznaczona jest do wspierania wszystkich procesów, inne to bardziej wyspecjalizowane programy, które swoim działaniem odpowiadają jedynie za jeden obszar działalności. Oczywiste jest, że każdy działający na rynku podmiot musi przede wszystkim skupiać się na sprzedaży, bo to ona zapewnia stabilność, zysk i możliwość rozwoju firmy. Jednym z programów, który dzięki swoim funkcjom wspiera właśnie sprzedaż, jest Subiekt Nexo. Został on zaprojektowany do wdrożenia w małych i średnich firmach. Sprawdzi się we wszystkiego rodzaju hurtowniach, sklepach, warsztatach, zakładach usługowych i nie tylko.

Do wartych wspomnienia zalet należy bardzo przyjazny interfejs. Jest on także stosunkowo łatwy w obsłudze i intuicyjny. Jest to nie zwykle ważne, szczególnie przy programach skierowanych do niedużych przedsiębiorstw. Z reguły nie mogą sobie one pozwolić na tworzenie specjalnych stanowisk odpowiedzialnych za wdrażanie i szkolenie pracowników z obsługi takiego systemu, dlatego samo oprogramowanie musi sprzyjać szybkiemu wdrożeniu i łatwej pracy. Taki właśnie jest Subiekt Nexo.

Subiekt to system modułowy. Część finansowa pozwala na łatwiejsze zarządzenie finansami firmy. Operacje kasowe, tworzenie raportów, wszystko to będzie przebiegać znacznie szybciej i generować mniej błędów. Ewidencjonowanie rozrachunków, pełna kontrola nad działaniami windykacyjnymi, a także ewidencja asortymentu, klientów i dostawców pozwala usystematyzować wszystkie dane przedsiębiorstwa. Subiekt pozwala zarządzać całą dokumentacją przedsiębiorstwa i systemem zamówień, integrować go z systemami finansowo-księgowymi, posiada także wiele innych funkcjonalności. Możliwość generowania dokumentów sprzedażowych, specjalny system do zarządzania zamówieniami.

Dzięki tym wszystkim funkcjom realizacja zamówień klientów i obsługa płatności przestaną generować tak duże koszty. Będzie można znacznie zredukować przeznaczony na nie czas i poświęcić go na rozwój lub obsłużyć w tym samym czasie większą ilość zamówień. Jeśli więc ktoś zarządza małą lub średnią firmą, to Subiekt Nexo znacznie to ułatwi.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni! 

 

 

Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych

Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?

Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?

Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?

W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X