Demo Przetestuj sklep internetowy.

Enova – platforma sprzedażowa B2B

Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce

 

Enova a platforma sprzedażowa B2B

Zarządzanie przedsiębiorstwem to wiele różnych procesów. Ważne jest, żeby wykonywać je możliwe szybko, wygodnie i przede wszystkim bezbłędnie. Sprawnemu zarządzaniu sprzyja także między innymi gromadzenie wszystkich informacji w jednym miejscu. Pozwoli to uniknąć zastanawiania się, gdzie będzie można znaleźć konkretne dane. Aby to wszystko osiągnąć, koniecznie jest wykorzystanie w pracy jakiegoś systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Na rynku jest ich bardzo wiele, jednak tylko część z nich zajmuje się tematem kompleksowo, czyli pokrywa wszystkie możliwe obszary działalności przedsiębiorstwa. Jednym z nich jest Enova. Właśnie dzięki temu, że jest to tak rozbudowane rozwiązanie, zdecydowało się z niego korzystać ponad 14 000 organizacji.

Enova stawia między innymi na elastyczność. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie go do potrzeb firmowych. Wiadomo, że przedsiębiorstwa działają w różnych branżach, posiadają inne zasoby i są też po prostu różnej wielkości. W przypadku omawianego tu systemu nie ma to takiego znacznie, gdyż dobierając odpowiednio funkcjonalności, będzie on działał na najwyższym poziomie niezależnie od charakteru firmy. Enova to także bank wiedzy z zakresu kadr, płac, księgowości i zarządzania oraz zgodność z aktualnymi przepisami. Osoby odpowiedzialne za system cały czas także monitujące zmiany i w razie konieczności są w stanie wprowadzić odpowiedni aktualizacje. Ten system ERP można także zintegrować z zarówno z instytucjami zewnętrznymi, jak i urządzeniami wewnątrz firmy. Na moduły składają się takie dotyczące między innymi: magazynu, kadr i płac, finansów i księgowości, sprzedaży, procesów oraz business intelligence. EnoVa zawiera także zaawansowany i nowoczesny system CRM, który pozwoli zapanować nad relacjami z klientami firmy.

Jest to narzędzie dla przedsiębiorstw, które chcą usprawnić swoje procesy we wszystkich obszarach działalności, a dzięki temu uwalniać dodatkowe zasoby rozwijać się.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni! 

 

 

Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych

Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?

Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?

Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?

W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?