Symfonia Handel Sage – integracja ze sklepem internetowym

Przedsiębiorstwo oparte na sprzedaży, za podstawę swojego biznesu musi oczywiście traktować klientów. Dlatego właśnie różnego rodzaju działania marketingowe i sprzedażowe są w takich firmach kluczowe. Nie zawsze jednak ma się wystarczająco zasobów i czasu, aby poświęcić tym zadaniom taką ilość czasu, jaką by się chciało. Wszystko przez to, że także inne procesy wymagają określonej uwagi i rąk do pracy. Można jednak jak najwięcej procesów automatyzować i zwiększać efektywność poszczególnych działań. Do tego jednak wymagane jest odpowiednie oprogramowanie. Takie, dzięki któremu wszystkie dane będą w jednym miejscu, część zadań przejmie sam program – pozwala to zaoszczędzić czas, a także uniknąć błędów, które w końcu również są kosztem w każdej firmie.

Symfonia Handel Sage  i sklep internetowy – automatyzacja procesu sprzedaży i lepsza gospodarka magazynowa

Opisywana tu program został stworzony przez doświadczony zespół programistów, który od lat zajmuje się wdrażaniem rozwiązań dla biznesu. Dzięki temu można być pewnym, że twórcy znają potrzeby przedsiębiorców. Integracja Symfonia Handel Sage – sklep internetowy to przede wszystkim łatwiejsza sprzedaż poprzez szybkie wystawianie dokumentów czy raportowanie sprzedaży. Jednak wiadomo, że jednym z kluczowych kosztów w firmie jest związany z magazynowaniem towaru. Właściwe rozmieszczenie towarów i ustalenie wielkości dostaw może pozwolić zwiększyć efektywność gospodarki magazynowej. Każdy towar powinien przebywać w magazynie jak najkrócej. Towary najczęściej rotujące powinny być w najbardziej dostępnym miejscu magazynu. Wprowadzenie takich usprawnień pozwoli nie tylko maksymalnie wykorzystać samą powierzchnię magazynową, ale też skróci czas realizacji zamówień. Można więc w ten sposób nie zwiększając zatrudnienia ani powierzchni magazynowej obsługiwać więcej zamówień i posiadać więcej towaru. Właśnie w tym wszystkim będzie wspierał każdego przedsiębiorcę opisywany tu system. Można w nim także śledzić towary długo zalegające. Jednak program ten posiada nie tylko funkcje magazynowe. Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi, drukarkami etykiet czy czytnikami kodów kreskowych to kolejne zalety tego systemu. Można w nim też tworzyć cenniki i zarządzać ofertami. Tworzenie różnych raportów i analiz, które pozwolą na tworzenie strategii i lepsze zarządzanie firmą, to wszystko ma w sobie Symfonia Handel Sage.

Intuicyjna obsługa

Sama funkcjonalność to jednak nie to, co najważniejsze w takim oprogramowaniu. Równie istotne jest to, aby jego obsługa nie nastręczała zbyt wielu trudności. Jednak i o tym pamiętali jego twórcy. Interfejs systemu jest przyjazny, a wdrożenie nie zajmuje wiele czasu. Ten system to także skalowalność. Można już na samym początku wybrać pakiet, który będzie idealnie dopasowany do różnej wielkości firmy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby z czasem, czyli wraz z rozwojem firmy, poszerzać możliwości oprogramowania, poprzez wykupienie wyższej wersji. Połączenie tych wszystkich cech sprawia, że Symfonia Handel Sage to świetny program nie tylko do zarządzania magazynem, ale także wieloma innymi procesami w przedsiębiorstwie.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Symfonia Handel Sage do sklep internetowy
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Symfonia Handel Sage
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki)

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?