Demo Przetestuj sklep internetowy.

Asseco Safo, Asseco Wfmag / Wapro Mag – platforma sprzedażowa B2B

Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce

 

Asseco Safo, Asseco Wfmag / Wapro Mag a platforma sprzedażowa B2B

Asseco Safo to świetne oprogramowanie przeznaczone do zarządzania magazynem wysokiego składowania. W takich miejscach sprawne obsługa zamówień jest niezwykle istotna. Podobnie jak samo rozmieszczenie towarów, musi ono pozwolić na efektywne działanie całego przedsiębiorstwa. Właśnie w tym pomóc może Asseco Safo. Jest to nowoczesny system, który sprawdzi się w magazynach różnych typu. Mogą to być takie, gdzie przechowuje się zarówno wyroby gotowe, jak i półprodukty czy surowce. Jedną z głównych zalet tego oprogramowania jest możliwość tworzenia planu pracy dla takiego osprzętu jak wózki widłowe. Przypisanie odpowiednich priorytetów do poszczególnych zadań, minimalizowanie tak zwanych pustych przebiegów i unikanie zadań krzyżujących się, to wszystko to, co można uzyskać dzięki użytkowaniu tego systemu. Jest to możliwe dzięki rejestrowaniu położenia wózków widłowych, informowaniu o ich aktualnych i kolejnych zadaniach, a także rejestrowanie miejsca pobrań i dostarczeń towarów. Program będzie odpowiednio określał kryteria składowania towarów ze względu na ich wagę, rozmiary, a także szybkość rotacji.

Świetnym uzupełnieniem Asseco Safoo będzie Wapro Mag. Jest to narzędzie, które nie tylko potrafi wesprzeć w obsłudze magazynu, ale także w zarządzaniu relacjami z klientem i sprzedaży. Oba te czynniki są kluczowe do każdego przedsiębiorstwa, które zajmuje się handle, choć nie tylko. Zaawansowany system CRM pozwoli na sprawne rejestrowanie i planowanie wszelkich kontaktów, zamówień, danych i wszystkiego innego co dotyczy klientów firmy. Moduł finansowy pozwoli na sprawne przeprowadzanie rozliczeń. Zarządzanie samą sprzedażą to przede wszystkim ustalanie cenników, kontrola realizacji zamówień, raporty sprzedażowe i wiele innych.

Taki system sprawdzi się więc w wielu przedsiębiorstwach, w których stawia się na automatyzację i możliwe uproszczenie procesów. Dzięki temu można zaoszczędzić czas, a co za tym idzie zmniejszyć koszty, a także zminimalizować ryzyko występowania błędów.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni! 

 

 

Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych

Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?

Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?

Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?

W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close