Demo Przetestuj sklep internetowy.

Asseco Safo, Asseco Wfmag / Wapro Mag – platforma sprzedażowa B2B

Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce

 

Asseco Safo, Asseco Wfmag / Wapro Mag a platforma sprzedażowa B2B

Asseco Safo to świetne oprogramowanie przeznaczone do zarządzania magazynem wysokiego składowania. W takich miejscach sprawne obsługa zamówień jest niezwykle istotna. Podobnie jak samo rozmieszczenie towarów, musi ono pozwolić na efektywne działanie całego przedsiębiorstwa. Właśnie w tym pomóc może Asseco Safo. Jest to nowoczesny system, który sprawdzi się w magazynach różnych typu. Mogą to być takie, gdzie przechowuje się zarówno wyroby gotowe, jak i półprodukty czy surowce. Jedną z głównych zalet tego oprogramowania jest możliwość tworzenia planu pracy dla takiego osprzętu jak wózki widłowe. Przypisanie odpowiednich priorytetów do poszczególnych zadań, minimalizowanie tak zwanych pustych przebiegów i unikanie zadań krzyżujących się, to wszystko to, co można uzyskać dzięki użytkowaniu tego systemu. Jest to możliwe dzięki rejestrowaniu położenia wózków widłowych, informowaniu o ich aktualnych i kolejnych zadaniach, a także rejestrowanie miejsca pobrań i dostarczeń towarów. Program będzie odpowiednio określał kryteria składowania towarów ze względu na ich wagę, rozmiary, a także szybkość rotacji.

Świetnym uzupełnieniem Asseco Safoo będzie Wapro Mag. Jest to narzędzie, które nie tylko potrafi wesprzeć w obsłudze magazynu, ale także w zarządzaniu relacjami z klientem i sprzedaży. Oba te czynniki są kluczowe do każdego przedsiębiorstwa, które zajmuje się handle, choć nie tylko. Zaawansowany system CRM pozwoli na sprawne rejestrowanie i planowanie wszelkich kontaktów, zamówień, danych i wszystkiego innego co dotyczy klientów firmy. Moduł finansowy pozwoli na sprawne przeprowadzanie rozliczeń. Zarządzanie samą sprzedażą to przede wszystkim ustalanie cenników, kontrola realizacji zamówień, raporty sprzedażowe i wiele innych.

Taki system sprawdzi się więc w wielu przedsiębiorstwach, w których stawia się na automatyzację i możliwe uproszczenie procesów. Dzięki temu można zaoszczędzić czas, a co za tym idzie zmniejszyć koszty, a także zminimalizować ryzyko występowania błędów.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni! 

 

 

Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych

Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?

Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?

Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?

W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?