Demo Przetestuj sklep internetowy

Blog

Społeczne zaangażowanie biznesu e-commerce
Społeczne zaangażowanie biznesu to długofalowa strategia działania na rzecz społeczności. Są to przede wszystkim wszelkie działania prospołeczne i charytatywne podejmowane przez firmy. Czytaj więcej
Proces sprzedaży internetowej – etapy i schemat
Efektywne zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym oraz sprawna obsługa Klientów i zamówień wymagają ułożenia procesu sprzedaży internetowej. Warto przemyśleć to zagadnienie przed uruchomieniem sklepu internetowego. Czytaj więcej
Sklep internetowy w smartfonie
Urządzenia mobilne odpowiadają za generowanie coraz większego ruchu w Internecie. Już 52% odwiedzin stron internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych! Trend ten nie ominął branży e-commerce. Czytaj więcej
Wizualna prezentacja produktu w sklepie internetowym
Dobre zaprezentowanie produktu w sklepie internetowym to obecnie konieczność. Bez odpowiednich zdjęć trudno uznać jakikolwiek działający współcześnie sklep internetowy za profesjonalny. Czytaj więcej
Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?
Problem sprzedaży nadwyżek magazynowych jest właściwie tak stary, jak zorganizowany handel. W jaki sposób poradzić sobie z towarem zalegającym w sklepie internetowym? Czytaj więcej
Dosprzedaż produktów obecnym klientom
Dosprzedaż produktów obecnym klientom to jedna z efektywnych metod zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. W niniejszym tekście skupimy się na komunikacji i aktywizacji klientów, Czytaj więcej
Jak stworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?
Podstawowym elementem prezentacji produktów w sklepie internetowym są ich opisy. Dobry opis produktu to nie tylko przedstawienie podstawowych cech i funkcji oraz parametrów technicznych danego wyrobu. Czytaj więcej
Co to jest cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?
Cross-selling i up-selling to metody mające na celu zwiększenie sprzedaży. W poniższym artykule opiszemy, wyjaśnimy Ci co to jest cross-selling i up-selling w sklepie internetowym i w jaki sposób można je wykorzystać do automatyzacji i skutecznego prowadzenia takich działań. Czytaj więcej
Formy dostawy w sklepie internetowym – jaka alternatywa dla kuriera?
Umawianie się na konkretną godzinę z kurierem, czekanie na dźwięk domofonu, zamawianie paczki do biura i odbieranie jej pod czujnym okiem ciekawskich lub zdegustowanych współpracowników przestają być nieodłącznym problemem miłośników zakupów online. Czytaj więcej
Podstawowa analiza portfela klientów
Sukces działań marketingowych zależy w dużej mierze od dokładnego poznania portfela swoich obecnych klientów. Niniejszy artykuł przedstawia podstawowe metody badawcze pozwalające na poznanie swoich odbiorców i podjęcie działań w kierunku optymalizacji sprzedaży. Czytaj więcej
Sklep internetowy a działalność gospodarcza – jaką formę wybrać?
Osoby zastanawiające się nad uruchomieniem pierwszego sklepu internetowego stoją często przed wyborem formy działalności i opodatkowania. W poniższym artykule przedstawiamy możliwość sprawdzenia się w obszarze sprzedaży internetowej bez zakładania firmy. Czytaj więcej
Porzucanie koszyków – co to jest i jak je ratować?
Porzucone koszyki to problem trapiący praktycznie każdy sklep internetowy. Według różnych badań nawet więcej niż 2/3 wszystkich koszyków klientów na świecie zostaje porzuconych przed finalizacją transakcji.  Czytaj więcej
Co to jest dropshipping i na czym polega?
Dropshipping to rodzaj sprzedaży detalicznej, jednak w odróżnieniu od standardowego sklepu internetowego, w którym produkty znajdują się w stacjonarnym magazynie, Czytaj więcej
Jak efektywnie zarządzać sprzedażą z wielu sklepów internetowych?
Częstym problemem przy prowadzeniu kilku sklepów internetowych jest czas jaki potrzebujemy na przełączanie się między poszczególnymi sklepami oraz stabilność integracji. Czytaj więcej
Dobre praktyki współpracy sklepu internetowego z hurtownią
W artykule opowiemy o tym dlaczego warto automatyzować integrację z hurtownią, jak w praktyce to działa oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Czytaj więcej
Wysyłka niestandardowych zamówień
Większość przesyłek nadawanych przez sklepy internetowe to standardowe paczki nadawane do klientów detalicznych. Jednak co zrobić w przypadku kiedy oferowane przez nas towary z różnych przyczyn wykraczają poza normy przyjęte przez firmy kurierskie? Czytaj więcej
Platformy dla klientów biznesowych
Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, Czytaj więcej
Integracja sklepu internetowego z hurtowniami
Sklep internetowy zintegrowany z hurtowniami to popularny model prowadzenia sprzedaży. Rozwiązanie takie stawia jednak przez przedsiębiorcami chcącymi uruchomić sprzedaż internetową kilka wyzwań. Czytaj więcej
Jak docenić stałych klientów?
Mimo zadowolenia z produktów i poziomu usług świadczonych w danym sklepie tak stacjonarnym, jak i internetowym, część klientów regularnie poszukuje nowego miejsca, Czytaj więcej
Historia sukcesu Alibaba Group
Chińska firma, jeszcze kilka lat temu nikomu nieznana, osiągnęła niebywały sukces. Jako właściciel m. in. sklepu Aliexpress cieszy się niebywałymi dochodami i jest uważana za jedno z największych przedsiębiorstw świata. Czytaj więcej
Historia e-commerce w Polsce – początki e-commerce
Początki handlu internetowego na świecie sięgają końca lat 70. XX wieku. Do początku lat 90., co obecnie nawet trudno sobie wyobrazić, Czytaj więcej
1 4 5 6

Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close