Blog

Linkedin B2B – czyli jak budować komunikację i marketing na tej platformie?

W erze cyfrowej LinkedIn ewoluował z platformy do nawiązywania kontaktów zawodowych do potężnego narzędzia marketingowego B2B. Opanowanie sztuki efektywnej komunikacji i marketingu na LinkedIn może otworzyć drzwi do nieograniczonych możliwości biznesowych, Czytaj więcej

Dyrektywa omnibus w B2B – co trzeba wiedzieć?

Wprowadzenie nowej Dyrektywy Omnibus przez Unię Europejską stanowi znaczący przełom w regulacjach dotyczących handlu elektronicznego. W naszym artykule szczegółowo omówimy, Czytaj więcej

B2B digital marketing – jak wybierać odpowiednią strategię dla Twojego biznesu?

 W świecie cyfrowym, w którym żyjemy, B2B digital marketing staje się nieodzownym elementem każdej nowoczesnej strategii biznesowej. Ale co dokładnie to oznacza i dlaczego jest tak ważny? Czytaj więcej

Lejek marketingowy B2B – jak go zbudować?

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w biznesie jest bardziej zacięta niż kiedykolwiek wcześniej, zrozumienie i skuteczne wdrażanie lejka marketingowego B2B staje się kluczem do sukcesu. Czytaj więcej

Segmentacja klientów b2b – jak ją wykonywać i dlaczego ma takie duże znaczenie?

Segmentacja klientów B2B to nie tylko modne hasło w świecie biznesu, ale kluczowy element skutecznej strategii sprzedażowej. Pozwala ona lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania odbiorców, Czytaj więcej

Zapytanie ofertowe B2B – czym są i jak je obsługiwać?

Zapytanie ofertowe w kontekście B2B to kluczowy element procesu sprzedaży, który wymaga precyzyjnej obsługi i zrozumienia. W świecie cyfrowej transformacji i e-commerce, Czytaj więcej

Baza i kartoteka kontrahentów B2B – czym są i dlaczego powinny znaleźć się w Twoim oprogramowaniu?

W świecie biznesu B2B, efektywne zarządzanie relacjami z kontrahentami to klucz do sukcesu.  W tym artykule przyjrzymy się znaczeniu i funkcji baz i kartotek kontrahentów, Czytaj więcej

Minima logistyczne – czym są i dlaczego powinny być w Twoim oprogramowaniu B2B?

Minima logistyczne stają się coraz bardziej kluczowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw w sektorze B2B. Ale czym dokładnie są i jakie korzyści przynoszą dla Twojego biznesu? Czytaj więcej

Customer journey B2B – jak wygląda ścieżka zakupowa klienta B2B?

Żeby klient zakupił jakiś produkt lub usługę, którą się oferuje, musi on przejść całą ścieżkę zakupową. Działając w jakimkolwiek biznesie trzeba móc umożliwić klientowi przejście tego procesu jak najszybciej i wygodnie. Czytaj więcej

E-commerce B2B, czyli dlaczego warto prowadzić sprzedaż online w tym sektorze?

Trudno wyobrazić sobie dziś zakupy bez sklepów internetowych. Miliony klientów codziennie nie tylko je odwiedzają, ale także dokonują tam zakupów. Czytaj więcej

Content marketing w sektorze B2B – co musisz wiedzieć?

Treści jakie tworzy się jako marka mają duże znaczenie dla pozyskiwania nowych klientów. Blog, podcast i nie tylko to wszystko conetent marketing. Czytaj więcej

Reklamy B2B na Facebooku – jak robić je poprawnie?

Żeby odnieść sukces w biznesie, niezależnie od branży, czy rynku, na jakim się działa, ważne jest, aby mieć odpowiednią liczbę klientów. Czytaj więcej

Platforma B2B – koszty, czyli ile kosztuje i od czego zależy cena platformy sprzedażowej B2B

Sprzedaż dla innych podmiotów gospodarczych, albo świadczenie dla nich usług, wiąże się z tym, że trzeba jakoś zaprezentować swoją ofertę. Czytaj więcej

Przykłady B2B – branże, w których warto działać w B2B

Mimo że otwierając działalność w Internecie, często myśli się przede wszystkim o sprzedaży do użytkowników indywidualnych to jednak warto rozważyć także działalność w ramach B2B. Czytaj więcej

Portal B2B – dlaczego Twoi klienci powinni z niego korzystać?

Kiedyś współpraca z klientem biznesowym opierała się głównie na spotkaniach osobistych i kontaktach telefonicznych. Czy to się komuś podoba, czy nie, Czytaj więcej

Sektor B2B – co to jest, czym się charakteryzuje i jakie ma znaczenie dla firm?

Inicjatywy biznesowe mogą działać w wielu branżach i na różnych rynkach. Można świadczyć usługi dla klientów indywidualnych, chociażby w postaci fotografii ślubnej, Czytaj więcej

ERP a CRM – czym się różnią?

Skuteczne zarządzanie firmą nie może obecnie obyć się bez specjalnie zaprojektowanych w tym celu narzędzi. Są nimi zarówno CRM, jak i ERP. Czytaj więcej

CRM – co to jest? Do czego służy i jakie ma możliwości w B2B?

W sprzedaży, bez względu czy są to usługi, czy towar, ważne są relacje z klientem.  Wszystko zaczyna się od zdobycia odpowiedniego leada, Czytaj więcej

Programy ERP, czyli przykłady dostępnych na rynku oprogramowań ERP

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa zarządzanie nim staje się coraz trudniejsze. Coraz więcej procesów, większa kadra, często więc dotychczasowe metody przestają być wystarczające. Czytaj więcej

System ERP – co to jest i do czego służy?

Zarządzanie przedsiębiorstwem to skomplikowany proces. Wymagania koordynowania wielu działań jednocześnie. Sprawne wykorzystywanie zasobów to klucz do sukcesu, niezależnie do tego, Czytaj więcej

Generowanie leadów B2B – co działa i jakie narzędzia wykorzystać?

Żeby jakikolwiek biznes B2B dobrze działał, potrzebni są klienci, a następnie skuteczna sprzedaż. Niezależnie od tego, czy sprzedaje się usługi, Czytaj więcej

Techniki sprzedaży B2B – czyli jak skutecznie pozyskiwać klientów B2B!

Można mieć świetną usługę lub towary najwyższej jakości, wszystko to w bardzo konkurencyjnych cenach, ale firma może nie przynosić dochodów. Czytaj więcej

Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, Czytaj więcej

SEO dla B2B, czyli pozycjonowanie sklepów B2B – jak zaplanować?

Szeroka sieć kanałów sprzedaży jest niezwykle ważna w sprzedaży B2B. Im więcej sposobów dotarcia do klienta tym większe szanse na zdobywanie kolejnych, Czytaj więcej