W erze cyfrowej LinkedIn ewoluował z platformy do nawiązywania kontaktów zawodowych do potężnego narzędzia marketingowego B2B. Opanowanie sztuki efektywnej komunikacji i marketingu na LinkedIn może otworzyć drzwi do nieograniczonych możliwości biznesowych, Czytaj więcej
Wprowadzenie nowej Dyrektywy Omnibus przez Unię Europejską stanowi znaczący przełom w regulacjach dotyczących handlu elektronicznego. W naszym artykule szczegółowo omówimy, Czytaj więcej
W świecie cyfrowym, w którym żyjemy, B2B digital marketing staje się nieodzownym elementem każdej nowoczesnej strategii biznesowej. Ale co dokładnie to oznacza i dlaczego jest tak ważny? Czytaj więcej
W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w biznesie jest bardziej zacięta niż kiedykolwiek wcześniej, zrozumienie i skuteczne wdrażanie lejka marketingowego B2B staje się kluczem do sukcesu. Czytaj więcej
Segmentacja klientów B2B to nie tylko modne hasło w świecie biznesu, ale kluczowy element skutecznej strategii sprzedażowej. Pozwala ona lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania odbiorców, Czytaj więcej
Zapytanie ofertowe w kontekście B2B to kluczowy element procesu sprzedaży, który wymaga precyzyjnej obsługi i zrozumienia. W świecie cyfrowej transformacji i e-commerce, Czytaj więcej
W świecie biznesu B2B, efektywne zarządzanie relacjami z kontrahentami to klucz do sukcesu. W tym artykule przyjrzymy się znaczeniu i funkcji baz i kartotek kontrahentów, Czytaj więcej
Minima logistyczne stają się coraz bardziej kluczowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw w sektorze B2B. Ale czym dokładnie są i jakie korzyści przynoszą dla Twojego biznesu? Czytaj więcej
Żeby klient zakupił jakiś produkt lub usługę, którą się oferuje, musi on przejść całą ścieżkę zakupową. Działając w jakimkolwiek biznesie trzeba móc umożliwić klientowi przejście tego procesu jak najszybciej i wygodnie. Czytaj więcej
Trudno wyobrazić sobie dziś zakupy bez sklepów internetowych. Miliony klientów codziennie nie tylko je odwiedzają, ale także dokonują tam zakupów. Czytaj więcej
Treści jakie tworzy się jako marka mają duże znaczenie dla pozyskiwania nowych klientów. Blog, podcast i nie tylko to wszystko conetent marketing. Czytaj więcej
Sprzedaż dla innych podmiotów gospodarczych, albo świadczenie dla nich usług, wiąże się z tym, że trzeba jakoś zaprezentować swoją ofertę. Czytaj więcej
Mimo że otwierając działalność w Internecie, często myśli się przede wszystkim o sprzedaży do użytkowników indywidualnych to jednak warto rozważyć także działalność w ramach B2B. Czytaj więcej
Kiedyś współpraca z klientem biznesowym opierała się głównie na spotkaniach osobistych i kontaktach telefonicznych. Czy to się komuś podoba, czy nie, Czytaj więcej
Inicjatywy biznesowe mogą działać w wielu branżach i na różnych rynkach. Można świadczyć usługi dla klientów indywidualnych, chociażby w postaci fotografii ślubnej, Czytaj więcej
Skuteczne zarządzanie firmą nie może obecnie obyć się bez specjalnie zaprojektowanych w tym celu narzędzi. Są nimi zarówno CRM, jak i ERP. Czytaj więcej
Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa zarządzanie nim staje się coraz trudniejsze. Coraz więcej procesów, większa kadra, często więc dotychczasowe metody przestają być wystarczające. Czytaj więcej
Zarządzanie przedsiębiorstwem to skomplikowany proces. Wymagania koordynowania wielu działań jednocześnie. Sprawne wykorzystywanie zasobów to klucz do sukcesu, niezależnie do tego, Czytaj więcej
Żeby jakikolwiek biznes B2B dobrze działał, potrzebni są klienci, a następnie skuteczna sprzedaż. Niezależnie od tego, czy sprzedaje się usługi, Czytaj więcej
Można mieć świetną usługę lub towary najwyższej jakości, wszystko to w bardzo konkurencyjnych cenach, ale firma może nie przynosić dochodów. Czytaj więcej
Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, Czytaj więcej
Szeroka sieć kanałów sprzedaży jest niezwykle ważna w sprzedaży B2B. Im więcej sposobów dotarcia do klienta tym większe szanse na zdobywanie kolejnych, Czytaj więcej