Demo Przetestuj sklep internetowy.

Hurtownia Saga Auto – dropshipping

Części do samochodów japońskich i koreańskich, to właśnie można znaleźć w Saga Auto.

 

Dlaczego warto współpracować z hurtownią Saga Auto w ramach dropshipping?

Motoryzacja to branża, która stale się rozwija, jednak jest także niezbędna do funkcjonowania niemal dla każdego. Dlatego właśnie sklep z częściami samochodowymi może być świetnym pomysłem na biznes. Wydawać by się mogło, że trzeba mieć sporo gotówki, żeby taki projekt rozpocząć. Jednak można zacząć działać w ramach dropshippingu. Oznacza to, że nie trzeba inwestować nic. Jednak w takiej sytuacji ważna jest nie tylko dobra promocja sklepu i sprawne zarządzanie. Ważny jest także rzetelny partner, który zapewni odpowiednią ofertę, jeśli chodzi o części. Może być nim na przykład hurtownia Saga. Jest to firma z dużymi tradycjami i doświadczeniem. Powstała w 1996 roku i zaczynała jedynie od dystrybucji filtrów paliwowych. Z czasem dodano do oferty klocki hamulcowe, zwieszenie i świece zapłonowe. Saga Auto była wyłącznym dystrybutorem wielu części samochodowych. Tak duże doświadczenie sprzyja dobrej współpracy, która w dropshippingu jest niezwykle ważna. Saga zajmuje się dystrybucją części do warsztatów i sklepów. W związku z tym zależy jej na dobrej współpracy, stara się więc jak najbardziej ułatwić kontakt z partnerami. Stworzyła wiec nawet specjalny katalog w wersji online, który pozwala sprawdzić jakimi częściami dysponuje, ze wszystkimi potrzebnymi informacjami, zarówno tymi dla sprzedawcy, jak i klienta.

Saga Auto – szeroka oferta części samochodowych

Tak jak w każdym sklepie internetowym, dla klientów ważna jest szeroka oferta. W tym aspekcie Saga nie zawodzi. Dostępne są tutaj między innymi filtry paliwowe, części do układów hamulcowego, transmisyjnego oraz chłodniczego. Systemy zawieszenia, układy kierownicze, sprzęgła, układy elektryczne i przeniesienia napędu, łożyska kół, układy paliwowe, amortyzatory, zawieszenie, części silnikowe, a nawet wycieraczki czy elementy nadwozia i oświetlenia. Wszystko to w różnych seriach, aby zagwarantować dostępność dla każdego klienta. Saga oferuje swoje części sprzedawane pod kilkoma markami. Jedna z nich to produkty bezpośrednio od producenta japońskiego, w jego opakowaniu. Są one oczywiście najdroższe. Kolejna to te same części, jedynie przepakowane do opakowania marki Saga. Kolejna to marka własna hurtowni. Oczywiście wszystkie części spełniają standardy jakościowe. Jednak dzięki takiemu zróżnicowaniu zarówno sprzedawcy, jak i klienci ostateczni mają duży wybór, a części są dostępne dla większej ilości osób. Duże doświadczenie, szeroki wybór części pod względem ilościowym, jak i cenowym, fachowa obsług, to wszytko sprawia, że Saga Auto to firma, którą można polecić jako rzetelnego partnera. Dobry dostawca to ogromny wkład w sukces w biznesie e-commerce. Współpraca z Saga będzie wiec świetnym uzupełnieniem oferty o części japońskich i koreańskich producentów, ale sprawdzi się także jako partner w nowopowstającym sklepie internetowym.

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego opartego o model dropshipping, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Najczęściej zadawane pytania o dropshippingu

Dropshipping to rodzaj sprzedaży detalicznej, jednak w odróżnieniu od standardowego sklepu internetowego, w którym produkty znajdują się w stacjonarnym magazynie, w dropshipping’u są one wysyłane do klienta bezpośrednio od zewnętrznego dostawcy. Dropshipping może przynieść wiele korzyści przy minimalnych kosztach. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Co to jest dropshipping i na czym polega?

Model dropshipping to przede wszystkim łatwy sposób na otworzenie swojego własnego internetowego biznesu. Oszczędzasz czas, dodatkowo nie potrzebujesz dużej ilości pieniędzy, a możliwość integracji z hurtowniami pozwala na zwiększenie asortymentu w znaczącym stopniu. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Dropshipping – jak zacząć, czyli dropshipping krok po kroku!

Zastanawiasz się nad otwarciem sklepu internetowego modelu dropshipping, ale nie wiesz ile to kosztuje? Rozważając otwarcie sklepu modelu, w którym nie musisz posiadać magazynu, powinieneś wziąć pod uwagę jakie początkowe koszty dropshippingu są z tym związane. Jaki będzie realny zysk, a jakie opłaty? Wszystkie te elementy warto przekalkulować zanim rozpoczniemy swoje pierwsze kroki w dropshippingu. Poniżej przedstawiamy Ci najważniejsze i najczęstsze koszty związane z założeniem sklepu w modelu dropshipping. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Dropshipping koszty – jakie koszty są związane z prowadzeniem sklepu w tym modelu?

Nie trzeba mieć nawet własnego magazynu z towarami. Dlaczego? Można założyć sklep w oparciu o dropshipping. Ta forma działalności e-commerce jest również możliwa w oparciu o platformę CStore. Nie trzeba tworzyć sklepu od nowa, kupować towaru, ani nawet wyszukiwać hurtowni oferujących dropshipping samemu. To wszystko jest oferowane w ramach abonamentu. Jednak dropshipping to nie same zalety. Pojawia się więc pytanie: dropshipping, czy warto w niego inwestować czas? W tym artykule przedstawimy zarówno zalety, jak i wady tego modelu sprzedaży. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Wady i zalety dropshippinu, czyli czy warto się w to bawić?

Przy prowadzeniu jakiejkolwiek działalności trzeba dbać o właściwe rozliczanie się z podatków. Oczywiście nie inaczej jest w przypadku działalności handlowej, a taką właśnie jest dropshipping. Zdobywa on bardzo dużą popularność w naszym kraju. Próg wejścia, jeśli chodzi o tę formę handlu, jest dość niski i niemal każdy może tak działać. Da się w ten sposób prowadzić sprzedaż na naprawdę dużą skalę. W związku, z czym powstaje wiele pytań o kwestie podatkowe. Dropshipping, jak rozliczać? Na to właśnie pytanie postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym artykule. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Dropshipping a kasa fiskalna – jak rozliczać droshipping?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Anna Hyjek

Anna Hyjek
Dział Handlowy

tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl

Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close