Realizacja Tabou

Tabou to polski producent rowerów.

Success Stories (platforma e-Commerce B2B):

  • Platforma hurtowa do sprzedaży produktów dla zamkniętej grupy klientów
  • Integracja z programem Subiekt Nexo
  • Eksport zamówień do Nexo
  • Synchronizacja faktur i rozliczeń
  • Planowane daty dostaw na magazyn
  • Płatności terminowe dla wybranych klientów
  • Dodatkowe mechanizmy promocyjne

Logowanie

Aby korzystać z portalu należy się zalogować. Nie ma możliwości korzystania z usług serwisu przez osoby anonimowe:

image17

Po zalogowaniu się użytkownika do portalu pojawia mu się strona główna gdzie użytkownik widzi duży slider oraz nowości z bestsellerami.

image18image12

 

Na górze dodatkowo znajdują się kategorie, wyszukiwarka oraz menu klienta:

image20

Menu klienta

W menu klienta mamy dostęp do:

  • edycja danych
  • edycja adresów wysyłki
  • edycja danych do faktury
  • historie zamówień
  • faktury
  • materiały do pobrania
  • linki użytkownika
  • możliwość zmiany hasła
  • możliwość wylogowania się

Proces składania zamówienia

Proces składania zamóienia na sklepie jest bardzo prosty:

Wybieramy produkt:

image14

Należy dodać interesujący nas produkt do koszyka.

Po dodaniu wszystkich produktów przechodzimy do koszyka linkiem z pop-up dodania produktu do koszyka:

image4

lub na samej górze klikając w ikonkę koszyka z informacją o jego zawartości:

image10

Po przejściu do koszyka należy wybrać kraj wysyłki:

image5

Po wyborze pojawi się wybór wysyłki:

image7

Po wyborze wysyłki pojawi się wybór metody płatności:

image3

Następnie mamy możliwość zdefiniowania adresu dostawy (w tym konkretnym przypadku wykorzystywany jest adres dostawy wcześniej wpisany przez klienta) :

image1

Wybieramy rodzaj dokumentu, w tym konkretnym przypadku mamy do wyboru tylko fakturę VAT:

image15

Podajemy dane do faktury, w tym konkretnym przypadku wykorzystywane są dane do faktury wcześniej wpisane przez klienta:

image2

Poniżej znajduje się podsumowanie zamówienia gdzie mamy możliwość wpisywania uwag:

image6

Po zaznaczeniu wszystkich odpowiednich checkbox’ów klient ma możliwość sfinalizować zamówienie:

image11

Linki użytkownika

Każdy użytkownik ma dostęp do pliku XML, który zawiera różnego rodzaju dane produktu, między innymi nazwa, indeks, dane o producencie, atrybuty:

image13

Integracja z programem finansowo-magazynowym

Sklep posiada integrację z programem finansowo-magazynowym programem Subiekt Nexo. Integracja umożliwia import produktów z programu, pobieranie nagłówków faktur, rozliczeń i salda z programu dla każdego klienta, dostępność produktów itd.

 

Pobieranie dwóch cenników dla produktów

W programie istnieją dwa cenniki: cena hurtowa oraz cena detaliczna, cena hurtowa występuje zawsze w postaci ceny netto, cena hurtowa jest ceną dla klienta, dodatkowo dla klienta, w jego poglądzie, widnieje sugerowana cena detaliczna, która występuje w postaci ceny brutto.

 

Pobieranie faktur dla klienta

Pobierania listę faktur dla klienta z programu dla każdego klienta. Pobierana jest cała historia faktur, na platformie jest osobna strona dla każdego klienta, gdzie widnieje lista wszystkich faktur dla klienta:

image16

Dostępność produktów

Program zawiera dokumenty PZ, na podstawie których jest generowana dostępność dla produktów na platformie. Dokument PZ jest dokumentem, który zawiera listę produktów z dodatkową informacją o dostępności produktu w postaci xx-XXXX, co oznacza tydzień i rok, kiedy produkt będzie dostępny. Na platformie dla klienta jest pokazywana najbliższa data dostępności produktu, których nie ma obecnie na magazynie.

 

Eksport zamówień z platformy do programu

Integracja ma funkcjonalność automatycznego eksportu zamówień z platformy do programu.

 

Płatności terminowe

Administrator ma możliwość zdefiniowania daty płatności terminowej, która będzie dostępna tylko dla wybranych klientów. Administrator definiuje dostępność płatności terminowej dla każdego klienta osobno.

 

Materiały do pobrania

Klient w menu ma dostęp do strony “Materiały do pobrania”:

image19

Administrator ma możliwość definiowania treści strony w panelu administratora, która jest taka sama dla każdego klienta:

image8

Indywidualne koszty wysyłki

Zmiana algorytmu liczenia kosztów wysyłki: każdy jeden produkt w koszyku to X PLN, gdzie X jest zdefiniowany w panelu administratora:

image9

Handlowcy

Na platformie jest możliwość przypisywania handlowców do klientów. Handlowiec ma ograniczony dostęp do panelu administratora, ograniczenia dostępu są zdefiniowane przez administratora.

Handlowiec widzi tylko swoich klientów na liście klientów oraz tylko zamówienia swoich klientów na liście zamówień.

 

Dodatkowy mechanizm rabatów

Na platformie jest możliwość zdefiniowania rabatu na kategorie główne, kategorie podrzędne też będą miały ten rabat.

Rabat jest powiązany z konkretną płatnością, w tym przypadku jest to “Przedpłata”.

Rabat występuje w postaci procentowej i administrator ma możliwość definiowania wartości rabatu w panelu administracyjnym.

W koszyku, przy metodzie płatności, widnieje komunikat o możliwości uzyskania rabatu przy odpowiedniej metodzie płatności.

Rabat jest liczony tylko dla produktów, nie dla kosztów wysyłki.

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację