tr?id=194213241995374&ev=PageView&noscript=1
CStoreSklep internetowy i platforma B2B

Jak założyć sklep internetowy ze sprzętem komputerowym?

8

W obecnych czasach coraz więcej klientów decyduje się na zakup sprzętu komputerowego przez internet. Bowiem za pomocą kliknięcia myszki mogą dokonać szybkiego zakupu sprzętu, który ich interesuje. Powoduje to oszczędność czasu i daje duży komfort, ponieważ wiele sprzętów mogą znaleźć w jednym miejscu. 

  1. Wybór oprogramowania sklepu internetowego

Trzeba zwrócić uwagę, czy system:

Zapraszamy na stronę www.cstore.pl (znajdziesz tutaj podstawowy sklep internetowy już od 20 pln miesięcznie).

  1. Dobór produktów od dostawcy lub magazynu lokalnego

Możesz sprzedawać produkty, które masz u siebie na magazynie, bądź te, które ma u siebie Twój dostawca. Warto zaopatrzyć się we współpracę z hurtownią, która takie produkty udostępnia.

Przykłady hurtowni, z którymi można podjąć współpracę w zakresie sprzętu komputerowego to: AB, Incom, Techdata, Komsa, Megabajt. Są to hurtownie, które posiadają sprawdzony sprzęt i szeroką gamę asortymentu.

  1. Dodaj produkty do sklepu internetowego

Produkty do sklepu możesz dodać poprzez import danych z programu magazynowego, jak również od dostawcy. Jeżeli nie posiadasz danych, to niestety czeka Cię wprowadzenie produktów ręcznie.

Zwróć uwagę czy Twoje zdjęcia są dobrej jakości, czy produkty zostały poprawnie opisane, jak również czy znajdują się one w odpowiedniej kategorii. 

  1. Podepnij statystyki Google Analytic

Pozwoli Tobie to na śledzenie źródeł zamówień, ruchu na stronie sklepu, jak również na zachowań użytkowników.

Podepnij również moduł e-commerce, ponieważ dzięki niemu będziesz miał możliwość obserwowania wartości złożonych zamówień w sklepie.

  1. Podepnij system płatności on-line

Chodzi o to, aby Twoi klienci mogli płacić za założone zamówienia przez internet. Dzięki temu usprawnisz obsługę związaną z zamówieniami, jak również powyższych konwersję klientów.

Obecnie wiele osób wybiera jako metodę płatności – BLIK. W związku z tym ważne, aby oprócz płatności przez banki i karty kredytowe był dodatkowo BLIK. 

Płatności CStore Pay kierowane dla klientów korzystających z oprogramowania www.cstore.pl zaczynają się już od 1.9% prowizji, ale maleją wraz ze wzrostem obrotów w sklepie internetowym.

  1. Dobierz kuriera, bądź brokera

W zależności od modelu pracy, zamówienia mogą być realizowane zarówno od Ciebie z magazynu, jak również od Twojego dostawcy. Warto zapytać hurtowni czy obsługuje moduł dropshoppingu, ponieważ dzięki niemu zamówienia złożone w hurtowni zostaną wysłane bezpośrednio do Twojego klienta. Z kolei, jeżeli nie obsługuje tego modułu to będziesz musiał podpisać umowę z brokerem albo kurierem. Brokerzy typu Apaczka na start oferują korzystne warunki cenowe i warto wziąć ich pod uwagę. Aczkolwiek wraz ze wzrostem zamówień w Twoim sklepie oferty danych kurierów będą również coraz bardziej atrakcyjne i będzie można z nimi nawiązać współpracę bezpośrednią. 

Ważne jest, aby oprogramowanie sklepu było zintegrowane z danym kurierem, bądź brokerem. Bowiem pozwoli to Tobie na generowanie listów przewozowych bezpośrednio na platformie sklepowej i tym samym zaoszczędzisz dużą ilość czasu przy obsłudze zamówień.

Lista dostępnych systemów wysyłek w CStore znajduje się na stronie: https://www.cstore.pl/zintegrowane-systemy-wysylek/.

  1. Regulamin sklepu, kwestie prawne i bezpieczeństwa

Każdy sklep musi posiadać swój własny regulamin. Stworzyć taki regulamin mogą firmy, które się tym specjalistycznie zajmują. Do jednych z takich firm należy zaliczyć RzetelnyRegulamin. 

Pamiętaj, aby adres strony Twojego sklepu zaczynał się od https://. Bowiem tylko wtedy będzie on zabezpieczony i będzie posiadał certyfikat SSL. Gdy Twoja strona nie będzie miała tego certyfikatu to na początku adresu będzie samo http://. Strona taka będzie się wyświetlała klientom jako niebezpieczna. 

  1. Przetestuj swój sklep i wszystkie procesy

Wczuj się w rolę klienta i zamów od siebie dany produkt. Zobacz czy wszystko działa tak jak powinno.

Możesz również poprosić znajomych, żeby zrobili to samo i dali Ci znać, jak u nich to działa. 

  1. Opublikuj sklep i zaproś pierwszych klientów

Więcej informacji na temat pozyskiwania klientów możesz znaleźć na stronie: https://www.cstore.pl/blog/jak-pozyskac-klientow-do-sklepu-internetowego/.

Przeczytaj także:

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Ann Darmowa konsultacja:

Anna Hyjek
tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl