tr?id=194213241995374&ev=PageView&noscript=1
CStoreSklep internetowy i platforma B2B

Jak założyć sklep internetowy z zabawkami?

5

Założenie sklepu internetowego z zabawkami jest niewątpliwie dobrym pomysłem. Zabawki są największym magnesem dla dzieci. Ciężko jest rodzicom odciągnąć swoje pociechy od chęci posiadania danego przedmiotu. Przez co też rynek ten przeniesiony na platformę online cieszy się tak ogromną popularnością.

Zgodnie z najnowszymi badaniami EMarketer branża zabawek rozwija się na poziomie 16,2 % rocznie. Szczególnie obserwuje się to w takich krajach jak USA, Francja, Wielka Brytania, gdzie zauważamy znaczący wzrost współczynnika urodzeń. Z pewnością można stwierdzić, że producenci zabawek w tych krajach nie muszą się martwić o swoją przyszłość finansową.

Założenie sklepu internetowego z zabawkami dla dzieci wymaga dużego zaangażowania, znajomości aspektów technicznych, jak i obudzenia w sobie wewnętrznego dziecka, co z pewnością pomoże nam stworzyć produkt docelowy dostosowany do dzieci. Czasami najlepszym rozwiązaniem i znaczącą oszczędnością czasu jest przekazanie pracy nad tego typu sklepem specjalistom.

Na co powinniśmy zwrócić uwagę na wstępie?

W poniższym artykule skupimy się na podstawowych kwestiach, które pozwolą Ci założyć sklep internetowy z zabawkami dla dzieci z większą łatwością. Poznasz możliwości wyboru odpowiedniego oprogramowania, formy doboru produktów, opcje dodania produktu do sklepu internetowego, a także sposoby jak podpiąć statystyki Google Analytics, płatności on-line, dobrać kuriera oraz kilka wskazówek dotyczących regulaminu, testów i publikacji docelowego sklepu.

Jak założyć sklep internetowy z zabawkami? Poznaj listę must have!

Sklepy internetowe z zabawkami są bardzo popularne. Można w nich znaleźć wiele interesujących rzeczy dla dzieci bez potrzeby wychodzenia z domu. 

  1. Wybór oprogramowania sklepu internetowego

Wybór odpowiedniego oprogramowania sklepu internetowego może okazać się niełatwą rzeczą, ponieważ jest ich wiele. Dlatego więc przede wszystkim należy zwrócić uwagę na to czy system:

Zapraszamy na www.cstore.pl (podstawowy sklep internetowy już od 20 pln miesięcznie).

  1. Dobór produktów od dostawcy lub magazynu lokalnego

Możesz sprzedawać produkty, które masz u siebie na magazynie lub jeżeli takich nie posiadasz warto rozpatrzyć współpracę z hurtownią, która takie produkty udostępnia.

Przykłady hurtowni, z którymi można nawiązać współpracę w zakresie zabawek to: Rekman, Milly, Mally, Libra, Giga, MIZ, Rebel. Są to hurtownie najlepiej wyposażone, w których można znaleźć różnorodne zabawki, dla każdego przedziału wiekowego.

  1. Dodaj produkty do sklepu internetowego

Produkty możesz dodać poprzez import danych z programu magazynowego lub od dostawcy. Jeżeli nie posiadasz danych to będziesz musiał wprowadzać asortyment ręcznie. 

Zwróć uwagę czy przedmioty posiadają dobrej jakości zdjęcia, czy znajdują się w odpowiednich kategoriach, jak również czy posiadają zgodne opisy.

  1. Podepnij statystyki Google Analytic

Statystyki te pozwolą Ci na obserwowanie ruchu na stronie, zachowań użytkowników, a także źródeł zamówień. 

Zwróć uwagę czy masz podpięty moduł e-commerce, który pokaże Tobie wartość złożonych zamówień. 

  1. Podepnij system płatności on-line

Ważne jest, aby klienci mieli możliwość płacenia nie tylko kartą kredytową, za pomocą banków, ale również BLIkiem. Bowiem jest on coraz chętnie wybierany przez klientów ze względu na swoja prostotę oraz szybkość. 

Płatność Cstore Pay oferowana dla klientów korzystających z oprogramowania www.cstore.pl zaczyna się od 1.9% prowizji (i maleje wraz ze wzrostem obrotów w sklepie internetowym).

  1. Dobierz kuriera lub brokera

W zależności od modelu pracy, zamówienia mogą być od Ciebie z magazynu, jak również od Twojego dostawcy produktów, bezpośrednio do klienta końcowego. Warto zapytać się hurtowni czy obsługuje model dropshoppingu. Jeżeli nie to będziesz potrzebował podpisać umowę z kurierem lub brokerem, aby móc nadawać przesyłki. Brokerzy typu Apaczka na start oferują lepsze, atrakcyjne warunki cenowe od kurierów. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że wraz ze wzrostem zamówień oferty kurierów również staną się bardziej atrakcyjne. I będzie można z nimi nawiązać bezpośrednią, stałą współpracę. 

Oprogramowanie sklepu powinno być zintegrowane z danych kurierem lub brokerem, ponieważ wtedy będzie możliwość generowania listu przewozowego bezpośrednio z platformy sklepowej i zaoszczędzi to Twój czas przy obsłudze zamówień. 

Lista dostępnych systemów wysyłkowych w CStore – https://www.cstore.pl/zintegrowane-systemy-wysylek/.

  1. Regulamin sklepu, kwestie prawne oraz kwestie bezpieczeństwa

Regulamin sklepu jest niezbędny. Jego przygotowanie można zlecić firmie się w tym specjalizującej, do której można zaliczyć: RzetelnyRegulamin.

Sklep powinien być zabezpieczony certyfikatem SSL, czy powinien zaczynać się https:// (z literą S na końcu). Jeżeli tak się nie stanie to strona będzie się wyświetlała, jako niezabezpieczona i tym samym stracisz dużą ilość klientów. 

  1. Przetestuj swój sklep i wszystkie procesy

Przede wszystkim spróbuj złożyć zamówienie. Wczuć się w rolę klienta. Sprawdź czy wszystko działa prawidło. Może również poprosić znajomych, aby również sprawdzili wykonując testowe zamówienia. 

  1. Opublikuj sklep i zaproś pierwszych klientów

Więcej informacji na temat pozyskiwania klientów do sklepu internetowego znajdziesz na stronie: https://www.cstore.pl/jak-pozyskac-klientow-do-sklepu-internetowego/.

Przeczytaj także:

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Ann Darmowa konsultacja:

Anna Hyjek
tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl