tr?id=194213241995374&ev=PageView&noscript=1
CStoreSklep internetowy i platforma B2B

Jak założyć sklep internetowy z produktami erotycznymi?

14

Produkty erotyczne są popularne, jednakże wiele osób wstydzi się je kupować w sklepach stacjonarnych. W związku z tym znacznie chętnie klienci będą sięgać po tego typu towary w sklepach internetowych. Stwarza to bowiem duży komfort i satysfakcję z dokonanych zakupów, ponieważ cały asortyment można znaleźć w jednym miejscu i nabyć go bez potrzeby wychodzenia z domu. 

  1. Wybór oprogramowania sklepu internetowego

Podczas wyboru oprogramowania sklepu internetowego powinieneś zwrócić uwagę przede wszystkim na to czy system:

Zapraszamy na stronę www.cstore.pl (podstawowy sklep internetowy już od 20 złotych miesięcznie).

  1. Dobór produktów od dostawcy lub magazynu lokalnego

Możesz sprzedawać produkty, które znajdują się w Twoim magazynie lub jeżeli ich nie posiadasz to możesz rozważyć możliwość podjęcia współpracy z hurtownią, która zajmuje się udostępnianiem takiego asortymentu. 

Przykłady hurtowni, z którymi można współpracować w tym zakresie to: EroPlace, WyspaRozkoszy, DirtyDiana, ScalaPlayHouse, Hurtownia24. Są to hurtownie bardzo dobrze wyposażone, posiadające wiele ciekawych gadżetów erotycznych, z pośród których z pewnością każdy klient znajdzie coś interesującego. 

  1. Dodaj produkty do sklepu internetowego

Produkty do swojego sklepu internetowego możesz dodać poprzez import danych z programu magazynowego, jak również od dostawcy. Aczkolwiek, jeżeli takich danych nie posiadasz to niestety czeka Ciebie wprowadzanie ręczne towarów.

Zwróć uwagę czy zdjęcia Twoich towarów są dobrej jakości, czy wszystkie produkty zostały w odpowiedni sposób opisane, jak również czy poszczególne towary znajdują się w odpowiednich kategoriach. Bowiem to wszystko ułatwia zakupy potencjalnym klientom.

  1. Podepnij statystyki Google Analytic

Statystyki Google Analytic powodują, że masz możliwość śledzenia ruchu na stronie swojego sklepu, na śledzenie źródeł zamówień, jak również na śledzenie zachowań klientów, którzy Twój sklep odwiedzają. 

Musisz także pamiętać od podpięciu moduły e-commerce, ponieważ dzięki niemu będziesz miał wgląd do tego, jaka jest wartość złożonych zamówień na stronie Twojego sklepu internetowego.

  1. Podepnij system płatności online

System płatności online jest niezwykle ważne w kwestii funkcjonowania Twojego sklepu. 

System ten pozwoli Tobie na uproszczoną obsługę płatności za zamówienia złożone na stronie Twojego sklepu internetowego.

Na rynku jest wiele firmy. Aczkolwiek ważne jest, aby firma oferowała atrakcyjną prowizję na start, jak również oprócz tradycyjnych metod płatności takie jak banki, czy karty kredytowe, również dawała możliwość płatności za zamówienia BLIKiem. 

BLIK staje się coraz chętniej używaną metodą płatności ze względu na szybkość i prostotę. 

Płatności CStore Pay oferowane dla klientów korzystających z oprogramowania www.cstore.pl zaczynają się od 1.9% prowizji i maleją wraz ze wzrostem obrotów na stronie sklepu internetowego.

  1. Dobierz kuriera lub brokera

W zależności od modelu pracy, zamówienia będą mogły być wysyłane od Ciebie z Twojego magazynu, bądź od Twojego dostawcy towarów, bezpośrednio do klienta końcowego. Warto zapytać się hurtowni, z którą współpracujesz czy obsługuje model dropshoppingu, jeżeli tak to zamówienia złożone w hurtowni zostaną wysłane bezpośrednio do Twojego klienta, który złożył zamówienie na dany towar u Ciebie w sklepie. Z kolei, jeżeli hurtownia nie obsługuje tego modelu to będziesz musiał podpisać umowę z brokerem albo kurierem. Brokerzy typu Apaczka oferują na start bardzo korzystne warunki cenowe, w przeciwieństwie do kurierów. Aczkolwiek z biegiem czasu, gdy ilość Twoich zamówień wzrośnie, również będziesz mógł liczyć na atrakcyjne warunki cenowe od kurierów. I w efekcie podjąć z nimi bezpośrednią współpracę. 

Istotne, aby oprogramowanie sklepu było zintegrowane z danym brokerem albo kurierem, ponieważ wtedy będziesz miał możliwość wystawania listu przewozowego bezpośrednio z platformy Twojego sklepu, co znacznie spowoduje zaoszczędzenie Twojego cennego czasu.

Lista dostępnych systemów wysyłek znajduje się na stronie https://www.cstore.pl/zintegrowane-systemy-wysylek/.

  1. Regulamin sklepu, kwestie prawne i kwestie bezpieczeństwa

Regulamin jest potrzebny w każdym sklepie. Napisanie takiego regulaminu możesz zlecić firmie się w tym specjalizującej. Do jednej z takich firm należy: RzetelnyRegulamin.

Pamiętaj również, aby adres Twojego sklepu był zabezpieczony certyfikatem SSL, czyli początek adresu zaczynał się od https://.

  1. Przetestuj swój sklep i wszystkie procesy

Musisz wczuć się w rolę klienta i złożyć zamówienie, aby sprawdzić czy wszystko działa poprawnie. O taką samą czynność możesz poprosić również swoich znajomych.

  1. Opublikuj sklep i zaproś pierwszych klientów

Więcej informacji odnośnie tego, jak pozyskać klientów do sklepu internetowego możesz znaleźć na stronie: https://www.cstore.pl/blog/jak-pozyskac-klientow-do-sklepu-internetowego/.

Przeczytaj także:

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Ann Darmowa konsultacja:

Anna Hyjek
tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl