tr?id=194213241995374&ev=PageView&noscript=1
CStoreSklep internetowy i platforma B2B

Jak założyć sklep internetowy z gadżetami reklamowymi?

12

Sklep internetowy z gadżetami reklamowymi to świetny pomysł przede wszystkim przez wysokie zapotrzebowanie na tego typu usługi. Gadżety reklamowe to jeden z najlepszych sposobów reklamy. Wystarczy, że dasz klientowi długopis ze swoim logo i za każdym razem, kiedy weźmie go do ręki zobaczy ponownie twoje dane. Chcesz poznać więcej szczegółów? Przeczytaj poniższy artykuł i postaw swoje pierwsze kroki w branży e-commerce gadżetów reklamowych.

Sklep internetowy z gadżetami reklamowymi – od czego zacząć?

Gadżety są skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży, pomagają również w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Służą jako nośnik reklamy firmy. Gadżet ten musi jednak być odpowiednio dobrany, tak żeby spełnił swoją funkcję, jak również wymaga odpowiedniego projektu, żeby klient mógł zobaczyć dane firmy wyraźnie.
Kiedy klient już podejmie decyzję o wykonaniu gadżetów reklamowych będzie chciał zdecydować jakiego produktu użyje oraz dobrać odpowiedniego podwykonawcę, który wykona produkt i druk na gadżetach reklamowych.
Klient może chcieć wykorzystać kilka różnych gadżetów. Jeśli swoje usługi kieruje do określonej grupy docelowej wówczas zaproponuj mu żeby zrobił badania jaki gadżet byłby najlepszy dla tej grupy.

W wielu dziedzinach sprawdzają się długopisy reklamowe(materiały piśmiennicze), torby reklamowe, kalendarze, pendrive USB. Obecnie szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się ekologiczne torby reklamowe. Gadżet reklamowy ma przede wszystkim służyć klientom twoich klientów w codziennym życiu, dzięki temu reklama będzie najbardziej skuteczna.

Należy również pamiętać o wysokiej jakości wykonania gadżetu, jeśli oferujesz klientowi do rozdania długopis z jego logo, który zepsuje się po kilku pierwszych użyciach, nie wzbudzi to zaufania ze strony klienta i z pewnością nie wpłynie pozytywnie na wizerunek twojej firmy.

Od czego zacząć założenie sklepu internetowego z gadżetami reklamowymi?

W poniższym artykule skupimy się na aspektach bazowych, które pomogą Ci łatwiej pokonać pierwsze kroki w świecie e-commerce. Poznasz możliwości wyboru odpowiedniego oprogramowania, formy doboru produktów, opcje dodania produktu do sklepu internetowego, a także sposoby jak podpiąć statystyki Google Analytics, płatności on-line, dobrać kuriera, kilka wskazówek dotyczących regulaminu, testów i publikacji docelowego sklepu.

  1. Wybór oprogramowania sklepu internetowego

Przede wszystkim zwróć uwagę w pierwszej kolejności czy taki system:

Zapraszamy na www.cstore.pl (podstawowy sklep internetowy już od 20 pln miesięcznie).

  1. Dobór produktów od dostawcy lub magazynu lokalnego

Swoje produkty masz możliwość sprzedawać, jeżeli masz je na magazynie, z kolei, jeżeli ich nie posiadasz to możesz rozważyć możliwość podjęcia współpracy z hurtownią, która udostępnia taki asortyment.

Do przykładowych hurtowni oferujących gadżety reklamowe zalicza się: MidOceanBrands, Blue Collection, Royal Design, Macma, Voyager. Są to jedne z najpopularniejszych hurtowni zajmujących się gadżetami reklamowymi. 

  1. Dodaj produkty do sklepu internetowego

Produkty możesz dodać za pośrednictwem importu danych z programu magazynowego lub od dostawcy. Jeżeli nie posiadasz danych to niestety będzie Cię czekało wprowadzanie ręczne. 

Zwróć uwagę czy Twoje produkty posiadają dobrej jakości zdjęcia, opisy produktów, jak również na to czy zostały umieszczone w odpowiedniej kategorii, aby ułatwić zakupy swoim potencjalnym klientom.

  1. Podepnij statystyki Google Analytics

Statystyki Google Analytics powodują, że masz możliwość śledzenia ruchu na stronie, źródeł zamówień, jak również zachowań użytkowników. 

Pamiętaj także, aby podpiąć moduł e-commerce, ponieważ dzięki niemu będziesz mógł obserwować wartości złożonych zamówień na swojej stronie. 

  1. Podepnij system płatności online

Ważne jest, by Twoi klienci mieli możliwość dokonywania płatności online za zakupy w Twoim sklepie.

Dzięki temu będziesz miał łatwiejszą obsługę płatności za zamówienia oraz wyższą konwersję klientów. 

Na rynku funkcjonuje dużo firmy. Istotne natomiast jest to, aby firma oferowała korzystną prowizję na start. Oprócz tradycyjnych płatności, jakimi są płatności za pośrednictwem banków, kart kredytowych, również powinna być możliwość płatności BLIKiem.

BLIK staje się coraz bardziej popularny, ułatwia on płacenie za towary nabywane przez internet, dzięki swojej szybkości i prostocie. 

Płatności CStore Pay oferowane dla klientów korzystających z oprogramowania www.cstore.pl zaczynają się już od 1.9% prowizji i oczywiście maleją wraz ze wzrostem obrotów w sklepie internetowym.

  1. Dobierz kuriera lub brokera

W zależności od modelu pracy, zamówienia mogą być wysyłane od Ciebie z magazynu, jak i od dostawcy, bezpośrednio do klienta docelowego. Warto zapytać się hurtowni, z którą nawiązałeś współpracę czy obsługuje model dropshoppingu. Jeżeli tak to zamówienia złożone w hurtowni zostaną wysłane bezpośrednio do Twojego klienta, który zamówił produkty u Ciebie w sklepie. 

Aczkolwiek, jeżeli dostawca nie obsługuje tego modułu to będziesz potrzebował podpisać umowę z kurierem, bądź brokerem. Brokerzy typu Apaczka oferują korzystną ofertę cenową. Natomiast wraz ze wzrostem zamówień, również kurierzy dadzą Tobie korzystne oferty i będziesz mógł podpisać umowę z nimi na obsługę bezpośrednią. 

Ważne jest, aby Twoje oprogramowanie były zintegrowane z danym kurierem, bądź brokerem, gdyż wtedy będziesz mógł generować listy przewozowe bezpośrednio na platformie sklepu. Zaoszczędzi to dużą ilość Twojego czasu. 

Lista dostępnych systemów wysyłek można znaleźć na stronie: https://www.cstore.pl/zintegrowane-systemy-wysylek/.

  1. Regulamin sklepu, kwestie prawne, kwestie bezpieczeństwa

Regulamin jest potrzebny w każdym sklepie. Jeżeli chcesz to jego napisanie możesz zlecić profesjonalnej firmie, która się specjalizuje w tym zakresie. Do takiej firmy należy zaliczyć: RzetelnyRegulamin. 

Pamiętaj, aby Twój sklep był zaopatrzony w certyfikat SSL, czyli adres Twojego sklepu powinien zawierać na początku https:// (literkę „s” na końcu). W przeciwnym razie przeglądarki Twoich potencjalnych klientów będą wyświetlały informację, że Twój sklep nie jest zabezpieczony i tym samym będziesz skutecznie tracił klientów. 

  1. Przetestuj swój sklep i wszystkie procesy

Przejdź przez cały proces zamówienia, tak jak potencjalny klient. Postaraj wczuć się w jego rolę. Złóż testowe zamówienie i sprawdź czy wszystko działa tak jak należy. 

Możesz również prosić, aby ktoś z grona Twoich znajomych również dokonał testowe zamówienie i dał Ci zna czy u niego wszystko działa także prawidłowo. 

  1. Opublikuj sklep i zaproś pierwszych klientów

Więcej informacji na temat, jak pozyskać klientów znajdziesz na stronie internetowej https://www.cstore.pl/blog/jak-pozyskac-klientow-do-sklepu-internetowego/.

Przeczytaj także:

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Ann Darmowa konsultacja:

Anna Hyjek
tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl