Realizacja PM Investment Group

PM Investment producent marki Milli Mally oraz dystrybutor zabawek.

Success Stories (platforma e-Commerce B2B):

  • Platforma B2B skierowana na rynek Europejski ze wsparciem wielojęzycznym
  • Integracja z systemem księgowym Subiekt Nexo
  • Realizacja złożonych akcji promocyjnych
  • Wsparcie dla sprzedaży w modelu Dropshipping
  • Windykacja płatności przeterminowanych
  • Dwukierunkowe API do integracji zewnętrznych sklepów internetowych
  • Wsparcie dla sprzedaży przez przedstawicieli handlowych

Logowanie

Aby skorzystać z platformy klient musi najpierw się zalogować lub zarejestrować (jeżeli nie posiada konta). Podczas dokonywania pierwszego zakupu klient ma możliwość uzupełnienia swoich danych adresowych.

1

Strona główna

 

Układ sklepu został zaprojektowany tak, aby produkt znalazł się na pierwszym planie.

Dodatkowe elementy graficzne zostały ograniczone do minimum.

W lewym panelu pokazane zostały grupy towarowe.

W górnej części znajdują się podstawowe funkcjonalności systemu i informacje o limicie kredytowym, bilansie oraz danych kontaktowych do administratora-opiekuna. O wykorzystaniu dostępnych środków klient zostanie poinformowany o czerwonym napisem na górze.

2

Panel klienta

W panelu klienta znajduje się informacja o kliencie, informacja o zamówieniach, lista faktur oraz linki użytkownika. W informacjach o kliencie znajdują się dane do faktury, lista adresów dostaw oraz lista rabatów.

Menu panelu klienta:

3

 

Informacja o kliencie

4

Lista zamówień

5

Lista faktur

6

Lista linków

Lista linków do plików z bazą produktów z indywidualnymi cenami dla danego klienta w formacie CSV oraz XML

7

 

Plik XML z listą produktów

8

Plik CSV z listą produktów

9

Proces składania zamówienia

Proces składania zamówienia w sklepie został maksymalnie uproszczony i podzielony na 4 kroki, dzięki czemu klient panuje nad procesem składania zamówienia.

Krok 1 / 4 – Wyszukiwarka produktów 

Przejrzysty interfejs, możliwość wyboru parametrów, sortowanie produktów. Lista produktów jest ładowana dynamicznie. W momencie gdy klient przechodzi niżej na stronie uruchamia się dodatkowy skrypt, który pobiera następną porcję produktów do prezentacji. Produkty można dodawać do koszyka pojedynczo lub grupowo.

10

Krok 2 / 4 – Składanie zamówienia: koszyk

 

11

W drugim kroku składania zamówienia klient ma możliwość zmiany ilości towarów, usunięcia ich oraz importu produktów z pliku CSV.

Import produktów do koszyka:

Plik CSV

12

 

Raport importu produktów z pliku CSV do koszyka

13

Krok 3 / 4 – Składanie zamówienia: Sposób płatności, dostawy oraz typ dokumentu.

Klient ma możliwość odbioru towaru osobiście lub wyboru jednej z następujących form dostawy: kurier, drop czy drop zlecenie(dostawa towaru bezpośrednio do końcowego klienta zostaje zlecona dostawcy sklepu internetowego). Płatności można dokonać przelewem lub gotówką (która dostępna jest tylko dla niektórych form wysyłki). Oprócz tego klient wybiera rodzaj dokumentu.

 

Uzupełniany kroki do odbioru osobistego

14

Uzupełniany kroki do drop zlecenia

15

Uzupełniany kroki do drop zlecenia przez klienta

16

Uzupełniany kroki do kuriera

17

Krok 4 / 4 – Składanie zamówienia: Podgląd zamówienia przed złożeniem

W tym kroku klient ma możliwość ostatecznego podglądu zamówienia, musi też przed złożeniem zamówienia zaakceptować regulamin sprzedaży oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Po wypełnieniu wszystkich danych klient ma możliwość dodania uwag do zamówienia. Jeżeli klient ma przeterminowaną fakturę albo przekroczył limit kredytowy, wyświetla się komunikat o tym, że złożenie zamówienia jest niemożliwe.

18

 

Panel administracyjny

Właściciel sklepu z poziomu panelu administracyjnego ma dostęp do listy zamówień. Ma możliwość zaawansowanego filtrowania listy zamówień, dzięki czemu może łatwo znaleźć szukane zamówienie.

19

Struktura dostępu administracyjnego.

Dla projektu został stworzony dwupoziomowy dostęp do panelu administracyjnego:

  1. Zwykły administrator
  2. Opiekun klientów

Opiekun klientów ma dostęp tylko do listy klientów oraz zamówień, do których jest przypisany. Oprócz tego zrobiona została funkcjonalność do zastępowania wybranego opiekuna innym. W takim przypadku lista przypisanych klientów zostaje poszerzona o klientów opiekunów, których dany opiekun zastępuje.

20

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Anna Hyjek

Anna Hyjek
Dział Handlowy

tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl

Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close