Realizacja Beton555

Platforma Beton555 oferuje rozwiązania technologiczne, maszyny, narzędzia diamentowe i inne, impregnaty, utwardzacze do betonu oraz środki konserwujące.

Success Stories (platforma e-Commerce B2B):

  • Platforma przeznaczona do obsługi kilku krajów UE
  • Krótki czas na zrealizowanie wdrożenia platformy B2B
  • Uzyskanie różnego rodzaju dojścia klienta do szukanego produktu
  • Skrócenie czasu i wsparcie dla handlowców oraz dystrybutorów w przygotowywaniu ofert
  • Prosty i szybki sposób finalizacji otrzymanych ofert przez Klientów
  • Zaprezentowanie cen katalogowych wraz z uwzględnieniem rabatów po zalogowaniu

Logowanie

Dla korzystania w pełnej mierze klient musi założyć konto natomiast nie jest to obowiązkowe. Jeżeli klient jest już zarejestrowany w sklepie ma możliwość zalogowania się, jeżeli robi zakupy po raz pierwszy ma możliwość rejestracji w sklepie, podając swoje dane.
image1

Strona główna

Po wejściu użytkownika do portalu pojawia mu się strona główna, gdzie jednocześnie są dwie listy produktów: produkty polecane i bestsellery, po lewej stronie widnieją kategorie produktów:
image2
W tym obszarze dodatkowo znajduje się menu, gdzie są różnego rodzaju przydatne linki, wyżej jest dostępna wyszukiwarka oraz pasek z możliwością zmiany wersji językowej, stan koszyku oraz telefon kontaktowy.

Natomiast, strona główna dla zalogowanego klienta posiada dodatkową informacje o przypisanym do klienta handlowcu:
image3

Panel klienta

W panelu klienta znajduje się informacja o handlowcu, podstawowa informacja o samym kliencie, łączna kwota zamówień tego klienta i przydatne linki: historia zamówień, dokumenty do pobrania, oferty, oferty zrealizowane, edycja danych oraz możliwość zmiany hasła:
image4

Historia zamówień

image5

Dokumenty do pobrania:

Są to dokumenty wystawione przez administratora i występują w postaci plików PDF:
image6

Oferty

Są to przygotowane oferty przez handlowca tego klienta, gdzie klient ma możliwość zaakceptować lub odrzucić ofertę, również klient ma możliwość pobrać ofertę w formie pliku PDF:
image7
image8

Oferty zrealizowane

image9

Edycja danych

image10

Proces składania zamówienia

Złożyć zamówienie na platformie można dwoma sposobami:

  • manualnie
  • skorzystać się z przygotowanej przez handlowca oferty

Manualnie

Za pomocą wyszukiwarki która się znajduje na samej górze strony mamy możliwość szybko wyszukać interesujący nas produkt:
image11

Na tej podstronie są różnego rodzaju filtry oraz sortowanie.

 

Koszyk
image12

W koszyku występują ceny netto. 

 

Wysyłka i adres dostawy
image13

W opcjach dodatkowych klient ma możliwość dopisać uwagi do zamówienia.

Oferta, stworzona przez handlowca:

Klient ma możliwość zaakceptowania ofert, przygotowanych wcześniej przez handlowca. 
image14

Klient nie możliwości usunięcia/edycji koszyka, zmiany wysyłki i płatności.
image15

Po finalizacji zamówienia handlowiec dostaje informacje drogą mailową o finalizacji jego oferty.

Indywidualna cena dla każdego klienta

Administrator z poziomu panelu administracyjnego ma możliwość definiowania indywidualnej ceny na każdy produkt dla każdego klienta.

Po zmianie ceny klient widzi:
image16

Oferty

Administrator ma możliwość tworzenia handlowców oraz przypisywania ich do klientów.

Handlowiec jest odpowiedzialny za kraje/województwa (opcja jest dostępna tylko dla Polski),

na podstawie tych danych do klienta jest przypisywany handlowiec automatycznie przy rejestracji klienta.

Handlowiec ma możliwość tworzenia oferty dla swoich klientów:
image17

Przy tworzeniu oferty handlowiec ma możliwość zmiany ceny dla każdej pozycji, definicji wysyłki i płatności oraz zaznaczenia dodatkowych pól, które będą się wyświetlać w ofercie PDF.

Handlowiec ma możliwość finalizacji ofert / złożenia zamówienia od imienia klienta, natomiast w takich przypadku w uwagach do zamówienia zostanie umieszczona informacja o tym, kto sfinalizował zamówienie.

Handlowiec ma więcej opcji na liście ofert: może wysłać sms/email do klienta lub dublować ofertę (po dublowaniu oferty może dodawać/usuwać pozycje po czym można znowu ją zapisać dla tego klienta):
image18

 

Treść wiadomości można zdefiniować z poziomu PA:
image19

 

Handlowiec w panelu administracyjnym ma ograniczony dostęp, który jest definiowany przez administratora głównego.

Handlowiec w panelu administracyjnym widzi tylko swoich klientów, zamówienia tylko swoich klientów.

Handlowiec może mieć podhandlowców, którzy dziedziczą klientów i dostęp do PA od głównego handlowca.

Administrator ma możliwość zobaczyć wszystkie oferty, niezależnie od statusu oferty,  w PA, natomiast handlowiec widzi tylko swoje oferty:
image20

Możliwość aktualizacji cen i statusów produktów z poziomu pliku CSV

Administrator ma możliwość zmiany cen i statusów z poziomu pliku CSV, każdy produkt ma historię zmian:
image21
image22

Serwis

Administrator ma możliwość tworzenia zgłoszenia serwisowego:
image23

 

Na sklepie klient ma możliwość sprawdzenia statusu zgłoszenia:
image24
image25

Dokumenty do pobrania:

Administrator ma możliwość dodawania dokumentów do pobrania w postaci pliku PDF dla każdego klienta indywidualnie:
image26
Klient po swojej stronie widzi całą listę dokumentów, dodatkowo ma możliwość sortowania po statusie, ma możliwość pobrać plik:
image27

 

Administrator widzi wszystkie dokumenty na osobnej podstronie w PA:
image28

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Anna Hyjek

Anna Hyjek
Dział Handlowy

tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl

Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close