Realizacja Beton555

Platforma Beton555 oferuje rozwiązania technologiczne, maszyny, narzędzia diamentowe i inne, impregnaty, utwardzacze do betonu oraz środki konserwujące.

Success Stories (platforma e-Commerce B2B):

  • Platforma przeznaczona do obsługi kilku krajów UE
  • Krótki czas na zrealizowanie wdrożenia platformy B2B
  • Uzyskanie różnego rodzaju dojścia klienta do szukanego produktu
  • Skrócenie czasu i wsparcie dla handlowców oraz dystrybutorów w przygotowywaniu ofert
  • Prosty i szybki sposób finalizacji otrzymanych ofert przez Klientów
  • Zaprezentowanie cen katalogowych wraz z uwzględnieniem rabatów po zalogowaniu

Logowanie

Dla korzystania w pełnej mierze klient musi założyć konto natomiast nie jest to obowiązkowe. Jeżeli klient jest już zarejestrowany w sklepie ma możliwość zalogowania się, jeżeli robi zakupy po raz pierwszy ma możliwość rejestracji w sklepie, podając swoje dane.
image1

Strona główna

Po wejściu użytkownika do portalu pojawia mu się strona główna, gdzie jednocześnie są dwie listy produktów: produkty polecane i bestsellery, po lewej stronie widnieją kategorie produktów:
image2
W tym obszarze dodatkowo znajduje się menu, gdzie są różnego rodzaju przydatne linki, wyżej jest dostępna wyszukiwarka oraz pasek z możliwością zmiany wersji językowej, stan koszyku oraz telefon kontaktowy.

Natomiast, strona główna dla zalogowanego klienta posiada dodatkową informacje o przypisanym do klienta handlowcu:
image3

Panel klienta

W panelu klienta znajduje się informacja o handlowcu, podstawowa informacja o samym kliencie, łączna kwota zamówień tego klienta i przydatne linki: historia zamówień, dokumenty do pobrania, oferty, oferty zrealizowane, edycja danych oraz możliwość zmiany hasła:
image4

Historia zamówień

image5

Dokumenty do pobrania:

Są to dokumenty wystawione przez administratora i występują w postaci plików PDF:
image6

Oferty

Są to przygotowane oferty przez handlowca tego klienta, gdzie klient ma możliwość zaakceptować lub odrzucić ofertę, również klient ma możliwość pobrać ofertę w formie pliku PDF:
image7
image8

Oferty zrealizowane

image9

Edycja danych

image10

Proces składania zamówienia

Złożyć zamówienie na platformie można dwoma sposobami:

  • manualnie
  • skorzystać się z przygotowanej przez handlowca oferty

Manualnie

Za pomocą wyszukiwarki która się znajduje na samej górze strony mamy możliwość szybko wyszukać interesujący nas produkt:
image11

Na tej podstronie są różnego rodzaju filtry oraz sortowanie.

 

Koszyk
image12

W koszyku występują ceny netto. 

 

Wysyłka i adres dostawy
image13

W opcjach dodatkowych klient ma możliwość dopisać uwagi do zamówienia.

Oferta, stworzona przez handlowca:

Klient ma możliwość zaakceptowania ofert, przygotowanych wcześniej przez handlowca. 
image14

Klient nie możliwości usunięcia/edycji koszyka, zmiany wysyłki i płatności.
image15

Po finalizacji zamówienia handlowiec dostaje informacje drogą mailową o finalizacji jego oferty.

Indywidualna cena dla każdego klienta

Administrator z poziomu panelu administracyjnego ma możliwość definiowania indywidualnej ceny na każdy produkt dla każdego klienta.

Po zmianie ceny klient widzi:
image16

Oferty

Administrator ma możliwość tworzenia handlowców oraz przypisywania ich do klientów.

Handlowiec jest odpowiedzialny za kraje/województwa (opcja jest dostępna tylko dla Polski),

na podstawie tych danych do klienta jest przypisywany handlowiec automatycznie przy rejestracji klienta.

Handlowiec ma możliwość tworzenia oferty dla swoich klientów:
image17

Przy tworzeniu oferty handlowiec ma możliwość zmiany ceny dla każdej pozycji, definicji wysyłki i płatności oraz zaznaczenia dodatkowych pól, które będą się wyświetlać w ofercie PDF.

Handlowiec ma możliwość finalizacji ofert / złożenia zamówienia od imienia klienta, natomiast w takich przypadku w uwagach do zamówienia zostanie umieszczona informacja o tym, kto sfinalizował zamówienie.

Handlowiec ma więcej opcji na liście ofert: może wysłać sms/email do klienta lub dublować ofertę (po dublowaniu oferty może dodawać/usuwać pozycje po czym można znowu ją zapisać dla tego klienta):
image18

 

Treść wiadomości można zdefiniować z poziomu PA:
image19

 

Handlowiec w panelu administracyjnym ma ograniczony dostęp, który jest definiowany przez administratora głównego.

Handlowiec w panelu administracyjnym widzi tylko swoich klientów, zamówienia tylko swoich klientów.

Handlowiec może mieć podhandlowców, którzy dziedziczą klientów i dostęp do PA od głównego handlowca.

Administrator ma możliwość zobaczyć wszystkie oferty, niezależnie od statusu oferty,  w PA, natomiast handlowiec widzi tylko swoje oferty:
image20

Możliwość aktualizacji cen i statusów produktów z poziomu pliku CSV

Administrator ma możliwość zmiany cen i statusów z poziomu pliku CSV, każdy produkt ma historię zmian:
image21
image22

Serwis

Administrator ma możliwość tworzenia zgłoszenia serwisowego:
image23

 

Na sklepie klient ma możliwość sprawdzenia statusu zgłoszenia:
image24
image25

Dokumenty do pobrania:

Administrator ma możliwość dodawania dokumentów do pobrania w postaci pliku PDF dla każdego klienta indywidualnie:
image26
Klient po swojej stronie widzi całą listę dokumentów, dodatkowo ma możliwość sortowania po statusie, ma możliwość pobrać plik:
image27

 

Administrator widzi wszystkie dokumenty na osobnej podstronie w PA:
image28

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X