Microsoft Dynamics NAV – integracja ze sklepem internetowym

Zarządzanie przedsiębiorstwem to niełatwy proces. Każdy oczywiście chciałby jak najwięcej czasu poświęcać rozwojowi i poszukiwaniu nowych klientów – to w końcu dwa głównego czynniki przyczyniające się do zwiększania przychodów. Jednak każde przedsiębiorstwo to złożony system, w którym przeprowadzane jest wiele procesów i powstaje sporo różnej dokumentacji. Trzeba więc na to poświęcić konkretną ilość czasu. Ważne jest jednak, żeby gromadzić wszystkie dane w jednym miejscu. Pozwala to na tworzenie różnych raportów i uniknięcie szukania tej samej informacji w kilku bazach danych czy programach. Nie trzeba też wpisywać tych samych danych w różnych miejscach. Kolejne, do czego powinno się dążyć to oczywiście automatyzacja. Dzięki niej można zaoszczędzić naprawdę sporo czasu i właśnie poświęcić go na najbardziej rozwojowe elementy swojego przedsiębiorstwa. W tym celu powstały różnego rodzaju programy i systemu. Jednym z nich jest Microsoft Dynamics NAV, wspiera on zarządzanie firmy od zakupów poprzez magazyn na relacjach z klientem kończąc – a więc na każdym etapie.

Microsoft Dynamics NAV i sklep internetowy –  zarządzanie magazynem i wiele więcej

Każde przedsiębiorstwo oparte na sprzedaży w dużej mierze opiera się na sprawnej realizacji łańcucha dostaw. Elementami, nad którymi może zapanować same, jest gospodarka magazynowa i dostawy do klientów. W tym pierwszy przypadku szczególnie ważna jest odpowiednia analiza. Dzięki niej można naprawdę usprawnić procesy i zaoszczędzić sporo środków. Otrzymywanie towaru we właściwym czasie i w idealnych ilościach pozwoli na to, aby jak najkrócej był on na magazynie. Można w ten sposób zmaksymalizować wykorzystanie powierzchni magazynowej. Właśnie na to może pozwolić połączenie Microsoft Dynamics NAV – sklep internetowy oparty na CStore. Da się bardzo szczegółowo przeanalizować w nim cały łańcuch od zapotrzebowania, przez magazynowanie na wysyłkach dla klientów kończąc. Jednak to nie wszystko, co ma w sobie ten system. W każdym przedsiębiorstwie opartym o sprzedaż ważne są relacje z klientami. To od nich w dużym stopniu zależy to, jak wygląda sprzedaż, czy nowo zdobyci klienci zostaną z firmą na dłużej. Rejestrowanie wszystkich danych dotyczących klientów jednym systemie pozwoli na ich łatwą analizę, przekazywanie obowiązkówi) kolejnym handlowcom itp. Właśnie dlatego warto zainwestować w jeden spójny system.

Microsoft Dynamics NAV – wielofunkcyjność

Te oprogramowanie od firmy Microsoft to także wiele pomniejszych funkcji, które jednak wszystkie razem po prostu ułatwiają wykonywanie poszczególnych obowiązków, a więc zwiększają efektywność pracowników. Skanowanie i digitalizacja dokumentacji oraz zarządzanie jej obiegiem. Eksportowanie wszystkich danych do plików *.xml, możliwość udostępniania niektórych danych poprzez przeglądarkę, np. klientom. To wszystko sprawia, że warto wyposażyć swoją firmę w ten system.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Microsoft Dynamics NAV do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Microsoft Dynamics NAV
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X