Microsoft Dynamics AX – integracja ze sklepem internetowym

W każdym przedsiębiorstwie ważne oprócz klientów są także wszelkie procedury i procesy. Choć to właśnie klienci oczywiście są niezbędni do prowadzenia działalności i każdy przedsiębiorca chciałby móc poświęcić im jak najwięcej czasu. Jednak samo zarządzenie przedsiębiorstwem także wymaga zaangażowania i poświęcenia określonej ilości czasu. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji, rejestrowanie wszystkich niezbędnych danych, to wszystko, co jest konieczne niezależnie od tego, czy posiada się dużą firmę, czy małą. Jednym z takich elementów, który jest istotną częścią procesu sprzedaży, jest gospodarka magazynowa. Warto więc wyposażyć się w odpowiednie oprogramowanie, które pozwoli na sprawne przeprowadzenie wszystkich procesów i ich jak największą automatyzację. Dzięki niej można zaoszczędzić sporo czasu i przeznaczyć go na rozwój firmy w innych obszarach. Sprawne zarządzanie magazynem to także oszczędność kosztów, lepszy przepływ towarów i uzupełniania towarów w najbardziej odpowiednim momencie. Jednym z systemów, który na to pozwala jest Microsoft Dynamics AX.

Microsoft Dynamics AX  i sklep internetowy –  zarządzanie magazynem i nie tylko

To oprogramowanie to jedno z najbardziej kompleksowych rozwiązań na rynku. Dostarcza moduły, które pozwalają zarządzać przedsiębiorstwem na każdym jego etapie rozwoju i każdym jego elementem. Gospodarka magazynowa to jeden z najważniejszych elementów każdego przedsiębiorstwa, które nastawione jest na sprzedaż. Dlatego tak ważne jest prowadzenie odpowiedniej strategii, jeśli chodzi o ten element. Właśnie wyposażanie się w Microsoft Dynamics AX może na to pozwolić. Tworzenie zaawansowanych raportów pozwoli ustalić jak szybko sprzedają się poszczególne towary i ile przeciętnie przebywają na magazynie. Dzięki temu będzie można tak zsynchronizować dostawy i ustalić ich wolumen, żeby towary przebywały na magazynie jak najkrócej. Pozwala to po prostu na oszczędność, można w tym samym czasie przepuścić przez magazyn wiele towarów. Kolejny niezwykle istotny element, który wspiera Microsoft Dynamics AX to zarządzanie relacjami z klientem. To fundament każdej inicjatywy biznesowej — utrzymywanie relacji z klientem. Dzięki Microsoft Dynamics AX można gromadzić wszystkie dane w jednym miejscu, nie tylko te kontaktowe, ale także wszelkie dotyczące zamówień klientów czy też spotkań z nimi, korespondencji i wiele innych. Oczywiście połączenie Microsoft Dynamics AX – sklep internetowy wspiera firmy także w innych obszarach takich jak kadry i płacie, finanse, zakupy i wiele innych.

Microsoft Dynamics AX – zwiększa efektywność

Ten system to połączenie ze sobą wielu modułów, które można wykorzystać po to, aby efektywniej zarządzać swoim przedsiębiorstwem. Jest też stosunkowo intuicyjny w użyciu, dzięki czemu jego wdrożenie wymaga sporo czasu. Jeśli ktoś więc szuka kompleksowego narzędzia, które będzie wspierać jego biznes na każdym kroku, powinien wybrać właśnie Microsoft Dynamics AX.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Microsoft Dynamics AX do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Microsoft Dynamics AX
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X