Wapro Mag / Wfmag Asseco – integracja ze sklepem internetowym

Sprzedaż w Internecie to przede wszystkim klienci. Niezależnie od tego, czy sprzedaje się towary, czy usługi, dla klientów prywatnych czy współpracuje z firmami. Podstawą każdej firmy będą dobre relacje z odbiorcami dóbr lub usług i ich jak największa liczba. Takie połączenie pozwala na stabilny i systematyczny rozwój firmy. Jednak zarządzanie przedsiębiorstwem to także wiele innych procesów niezwiązanych z samym marketingiem i docieraniem do klienta. Wszystkie one muszą być prowadzone w równie rzetelny sposób. Wszystko po to, by móc prawidłowo rozliczać się z urzędami, a także prowadzić działalność zgodną z przepisami. Jednak prawidłowe prowadzenie działań związanych z samym zarządzaniem firmą i dokumentacją to także większa sprawność, jeśli chodzi o działania sprzedażowe. Najlepiej jest możliwie dużo działań automatyzować. Oszczędza to sporo czasu i zmniejsza ryzyko błędu. Można więc wtedy poświęcić swoje zasoby na zdobywanie nowych klientów i rozwój sklepu. Mniejsza ilość błędów to po prostu mniejsze koszty prowadzenia działalności. Wszystko dzięki temu, że wiele danych gromadzi się w jednym miejscu, a system zlicza i ewidencjonuje wszystko automatycznie. W przypadku rozrzucenia takiej ilości danych po różnych programach ich integracja zabiera sporo czasu, nie mówiąc już o tym, kiedy wpisywałoby się je wszystkie ręcznie do tabelek w Excelu. Właśnie w celu automatyzacji i gromadzenia wszystkich danych w jednym miejscu powstał taki program jak Wapro Mag.

Wapro Mag – sklep internetowy na wyższym poziomie

Jest to nowoczesne narzędzie do zarządzania sprzedażą i magazynem. Dzięki niemu można prowadzić firmę zgodnie z aktualnymi przepisami. Sprawdzi się nawet w rozbudowanych przedsiębiorstwach, gdyż pozwala na sprawne zarządzanie wieloma oddziałami i magazynami. Jeśli chodzi samą kontrolę nad zasobami to można dzięki Wapro Mag na bieżąco można monitorować stany magazynowe i prowadzić pełne karty produktowe. Istnieje w nim możliwość przypisania odrębnego rachunku do każdego z magazynów, a także przesuwania pomiędzy nimi towarów. Wapro Mag to także pełne zarządzenie sprzedażą. Nie brakuje w nim tworzenia różnych raportów i wystawiania dokumentów, ale także funkcji CRM: przypisywanie określonych cenników, korespondencja z klientami poprzez wbudowaną pocztę. Można w nim także tworzyć same oferty dla klientów i w dowolny sposób je modyfikować. Wszystko to dużym stopniu upraszcza i przyspiesza prowadzenie działań sprzedażowych. Nie zapomniano też o module finansowym. Program obsługuje pliki JPK i wystawienie wszelkiego rodzaju dokumentów sprzedażowych jak faktury, faktury pro forma i wiele innych. System wspiera także działania logistyczne związane z wysyłka towarów poprzez możliwość integracji z wieloma firmami kurierskimi. Dzięki Wapro Mag, sklep internetowy z nim zintegrowany ma wszystkie dane w jednym miejscu, znacznie przyspiesza to wszystkie procedury i procesy. Wapro Mag to także automatyzacja, która korzystnie wpływa w na inne działania w firmie, dzięki temu, że zasoby można poświęcić właśnie na inne działania.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Wapro Mag / Wfmag Asseco do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, kod kreskowy, kategoria, producent, indeks handlowy, indeks katalogowy)
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Wapro Mag / Wfmag Asseco
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program Wapro Mag / Wfmag Asseco.

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A i otrzymaj dodatkowy rabat na sklep internetowy lub platformę B2B!

Dowiedz się więcej

X