Trawers Tres – integracja ze sklepem internetowym

Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od tego, czym się zajmuje, musi być sprawnie zarządzane. Właśnie w tym celu powstały różne systemy ERP, czyli takie, do zarządzania firmą. Mają one na celu pozwolić na to, aby wszystkie procesy w firmie były znacznie bardziej zautomatyzowane, a co za tym idzie, przebiegały szybciej i sprawniej. Jednym z takich programów jest właśnie opisywany tu Trawers Tres. Można dzięki niemu w kompleksowy sposób nadzorować procesy i zarządzać nimi, niezależnie od tego, w jakiej branży się działa.

Trawers Tres – zarządzania magazynem i wiele więcej.

W wielu firmach to właśnie zarządzanie magazynem ma kluczowe znaczenie dla działania reszty przedsiębiorstwa. To w dużym stopniu od dostaw towarów i jego dostępności w firmowym magazynie zależy możliwość realizacji zamówienia. Od tego, gdzie znajduje się konkretny towar, zależy czas potrzebny na realizację konkretnego zamówienia. Warto więc sprawić, aby wszystko to przebiegało jak najsprawniej i szybciej. Służyć temu może właściwa koordynacja pracy magazynu. Wpływają na nią same dostawy – ich wolumen oraz termin, a także jak szybko rotują towary. Jeśli to wszystko skonfiguruje się idealnie, to można oczekiwać, że cały magazyn będzie pracował znacznie efektywniej. Większa ilość towaru będzie mogła przez niego przechodzić w tym samym czasie, a także będzie można realizować zamówienia znacznie szybciej. Właśnie, aby ułatwić wdrożenie takich strategii, powstał Trawers Tres.

Połączenie Trawers Tres – sklep internetowy to mnogość funkcji

Jednak ten system to nie tylko możliwość wdrożenia sprawnej gospodarki magazynowej, to także wiele innych funkcji. Wystawianie faktur, podłączenie go do drukarki etykiet i czytników kodów kreskowych to tylko niektóre z dostępnych w nim funkcji. Ma on też zintegrowanego klienta pocztowego. Sprawdzi się też w przedsiębiorstwach, które nie tylko magazynują i sprzedają towary, ale również je produkują. Jest to więc bardzo kompletny system, który może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno małych, jak i dużych firmach. Można w nim także opracowywać trasy przejazdu dla wysyłanych do klienta towarów. Sprawdza się w wielu branżach, co oznacza, że można dostosować do różnego rodzaju firm, zarówno pod względem rodzaju działalności, jak i wielkości. Jednak integracja  Trawers Tres – sklep internetowy to idealne rozwiązanie.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Trawers Tres do sklep internetowy
– kartoteki produktów
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Trawers Tres
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację