Subiekt Nexo Insert – integracja ze sklepem internetowym

Jeśli prowadzi się przedsiębiorstwo nastawione na sprzedaż, to oczywiście najważniejszy będzie w nim dobry kontakt z klientami. Im większa ich liczba, tym większa sprzedaż, a co za tym idzie dochód. Oczywiście do tego wymagane jest prowadzenie odpowiednich działań marketingowych i sprzedażowych. One z kolei wymagają odpowiedniej ilości czasu. Warto więc wprowadzić w swoim sklepie takie procedury, które pozwolą ten czas zaoszczędzić. Całe zarządzenie sprzedażą to duża liczba dokumentacji i procesów. Wszystko one wymagają odpowiedniego skoordynowania i zarządzania. Potrzebne jest to nie tylko do właściwego rozliczania się z prowadzonej sprzedaży, ale także ze względu na konieczność gromadzenia odpowiedniej dokumentacji, a także skuteczniejszą sprzedaż. Oczywiście trudno sobie wyobrazić, aby te wszystkie działania, jak tworzenie raportów czy prowadzenie dokumentacji finansowej wpisywać ręcznie w tabelki do Excela. Do tego wszystkiego niezbędne jest oprogramowanie. Wykupując dostęp do CStore, istnieje właśnie możliwość integracji samego sklepu z takim oprogramowaniem. Jednym z nich jest Subiekt Nexo Insert. Czy warto go wybrać i jakie daje możliwości?

Subiekt Nexo Insert – funkcjonalności

Subiekt Nexo i sklep internetowy to świetny połączenie, który sprawdzi się w firmach, które prowadzą działania sprzedażowe. Jednak co ważne integruje on w sobie także system do zarządzania magazynem, co jest niezwykle ważne. Ten kombajn to między innymi pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych. Wszystko więc można gromadzić w jednym miejscu. Daje możliwość generowania pojedynczych dokumentów jak zbiorczych obejmujących konkretny okres. Takie dokumenty jak faktury, faktury pro forma, WZ i wiele innych – wszystko to jest możliwe do wygenerowania w tym narzędziu. Można dzięki niemu także prowadzić rozbudowany system zamówień obejmujący rezerwacje, terminy realizacji i wszystko, co niezbędne. Ważną częścią systemu jest także możliwość integracji w nim niejako całej karty produktowej, w której będzie się mieścił opis produktu, jego zdjęcia, ceny itp. Oczywiście obejmuje on też cały asortyment zbiorczo, niezależnie od tego, czy sprzedaje się towary, czy usługi. Co ważne Subiekt to także zarządzenie relacjami z klientami -ma w sobie elementy programu CRM. Można w nim nie tylko gromadzić informacje na temat klientów i kontrahentów, ale także przypisywać im określone cenniki np. uzależnione od wysokości sprzedaży. Wszystko to znacznie ułatwia prowadzenie działań sprzedażowych, jeśli działa się na rynku B2B. W Subiekcie można też obsługiwać różne rodzaje płatności, zarówno przy użyciu przelewów, za pobraniem, kart kredytowych, a nawet cesji na innego płatnika. Obsługa rachunków bankowych, zarówno tych w złotówkach, jak i w walucie obcej. Podłączenie do niego urządzeń zewnętrznych, takich jak kasy fiskalne, drukarki fiskalne czy etykietujące, a także czytniki kodów kreskowych nie stanowi problemu. Jeśli ktoś więc szuka kompleksowego rozwiązania, które pozwoli mu na sprawne i zautomatyzowane zarządzenie magazynem i sprzedażą to warto wybrać Subiekt Nexo Insert. Sklep internetowy z nim zintegrowany nabierze nowej funkcjonalności.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Subiekt Nexo Insert do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Subiekt Nexo Insert
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program Subiekt Nexo Insert.

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X