Rufinet – integracja ze sklepem internetowym

Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem to zawsze podstawa każdej działalności. W sprzedaży oczywiście kluczowi są klienci, to w końcu oni przynoszą firmie dochód. Każdy więc na zdobywanie ich większej ilości i utrzymywanie tych, którzy już skorzystali z oferty firmy, chciałby poświęcać jak najwięcej czasu. Jednak, aby to było możliwe inne systemy i procesy muszą być w jak największym stopniu zautomatyzowane. Właśnie temu sprzyjają programy takie jak Rufinet. Jest to system zaprojektowany przez zespół programistów, który ma pomóc w zarządzaniu magazynem, sklepami lub też innymi placówkami handlowymi. Sprawdzi się więc zarówno wśród dużych sieci handlowych, jak i mniejszych przedsiębiorstw.

Rufinet i sklep internetowy– zarządzanie magazynem i wiele więcej

Opisywany tu program to między innymi zarządzanie gospodarką magazynową. To w końcu magazyn jest często największym kosztem w firmie. Własnego, dlatego to tam można zaoszczędzić najwięcej, ale także to właśnie tam często są także największe pokłady niewykorzystanej efektywności. Właśnie na jej odkrycie pozwala Rufinet. Takie skoordynowanie dostaw, ich terminów, wielkości w zależności od aktualnego zapotrzebowania pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni magazynowej. Po prostu w tym samym czasie przez magazyn będzie mogła przejść znacznie większa ilość towarów. Kolejny aspekt to efektywniejsza realizacja zamówień. Wszystko to sprawia, że w tym samym czasie można obsłużyć większą ilość klientów, pozwala to więc zwiększyć zyski i rozwijać firmę w nowych obszarach

Rufinet – sprawdzone rozwiązanie dla sieci

Ten program został zaprojektowany tak, aby mógł być także wykorzystywany przez różnego rodzaju sieci handlowe. Zarządzanie różnymi, rozproszonymi punktami sprzedażowymi i magazynowymi jeszcze nigdy nie było tak łatwe. Wszystkie dane w jednym miejscu, cały proces zarządzania z jednego miejsca. To właśnie największe zalety połączenia Rufinet – sklep internetowy. Producenci systemu wiedzą też jak ważne jest sprawne działanie każdego narzędzia wykorzystywanego w biznesie. Dlatego też Rufinet jest zarówno intuicyjny w obsłudze, jak i bardzo szybki w działaniu. Dzięki temu wdrożenie nowych osób do pracy z systemem nie zajmuje wiele czasu, a wszystkie zadania można wykonywać w nim bardzo szybko. Wszystko odbywa się jedynie z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można używać tego systemu w każdym miejscu na święcie. Wystarczy odpowiednie łącze internetowe i można w bezpieczny sposób kontrolować wiele procesów w przedsiębiorstwie. Jeśli więc ktoś szuka rozwiązania, które w kompleksowy sposób pozwolą mu zarządzać firmą, niezależnie od tego, czy posiada on wiele placówek, czy też tylko kilka magazynów to powinien zdecydować się na ten system. Sprawne zarządzanie sklepem, hurtownią czy też samym magazynem — wszystko to można osiągnąć, wybierając ten program.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Rufinet do sklep internetowy
– kartoteki produktów
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Rufinet
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki)

Wymagana jest dodatkowa wtyczka od Rufinet do synchronizacji.

Synchronizacja działa automatycznie.

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację