Kamsoft KS-SOW – integracja ze sklepem internetowym

Prowadzenie sklepu internetowego, jak i stacjonarnego wymaga nadzorowania sporej ilości procesów i gromadzenia znacznej ilości danych. Dlatego tak ważne jest, aby, je możliwe uprościć i zautomatyzować. Czym mniej operacji trzeba wykonywać ręcznie i im mniej danych przenosi się pomiędzy różnymi systemami, tym mniej generuje się błędów. Każdy błąd to koszt, finansowy lub czasowy. Dlatego tak ważnie jest gromadzenie danych w jednym miejscu. Jednym z systemów, które może pomóc w zarządzaniu sklepem jest KS-SOW firmy Kamsoft. Jest to przedsiębiorstwo, które od lat zajmuje się produkcja tego typu oprogramowania. Własnego, dlatego doskonale wie, czego oczekują od niego klienci.

KS-SOW i sklep internetowy to łatwiejsze zarządzanie magazynem

W każdym sklepie, ale zresztą nie tylko, niezwykle istotną częścią jest magazyn. To od tego, jak jest on zorganizowany, w dużym stopniu zależy czas realizacji poszczególnych zamówień, a więc także to, ile firma jest ich w stanie zrealizować. Kolejna rzecz to koszty, magazyn to często jeden z największych kosztów w firmie. Dlatego warto wykorzystać w możliwe efektywny sposób. Oczywiście samą powierzchnię zapewne zawsze wykorzystuje się maksymalnie, można jednak sprawić, aby w tym samym czasie przez magazyn przesłana była znacznie większa ilość produktów. Jest to możliwe dzięki temu, że skoordynuje się ze sobą kilka właściwych elementów. Najważniejsze jest oczywiście takie dostosowanie dostaw pod względem terminów i ilości towaru, aby odpowiadały one aktualnemu zapotrzebowaniu sklepu. Dzięki temu towary będą leżały w magazynie możliwe krótki okres. Oczywiście ważne jest też, aby towary szybko rotujące było możliwe blisko wyjścia z magazynu, aby realizacja właśnie tych zamówień, których jest najwięcej pod względem ilości, trwała jak najkrócej. KS-SOW i sklep internetowy oparty na CStore to także możliwość przechowywania wszystkich danych w jednym miejscu. Nie trzeba więc tracić czasu w poszukiwaniu jednej informacji w wielu różnych systemach.

KS-SOW – kompleksowe rozwiązanie

To oprogramowanie to także bardzo intuicyjni interfejs. Sprzyja to po pierwsze sprawnej i efektywnej pracy, ale także prostemu wdrożeniu, co jest niezwykle ważne, gdyż czas jest przeważnie najcenniejszym zasobem w każdej firmie. Program współpracuje też z drukarkami, zarówno graficznymi, jak i takimi pracującymi jeszcze w trybie znakowym. Ten system sprawdzi się w sprzedaży i magazynowaniu różnego rodzaju towarów. Można z powodzeniem dostosować go do własnej branży. Mnogość funkcji natomiast sprzyja skalowalności. Dzięki temu można cały czas korzystać z tego samego oprogramowania. Mimo że system jest możliwe prosty w obsłudze, to wykorzystano w nim nowoczesne technologie, zarówno te pod względem funkcjonalności, jak i pod względem bezpieczeństwa. Jeśli ktoś więc szuka programu do obsługi średniej lub małej firmy, to ten system będzie idealnym rozwiązaniem. Jego wdrożenie nie zajmuje wiele czasu, a pozwala na dużą funkcjonalność i integracje zewnętrznymi systemami.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Kamsoft KS-SOW do sklep internetowy
– kartoteki produktów
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Kamsoft KS-SOW
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki)

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Do prawidłowego działania integracji, wymagany jest moduł integracji po stronie dostawcy ERP.

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X