ILUO Biznes PREMIUM – integracja ze sklepem internetowym

Sprzedaż w Internecie to oczywiście przede wszystkim różnego rodzaju działania marketingowe. Bo to właśnie dzięki nim można zdobywać nowych klientów. A w końcu to właśnie klienci, są podstawą każdego biznesu, zarówno nowi, jak i ci, którzy zostają ze sklepem na dłużej. Jednak oprócz sprzedaży trzeba się skupiać także na innych elementach przedsiębiorstwa. Pomóc w tym może oczywiście odpowiednie oprogramowanie, które zadba o większą automatyzację części procesorów. Automatyzacja to możliwość poświęcenia większej ilości zasobów na rozwój firmy, działania marketingowe, poszukiwanie nowych klientów i okazji do inwestycji. To także mniejsze ryzyko błędów. Im więcej działania człowieka w jakimś procesie, tym więcej błędów powstaje. Podobnie jest, kiedy dane są porozrzucane po różnych serwisach. W im więcej miejscach są, tym więcej czasu zajmuje ich znalezienie. Nierzadko też trzeba wprowadzać te same dane w kilku różnych systemach. Odpowiednie oprogramowanie pozwala tego uniknąć.

Iluo Premium i sklep interentowy –  kompleksowy zespół

Takim narzędziem jest właśnie Iluo Premium. Sprzedawane w postaci systemu abonamentu na okres jednego roku. Można w nim między innymi wystawiać dokumenty sprzedażowe, zarówno paragony, jak i faktury tradycyjne, proforma, wystawiane dla klientów zagranicznych. System można połączyć z drukarką fiskalną, dzięki czemu można otrzymać urządzenie do wygodnej obsługi sklepu. Istnieje też możliwość jego integracji z platformami handlowymi. Połączenie z CStore nie stanowi żadnego problemu, a taki zestaw pozwala na bardzo kompleksowe zarządzenie sprzedażą i magazynem. Oczywiście, jeśli ktoś sprzedaje w wielu kanałach sprzedaży, to równie łatwo połączy je w jeden sprawnie działający organizm. Iluo to także możliwość zarządzania magazynem. Niezależnie więc od tego, czy sprzedaje się towar, czy może łączy usługi ze sprzedażą towaru, który na dodatek samemu się produkuje. W każdym z tych przypadków Iluo będzie oprogramowaniem, które sprawdzi się w takiej funkcji. Może też działać w chmurze Microsoft, dzięki czemu da się go używać z każdego miejsca na ziemi, wystarczy odpowiednie łącze internetowe. Można więc zarządzać firmą nie tylko z biura, ale także w każdej innej sytuacji.

Jest to idealne oprogramowanie dla małych i mikro przedsiębiorstw, ale także dla dużych i średnich firm. Wszystko dzięki temu, że cały system jest bardzo skalowalny i można dostosować go do własnej potrzeby. Może on też oczywiście rosnąć razem z firmą, dzięki czemu nie trzeba się obawiać, że system, w którymś momencie przestanie być wydolny. Konfiguracja systemu nie przysparza trudności, nawet osobom niezbyt biegłym technicznie. Systemem może zarządzać kilka osób, a każda z nich będzie mogła mieć inny poziom dostępu. Dzięki temu w łatwy sposób można dostosować go do wymagań firmy. Tak więc wybór zestawu Iluo – sklep internetowy oparty na CStore to idealne połączenie.

Zakres integracji

a) Komunikacja: ILUO Biznes PREMIUM do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, kod kreskowy, kategoria, producent, indeks)
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do ILUO Biznes PREMIUM
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program ILUO Biznes PREMIUM.

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

ILUO Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP) dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firma istnieje od 2009 roku i została utworzona przez osoby posiadające bardzo duże doświadczenie w branży. Prezesem spółki ILUO jest założyciel oraz były prezes WA-PRO oraz autor systemu magazynowego WF-MAG. Sztandarowym produktem firmy ILUO jest system o nazwie „ILUO Biznes”, który występuje w kilku wariantach pozwalających na dopasowanie do potrzeb, wielkości i kieszeni przedsiębiorcy. Silne strony oprogramowania to:

1. Możliwość pracy w chmurze (Microsoft lub ILUO), w sieciach lokalnych lub pojedynczych komputerach
2. Zarządzanie sieciami punktów sprzedaży. Rozbudowane możliwości konfiguracji stanowisk rozproszonych
3. Obsługa ofert, zamówień, zakupów, sprzedaży, opakowań kaucjonowanych
4. Rozrachunki z kontrahentami, obsługa dokumentów kasowych, bankowych i innych form płatności
5. Elementy zarządzania WMS, zintegrowane oprogramowanie ILUO dla kolektorów z Androidem
6. Obsługa parametrów i wariantów towarów
7. Integracje z platformami internetowymi, bankami, systemami FK (przykładowo cStore)
8. Rozbudowany moduł kompletacji (wydania i przyjęcia cząstkowe do zleceń)
9. Elementy CRM – kalendarz, wydarzenia, projekty
10. Wbudowane API pozwalające na integrację z innymi systemami
11. Funkcje wdrożeniowe pozwalające na tworzenie „wtyczek” modyfikujących działanie logiki bizesowej
12. I wiele innych

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X