iFirma – integracja ze sklepem internetowym

Sprzedaż w Internecie wiąże się w dużej mierze głównie z działaniami marketingowymi. W końcu bez klientów trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek działalność. Ważne jest zarówno zdobywanie nowych, jak i dbanie o to, żeby ci, którzy już zrobili zakupy w sklepie, zostali z nim na dłużej. Jednak oprócz działań typowo sprzedażowych trzeba także prowadzić szereg innych, które są nieodzowną częścią prowadzenia działalności gospodarczej. Warto jednak możliwe uprosić sobie wszystkie procesy i procedury. Każda zaoszczędzona w ten sposób minuta to możliwość przeznaczenia tego czasu na rozwój firmy lub zdobywanie nowych klientów. Warto więc korzystać z systemów, które na to wszystko pozwalają. Jednym z nich jest iFirma.

iFirma i sklep internetowy– kompleksowe rozwiązanie dla różnych przedsiębiorstw

iFirma to przede wszystkim wiele danych w jednym miejscu. Dzięki temu nie trzeba szukać jednej informacji w kilku bazach danych. Pozwala to zaoszczędzić i czas i minimalizuje ryzyko błędu. Podstawową funkcjonalnością iFirma jest możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych. Faktury sprzedażowe, proforma i nie tylko, to wszystko, na co pozwala ten system. Możliwość wyliczania składek, podatku i wszystko co niezbędne przy rozliczaniu się urzędami. Jednak system ten przyda się nie tylko podczas comiesięcznych rozliczeń, Moduł magazynowy pozwala na w pełni profesjonalne zarządzanie zapasami i kontrolę stanów magazynowych. Dzięki temu można zawsze w porę uzupełnić towar, co może polepszyć sam przepływ towarów na magazynie. Jednak iFirma wspiera także przedsiębiorców w tym, co najważniejsze podczas świadczenia usług czy też sprzedaży. Mowa oczywiście o relacjach z klientem. Połączony system iFirma i sklep internetowy to także świetne narzędzie CRM. Pozwala on przede wszystkim gromadzić informacje o klientach. Jednak mowa oczywiście nie tylko o samych danych kontaktowych, choć i to już ułatwia tworzenie relacji handlowych. System CRM pozwala na rejestrowanie wszelkich kontaktów. Znacznie ułatwia to prowadzenie każdego rodzaju rozmów. Nie trzeba wszystkie pamiętać albo też odszukiwać w korespondencji mailowej. Można w łatwy sposób znaleźć to w systemie. Upraszcza to też sytuacje, które wymagają wdrożenia kogoś nowego do procesu sprzedaży. Może on w prosty sposób przeczytać wszystkie najważniejsze informacje o kliencie, jak i notatki sporządzenie przez innych pracowników. Dzięki temu można kontynuować proces sprzedaży nawet w bardzo niefortunnych losowych sytuacjach.

iFrima – działanie z każdego miejsca

iFrima to także system, który działa w chmurze. Wystarczy przeglądarka internetowa i dostęp do Internetu, aby zacząć go używać. Nie trzeba też za bardzo żadnego wdrożenia, żadnej specjalistycznej wiedzy technicznej. Obsługa systemu jest prosta i intuicyjna. Dzięki temu można zacząć go wykorzystywać praktycznie zaraz po tym, jak zarejestruje się w nim firmę. Wszystko to sprawia, że iFirma jako całość jest niezwykle przyjazna i wygodna w obsłudze dla każdego użytkownika. Warto więc zdecydować się na ten system

Zakres integracji

a) Komunikacja: iFirma do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do iFirma
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację