Homer Azymut – integracja ze sklepem internetowym

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie to niezwykle ważny element całej strategii firmy. Mimo że z pozoru jest to element nieistotny i niewpływający w dużym stopniu na sprzedaż, to jednak jego sprawność ma znaczenie dla każdego innego działania wykonywanego przez firmę. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby te wszystkie procesy i działania przebiegały możliwie bezbłędnie. Niestety, kiedy gromadzi się dane w różnych systemach, a także wiele zadań wykonuje ręcznie, trudno takich błędów uniknąć. Warto więc sprawić, aby wszystko, co potrzebne do sprawnego działania przedsiębiorstwa było w możliwie jednym miejscu. Dobrze jest też w maksymalnym stopniu zautomatyzować procesy. Dzięki temu można nie tylko usprawnić ich działanie, zmniejszyć liczbę błędów, ale także przeznaczyć więcej zasobów na inne działania w firmie. Właśnie, aby to wszystko ułatwić, powstają różne oprogramowania, które mają za zadanie obsługiwać procesy. Część z nich nadaje się do wykorzystania w każdej firmie, inne to narzędzia przeznaczone do pracy z konkretnym typem przedsiębiorstwa. Właśnie tym drugim jest Homer Azymut. Jest to system do obsługi księgarni.

Homer Azymut – dedykowane rozwiązanie

Ten system to pierwszy na polskim rynku program, który został stworzony do kompleksowego zarządzania księgarnią. Uwzględnia wszystkie specyficzne dla branży elementy. Dzięki temu może to być najbardziej efektywne narzędzie, jeśli jest się właścicielem księgarni. Wspomaga on pracę w na każdym jej etapie. Od przyjęcia towarów poprzez magazynowanie do samej sprzedaży. Sprawne zarządzanie tymi elementami jest niezwykle ważne dla efektywnego prowadzenia działalności. Gospodarka magazynowa, ale także kontrola nad zwrotami, odbiorami, wystawianie paragonów i faktur – to wszystko codzienność w każdej księgarni. Właśnie w tym może odciążyć firmę Homer. Oprócz tego jest to także system, który jest zintegrowany z wirtualną bazą danych. Jest ona codziennie aktualizowana i znajduje się na niej aż 100 000 tytułów książkowych wraz z okładkami. Znacznie uprawiania i ułatwia to pracę. Moduł EDI pozwala na elektroniczną wymianę dokumentacji. Można zdalnie tworzyć kartoteki towarowe, a także wysyłać zamówienia do dostawców.

Homer Azymut – proste w obsłudze narzędzie

Oczywiście sama funkcjonalność to nie wszystko, czego wymaga się od takiego narzędzia, nawet jeśli jest ono dedykowane konkretnej branży. Ważne jest też, aby było ono możliwe intuicyjne i proste we wdrożeniu. Taki właśnie jest opisywany tu Homer. Jeśli więc ktoś szuka specjalnie zaprojektowanego systemu do zarządzania księgarnią, to właśnie to będzie właściwym wyborem. Dużo sprawniejsze, a więc i efektywniejsze, generujące mniej błędów zarządzanie. To wszystko efekty wprowadzenia systemu Homer. Można dzięki niemu zaoszczędzone zasoby przeznaczyć na rozwój firmy w innych obszarach. System działa w oparciu o bazy danych SQL, można w nim tworzyć raporty w różnych popularnych formatach.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Homer Azymut do sklep internetowy
– kartoteki produktów
– stany magazynowe
– cennik

Wymagana jest aktywny moduł profilów eksportu w programie Homer.

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację