ERP ODL PolkaSQL – integracja ze sklepem internetowym

Zarządzanie firmą to jeden z kluczowych elementów w drodze do sukcesu w każdym przedsiębiorstwie. Jednak takie skuteczne zrządzanie wymaga oczywiście odpowiednich narzędzi. Jednym z nich jest PolkaSQL. Jest to system przeznaczony specjalnie dla różnego rodzaju działalności handlowej. Upraszczanie procesów, ich automatyzacja, możliwość gromadzenia wielu danych w jednym miejscu, to wszystko powoduje, że można ograniczyć ryzyko błędów, a także skrócić czas potrzebny na niektóre zadania, do niezbędnego minimum. Dzięki temu zaoszczędzone zasoby można przeznaczyć na inne zadania a tym samym zwiększyć ich efektywność.

PolkaSQL i sklep internetowy – zarządzanie magazynem na nowym poziomie

Magazyn to kluczowe miejsce w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Od tego, jak jest zarządzany, zależy wiele rzeczy. To, ile towarów się w nim zgromadzi, w dużym stopniu przekłada się na możliwość realizacji zamówień pod względem ilości. Natomiast to jak towary są poukładane w magazynie, ma konsekwencje w postaci czasu realizacji poszczególnych zamówień. Warto więc sprawić, aby te procesy były możliwie efektywne. Potrzebne będzie do tego między innymi właściwe rozmieszczenie towarów, a także dobranie dostaw pod względem terminów i ilości towarów. Dzięki analizom możliwe jest zrobienie tego z wykorzystaniem opisywanego tu systemu. Kolejna zaleta tego programu to świetne zarządzanie na bieżąco samymi magazynami. Wszystkie magazyny, bo nic nie stoi na przeszkodzie, aby zarządzać ich większą ilością, są tutaj traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Dzięki temu wiele procesów i zadań dzieje się bez jakiejkolwiek ingerencji użytkownika. Jest to niezwykle korzystne, gdyż poszczególne osoby mogą w pełni skupić się na bieżących zadaniach, a nie nadzorować cały czas różne procesy, bo te dzieją się w pełni automatycznie. Jest to unikalne rozwiązanie. System pozwala na tworzenie własnej struktury magazynów, każdy wirtualny magazyn może być idealnym odzwierciadleniem tego realnego. Dzięki temu można mieć idealny wgląd do tego, co dzieje się aktualnie w rzeczywistości.

ERP ODL – kompleksowe rozwiązanie dla handlu

system ten współpracuje także z drukarkami, dzięki temu tworzenie etykiet z dokładnie takimi informacjami, jakich się potrzebuje, nie jest żadnym problemem. Oczywiście na tym nie kończą się zalety tego programu. Można przy jego pomocy zarządzać także zakupami w firmie, a nawet relacjami z klientem. To ostanie będzie szczególne ważne w przypadku wszystkich przedsiębiorstw, które działają w sektorze B2B. Tworzenie zaawansowanych raportów i analiz, które mogą być niezwykle przydatne przy planowaniu strategii to kolejne zalety przy połączeniu ERP ODL – sklep internetowy. Nie zapomniano także o tym, co jest koniecznością w każdej firmie, czyli finanse i księgowość. Jeśli więc ktoś szuka kompleksowego rozwiązania do zarządzania przedsiębiorstwem handlowym – warto zdecydować się na system ERP ODL.

Zakres integracji

a) Komunikacja: ERP ODL PolkaSQL do sklep internetowy
– kartoteki produktów
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do ERP ODL PolkaSQL
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki)

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Do prawidłowego działania integracji, wymagany jest moduł integracji po stronie dostawcy ERP.

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X