Demo Przetestuj sklep internetowy.

Comarch ERP XL – integracja ze sklepem internetowym

Prowadząc sprzedaż, najważniejsze jest oczywiście dotarcie do szerokiego grona klientów. Żeby to zrobić, trzeba jak najwięcej zasobów skierować do działań marketingowych, zarówno tych skupionych na reklamie, promocji, jak i utrzymywaniu samych relacji z klientem. Jednak przedsiębiorstwo to także wiele innych elementów i procesów, którymi się zarządza. Powstaje ogromna ilość dokumentacji. Warto więc sprawić, żeby wszystko to było możliwie uproszczone i zautomatyzowane. W przedsiębiorstwach działających w sprzedaży dochodzi jeszcze aspekt magazynowania towarów. Jest on często kluczowy, jeśli chodzi o koszty. Sprawne zarządzanie magazynem, czyli wykorzystywanie maksymalnie zarówno jego powierzchni, jak i działających w nim maszyn i ludzi jest kluczem do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw. Wszystkie wymienione wcześniej aspekty wspiera właśnie Comarch ERP XL.

Comarch ERP XL – zarządzanie magazynem i wiele więcej

Firma Comarch działa na rynku już od wielu lat. Od samego początku wspiera przedsiębiorstwa, kreując rozwiązania oparte na najnowszych technologiach informatycznych. Podobnie jest w tym przypadku. Comarch ERP XL jest czymś, co pozwala na usprawnienie wielu elementów przedsiębiorstwa. Wykorzystując ten system można znacznie lepiej zarządzać, oszczędzając przy tym czas i poświęcić go na najbardziej rozwojowe elementy. Ten system to zarządzanie całym łańcuchem dostaw można w nim analizować i tworzyć strategie dotyczące produkcji, jeśli jest się producentem, magazynowania, a także sprzedaży. Kwestia magazynowania jest kluczowa, jeśli działa się w branży handlowej, dlatego tak ważne jest wyposażenie przedsiębiorstwa w odpowiednie oprogramowanie, które pozwoli zmaksymalizować efektywność tego obszaru. Dostosowywanie dostaw zarówno pod względem czasu, jak i wolumenu tak, aby towary jak najkrócej przebywały na magazynie to jeden z efektów, który można osiągnąć wdrażając ten system firmy Comarch. Jednak to niejedyne aspekty, w których wspiera przedsiębiorstwo to oprogramowanie. Drugi kluczowy moduł wykorzystywany przed firmy z segmentu sprzedaży to utrzymywanie relacji z klientem. Comarch ERP XL ma także zintegrowany system CRM. Również finanse i księgowość firmy można prowadzić z wykorzystaniem tego systemu. Jeśli chodzi o produkty, to można z jego wykorzystaniem nie tylko zarządzać tymi, które są na magazynie, ale także gromadzić w nim opisy, zdjęcia, ceny, po prostu wszystko, co tyczy się oferty. Organizowanie promocji, zarządzanie kadrami i płacami, a wiele z tych elementów w wersji mobilnej. Oznacza to, że można nadzorować działania w firmie z każdego miejsca na święcie, wystarczy dostęp do Internetu. Jeśli ktoś więc szuka systemu, który pomoże mu efektywniej prowadzić firmę w każdym jej aspekcie, od produkcji, przez magazynowanie po sprzedaż to ten system będzie właściwym wyborem. Oczywiście, można też użyć go do kontroli tylko jednego z filarów firmy. Tak więc połączenie Comarch ERP XL – sklep internetowy wydaje się świetnym rozwiązaniem.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Comarch ERP XL do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Comarch ERP XL
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?