tr?id=194213241995374&ev=PageView&noscript=1
CStoreSklep internetowy i platforma B2B

Jak zacząć sprzedaż w internecie?

jak-zaczac-sprzedaz-w-internecie_

Jak zacząć sprzedaż w internecie ? Jak założyć swój pierwszy sklep internetowy? Od czego wystartować …

CHECK-LISTA 10 ZADAŃ ABY ROZPOCZĄĆ SPRZEDAŻ W INTERNECIE:

1. Co chcesz sprzedawać w internecie?

– Czy masz własne produkty które chcesz sprzedawać w internecie?
– Czy chcesz współpracować z hurtownią która udostępni dla Ciebie produkty które możesz sprzedawać? Lista popularnych hurtowni https://www.cstore.pl/integracje-z-hurtowniami-pakiet/
– Sprawdź ceny produktów jakie oferuje konkurencja (jeżeli produkty da się porównać) na ceneo.pl oraz allegro.pl

2. Załóż sklep internetowy który udostępni Ci możliwość prezentowania produktów i obsługi zamówień

– Szczegółowe informację https://www.cstore.pl/

3. Wprowadź produkty do sklepu internetowego ręcznie lub pobierz je automatycznie od Twojego dostawcy.

4. Ustaw ofertę dla Twojego klienta, marże na sklepie, uzupełnij stronę o firmie oraz kontaktową.

5. Podepnij statystyki Google Analytic, aby obserwować ruch na Twoim sklepie oraz konwersje klientów (klientów którzy dokonali zamówienia w sklepie).

6. Podpisz umowę z systemem płatności online (tak by klienci mogli płacić przez internet)

7. Wybierz kuriera lub brokera z którym będziesz współpracować, który dostarczy Twoje przesyłki do klienta

– Więcej na https://www.cstore.pl/zintegrowane-systemy-wysylek/

8. Przygotuj regulamin sklepu internetowego np. rzetelnyregulamin.pl

9. Sprawdź jak wygląda oferta od strony Klienta, zrób testowe zamówienie, sprawdź czy cały proces przebiega prawidłowo.

10. Zaproś pierwszych klientów do swojego sklepu.
– Więcej informacji jak pozyskać klientów do sklepu internetowego https://www.cstore.pl/blog/jak-pozyskac-klientow-do-sklepu-internetowego/


Powodzenia!

Przeczytaj także:

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?

Ann Darmowa konsultacja:

Anna Hyjek
tel. 791 009 006
a.hyjek@cstore.pl