Realizacja Kamsoft

Kamsoft dostarcza oprogramowanie dedykowane sektorowi medycyny i farmacji.

Success Stories (platforma e-Commerce B2B):

  • Platforma hurtowa do sprzedaży produktów dla zamkniętej grupy klientów.
  • Rozbudowana integracjia z hurtownią AB S.A.
  • Automatyczne przekazywanie zamówień do dostawcy
  • Obsługa rozbudowanej polityki rabatowej
  • Funkcjonalność subkont klientów wraz z akceptacją zamówień
  • Obsługa wielkogabarytowych zamówień

Integracja z AB

Platforma posiada integrację z hurtownią AB, która umożliwia synchronizację produktów, kategorii, producentów.

W panelu klienta należy wprowadzić wszystkie dane dostępowe oraz zmapować odpowiednie kategorie i producentów:

image4

Po wykonaniu tych czynności mamy możliwość pobierania produktów z AB.

Synchronizacja cyklicznie aktualizuje niektóre dane produktu np. stany magazynowe.

 

Dwukierunkowa integracja zamówień z AB

Integracja AB XML GateWay daje możliwość:

  • tworzenia nowych adresów wysyłki
  • eksport zamówień
  • import statusów zamówień
  • import numerów listów przewozowych
  • import poszczególnych danych o stanach magazynowych (jest niezbędne przy eksporcie zamówień)

 

Eksport zamówienia

Przy eksporcie zamówienia jest kilka bardzo ważnych czynników: przy eksporcie należy rozbić zamówienie w zależności czy:

  • pozycja jest zewnętrzna (poszczególne dane o stanach magazynowych)
  • na którym magazynie dokładnie znajduję się pozycja (poszczególne dane o stanach magazynowych)

Jeżeli pozycja nie jest zewnętrzna, nie ma informacji o tym lub nie ma informacji na którym dokładnie magazynie się znajduje, to trzeba ją wysyłać osobno.

Integracja pobiera dane zamówień i poszczególne dane o stanach magazynowych cyklicznie.

 

Produkty wielkogabarytowe

Integracja pobiera informacje czy produkt jest wielkogabarytowy, na podstawie tego można zmieniać koszty wysyłki, dodając dodatkowe koszty do każdej wielkogabarytowej pozycji.

 

Indywidualna cena dla każdego klienta/grupy

Administrator z poziomu panelu administracyjnego ma możliwość definiowania indywidualnej ceny na każdy produkt dla każdego klienta / grupy klientów.

 

Logowanie

Aby korzystać z Customer Portal należy się zalogować. Nie ma możliwości korzystania z usług serwisu bez zalogowania się:

zrzut-ekranu-2020-11-18-134236

Po zalogowaniu się użytkownik ma dostęp do platformy:

zrzut-ekranu-2020-11-18-134656

Po lewej stronie widzimy kategorie produktów, na samej górze, po prawej stronie, mamy przyciski by:

  • wylogować się
  • przejść do panelu klienta
  • zobaczyć przechowalnie
  • zobaczyć porównywarkę

Poniżej mamy wyszukiwarkę, za pomocą której możemy znaleźć interesujący nas produkt:

zrzut-ekranu-2020-11-18-145540

 

Panel klienta

zrzut-ekranu-2020-11-18-135535

 

W menu klienta mamy dostęp do:

  • historii zamówień:

zrzut-ekranu-2020-11-18-145820

 

  • subkont:

zrzut-ekranu-2020-11-18-145844

 

  • akceptacji zamówień (złożonych przez subkonto):

image8

  • edycji danych:

zrzut-ekranu-2020-11-18-150241

 

  • możliwość zmiany hasła

 

Proces składania zamówienia

Po dodaniu produktów do koszyka:

zrzut-ekranu-2020-11-18-150557

 

Należy przejść do koszyka:

zrzut-ekranu-2020-11-18-150707

 

 

W koszyku mamy możliwość wyboru kraju wysyłki, sposobu płatności i sposobu wysyłki:

zrzut-ekranu-2020-11-18-150707

 

 

Po czym mamy możliwość wprowadzenia danych firmy oraz danych zamawiającego, mamy również możliwość dopisywania uwag do zamówienia:

zrzut-ekranu-2020-11-18-150844

 

 

Po zaznaczeniu wszystkich odpowiednich pól mamy możliwość złożenia i finalizacji zamówienia:

zrzut-ekranu-2020-11-18-151454

Subkonta

Grupy dostępowe

W panelu administratora jest możliwość definiowania grup dostępowych dla subkont, przy tworzeniu grupy należy wybrać odpowiednie uprawnienia, po czym, stworzyć grupę:

zrzut-ekranu-2020-11-18-151646

Tworzenie subkonta

Aby dodać subkonto należy zalogować się na konto klienta, gdzie użytkownik, w panelu klienta, będzie miał odpowiedni przycisk, by przejść na podstronę z subkontami:

zrzut-ekranu-2020-11-18-151931

 

Na samej górze, pod tytułem strony, mamy przycisk aby dodać nowe subkonto:

zrzut-ekranu-2020-11-18-152058

Po uzupełnieniu wszystkich danych mamy możliwość założyć subkonto, po dodaniu wracamy na podstronę z subkontami, gdzie na liście będziemy mieli wszystkie subkonta. 

 

Zarządzanie subkontami

Po dodaniu należy przypisać grupę dostępową dla dodanego subkonta. Aby to zrobić, w opcjach odpowiedniego konta, należy kliknąć opcję “Edytuj”, po czym pojawi się selectbox ze wszystkimi stworzonymi w panelu administratora grupami dostępowymi:

zrzut-ekranu-2020-11-18-152250

Po wyborze należy kliknąć zapisz w kolumnie “Opcje” odpowiedniego klienta.

 
Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację