Kamsoft dostarcza oprogramowanie dedykowane sektorowi medycyny i farmacji.
Success Stories (platforma e-Commerce B2B):
Spis treści
Platforma posiada integrację z hurtownią AB, która umożliwia synchronizację produktów, kategorii, producentów.
W panelu klienta należy wprowadzić wszystkie dane dostępowe oraz zmapować odpowiednie kategorie i producentów:
Po wykonaniu tych czynności mamy możliwość pobierania produktów z AB.
Synchronizacja cyklicznie aktualizuje niektóre dane produktu np. stany magazynowe.
Integracja AB XML GateWay daje możliwość:
Przy eksporcie zamówienia jest kilka bardzo ważnych czynników: przy eksporcie należy rozbić zamówienie w zależności czy:
Jeżeli pozycja nie jest zewnętrzna, nie ma informacji o tym lub nie ma informacji na którym dokładnie magazynie się znajduje, to trzeba ją wysyłać osobno.
Integracja pobiera dane zamówień i poszczególne dane o stanach magazynowych cyklicznie.
Integracja pobiera informacje czy produkt jest wielkogabarytowy, na podstawie tego można zmieniać koszty wysyłki, dodając dodatkowe koszty do każdej wielkogabarytowej pozycji.
Administrator z poziomu panelu administracyjnego ma możliwość definiowania indywidualnej ceny na każdy produkt dla każdego klienta / grupy klientów.
Aby korzystać z Customer Portal należy się zalogować. Nie ma możliwości korzystania z usług serwisu bez zalogowania się:
Po zalogowaniu się użytkownik ma dostęp do platformy:
Po lewej stronie widzimy kategorie produktów, na samej górze, po prawej stronie, mamy przyciski by:
Poniżej mamy wyszukiwarkę, za pomocą której możemy znaleźć interesujący nas produkt:
W menu klienta mamy dostęp do:
Po dodaniu produktów do koszyka:
Należy przejść do koszyka:
W koszyku mamy możliwość wyboru kraju wysyłki, sposobu płatności i sposobu wysyłki:
Po czym mamy możliwość wprowadzenia danych firmy oraz danych zamawiającego, mamy również możliwość dopisywania uwag do zamówienia:
Po zaznaczeniu wszystkich odpowiednich pól mamy możliwość złożenia i finalizacji zamówienia:
W panelu administratora jest możliwość definiowania grup dostępowych dla subkont, przy tworzeniu grupy należy wybrać odpowiednie uprawnienia, po czym, stworzyć grupę:
Aby dodać subkonto należy zalogować się na konto klienta, gdzie użytkownik, w panelu klienta, będzie miał odpowiedni przycisk, by przejść na podstronę z subkontami:
Na samej górze, pod tytułem strony, mamy przycisk aby dodać nowe subkonto:
Po uzupełnieniu wszystkich danych mamy możliwość założyć subkonto, po dodaniu wracamy na podstronę z subkontami, gdzie na liście będziemy mieli wszystkie subkonta.
Po dodaniu należy przypisać grupę dostępową dla dodanego subkonta. Aby to zrobić, w opcjach odpowiedniego konta, należy kliknąć opcję “Edytuj”, po czym pojawi się selectbox ze wszystkimi stworzonymi w panelu administratora grupami dostępowymi:
Po wyborze należy kliknąć zapisz w kolumnie “Opcje” odpowiedniego klienta.
Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.