Cennik planów abonamentowych
oprogramowania CStore B2B

Plany abonamentowe są elastyczne i dopasowane do różnych potrzeb biznesowych, oferując funkcjonalności odpowiadające skali i wymaganiom firmy. Każdy pakiet można modyfikować, wybierając potrzebne moduły. Umowa zawierana jest na 36 miesięcy, z możliwością płatności miesięcznych.

Podstawowy

Platforma B2B
3 250zł
netto msc.

Idealny dla firm na wczesnym etapie, które potrzebują prostego, funkcjonalnego, elastycznego, skalowalnego i łatwego w obsłudze rozwiązania do zarządzania sprzedażą.

Rozszerzony

Platforma B2B, CRM, OMS
6 850zł
netto msc.

Doskonały wybór dla średniej wielkości firm, które potrzebują dodatkowych funkcji, integracji oraz większej elastyczności w dostosowywaniu systemu do swoich potrzeb.

Zaawansowany

Platforma B2B, CRM, OMS, SFA
16 950zł
netto msc.

Stworzony z myślą o dużych przedsiębiorstwach i korporacjach, które oczekują maksymalnej personalizacji oraz wsparcia na najwyższym poziomie.

Podstawowy
Rozszerzony
Zaawansowany

Dostęp do platformy

Platforma dostępna wyłącznie po zalogowaniu

Klient niezalogowany nie widzi nic poza sekcją z logowaniem.

Platforma w formie katalogu produktów dostępna dla wszystkich z ukrytymi cenami

Możliwość składania zamówienia dopiero po zalogowaniu.

Platforma z możliwością składania zamówień przez wszystkich w tym również klienta niezalogowanego

Klienci hurtowi po weryfikacji mają dostęp do swojej indywidualnej oferty.

Baza klientów i struktura kont

Zgłoszenia o dostęp nowych klientów

Dopuszczona możliwość zgłaszania się nowych klientów. Nowy klient wypełnia wniosek rejestracyjny z podaniem danych swojej firmy (m.in. dane rejestrowe, kontaktowe, akceptacja zgód). Wniosek rejestrowany jest w panelu administracyjnym. Do administratora trafia powiadomienie o wniosku o dostęp nowego klienta. Administrator samodzielnie weryfikuje klienta i dodaje go ręcznie w ERP. Bez akceptacji administratora, klient nie ma dostępu do platformy.

Pobranie danych z GUS

Klient, wypełniając formularz rejestracyjny nowego klienta, ma możliwość automatycznego pobrania danych firmy z bazy GUS po uzupełnieniu numeru NIP (dotyczy wyłącznie firm zarejestrowanych w Polsce).

Import aktualnych klientów z ERP

Baza klientów zostanie zaimportowana z ERP w zakresie danych płatnika oraz wiele adresów wysyłki. Importujemy tylko wybranych klientów o atrybucie w ERP "dostęp do platformy B2B". Po założeniu kartoteki w CStore, administrator ręcznie z poziomu panelu CStore wysyła maila powitalnego z danymi dostępowymi (mail generowany przez CStore) lub CStore wysyła powitalnego maila automatycznie do klienta. Klient samodzielnie nie ma możliwości zmiany danych, może wypełnić formularz z wnioskiem o zmianę danych, który wysyłany jest mailowo do administratora i rejestrowany w panelu administracyjnym we wnioskach.

Klient ma możliwość zgłoszenia nowego adresu dostawy

Adres następnie podlega akceptacji przez administratora (bez akceptacji, adres nie jest dostępny do zamawiania). Przy zamówieniu nowy adres do wysyłki dodawany jest do ERP.

Wszyscy klienci mogą dodawać nowe adresy do wysyłek

Brak konieczności weryfikacji przez administratora. Przy zamówieniu nowy adres do wysyłki dodawany jest do ERP.

Wybrani klienci mogą dodawać adresy dostaw

Klienci oznaczeczeni flagą dropshipping, mają możliwość samodzielnego dodawania nowych adresów dostawy, które są dostępne od razu przy zamawianiu (brak konieczności wcześniejszej weryfikacji przez administratora). Przy zamówieniu nowy adres do wysyłki dodawany jest do ERP jako adres jednorazowy.

Konta pracownicze

Klient lub administrator po zalogowaniu na konto klienta ma możliwość tworzenia kont pracowników powiązanych z kontem głównym. Subkonto ma swój email, hasło oraz imię i nazwisko pracownika. Poziomy uprawnień: podgląd lub nie informacji finansowych (rozliczenia, faktury i salda). Po złożeniu zamówienia z danego konta pracowniczego, system rejestruje informację że zamówienia zostało złozone przez konkretną osobę. Pracownicy widzą wszystkie zamówienia z całej firmy.

Konta pracownicze - rozszerzone uprawnienia

Platforma umożliwia definiowanie dodatkowych poziomów uprawnień dla kont pracowniczych powiązanych z kontem głównym klienta. Administrator (konto główne) może określić, które konta pracowników mają prawo do składania zamówień wymagających akceptacji lub takich, które trafiają bezpośrednio do realizacji. W przypadku zamówień wymagających akceptacji konto główne ma możliwość zatwierdzenia zamówienia w całości, jego modyfikacji lub odrzucenia. Dodatkowo można określić, czy konta pracowników mają wgląd wyłącznie we własne zamówienia lub w zamówienia wszystkich pracowników firmy oraz czy widzą faktury własne, żadne lub wszystkie. Administrator może także zdefiniować, które konta mają uprawnienia do zarządzania innymi kontami pracowniczymi.

Miejsca Powstawania Kosztów (MPK)

System umożliwia tworzenie i zarządzanie miejscami powstawania kosztów (MPK) zarówno w panelu administracyjnym, jak i po stronie klienta. Uprawnienia do tworzenia MPK posiadają użytkownicy z nadanym prawem „zarządzania MPK”. Utworzone MPK mogą być przypisywane do kont lub subkont klienta (kont pracowniczych). Jeżeli do subkonta przypisano jedno MPK, jest ono automatycznie dodawane do każdego zamówienia bez możliwości zmiany. W przypadku przypisania kilku MPK użytkownik wybiera właściwe MPK podczas składania zamówienia. Dla każdego MPK można zdefiniować miesięczny lub kwartalny limit wydatków. W zależności od ustawionych uprawnień, pracownik może składać zamówienia samodzielnie (w ramach limitu), mieć obowiązek zatwierdzania wszystkich zamówień przez przełożonego lub wymagać akceptacji jedynie w przypadku przekroczenia dostępnego limitu. System wysyła powiadomienie mailowe o konieczności akceptacji zamówienia do konta głównego. Informacja o MPK przekazywana jest do ERP w polu uwag do zamówienia.

Konta dystrybutorów

Konto o typie dystrybutor ma możliwość zakładania kont dla swoich klientów z określonym % narzutem na cały cennik (jeden narzut na cały asortyment). Klient końcowy po zalogowaniu z takiego konta od cen danego dystrybutora ma naliczony narzut i widzi tylko te ceny w uwzględnionym narzutem. Konto dystrybutora widzi wszystkie zamówienia, wszystkich swoich klientów z informacją o cenie po której kupił je klient oraz cenie która obowiązuje dystrybutora wraz z określonym narzutem kwotowym (ile zarobił na danej transakcji). Klient końcowy widzi tylko swoje zamówienia. Każde zamówienie przez klienta, wymaga zatwierdzenia przez dystrybutora, bez zatwierdzenia zamówienie nie jest przetwarzane lub zamówienia są automatycznie akceptowane przez dystrybutora od wybranych zweryfikowanych klientów dystrybutora. Dystrybutor dostaje powiadomienie mailowe o pojawieniu się nowego zamówienia. Klient otrzymuje powiadomienie po zatwierdzeniu zamówienia i przekazania do realizacji.

Wielofirmowość

Umożliwia łączenie kont klientów w grupy, w ramach których użytkownik po zalogowaniu może przełączać się między kontami przypisanymi do różnych firm (z odrębnymi numerami NIP), bez konieczności posiadania osobnych danych do logowania. Grupy klientów są definiowane i zarządzane na poziomie platformy CStore przez administratora.

Kartoteki produktów oraz widoczność

Import produktów z ERP lub PIM

Importowanie produktów z ERP lub PIM w zakresie pełnych informacji na temat kartoteki produktowej, w szczególności nazwa, grupa asortymentowa, atrybuty, zdjęcia, opisy itp.

Wersje językowe

Wsparcie dla wielu wersji językowych.

Ograniczona widoczność produktów po cennikach

Klienci widzą tylko te produkty do których mają przypisany cennik. Klient który nie ma przypisanego cennika ogólnego lub ceny indywidualnej na dany produkt, nie widzi produktu po zalogowaniu.

Ograniczona widoczność produktów po kategoriach

Domyślnie klienci widzą wszystkie produkty z wybranych kategorii asortymentowych dla wszystkich. Dla pozostałych kategorii, administrator określa które grupy asortymentowe (kategorie) mają być widoczne dla danego klienta. Klient po zalogowaniu widzi tylko swoje produktu. Pozostali klienci nie widzą tych produktów.

Ostatnio kupowane

Dynamiczne generowanie zakładki ostatnio kupowane na podstawie historii zamówień klienta za ostatnie 3, 6, 12 i 24 miesięce. W sekcji ostatnio kupowane pojawią się automatycznie produkty przez niego zamawiane wraz z zaprezentowaniem ile produktów zostało kupione przez klienta w wybranym okresie czasu oraz jaka jest aktualna cena i dostępność produktu. Dostępna opcja filtracji wyników po kategoriach, markach, wyszukiwanej frazie (np. kod produktu lub nazwa) oraz dostępności. Możliwość dodania wybranych produktów do koszyka w celu ponownego zamówienia. Możliwość eksportu listy wszystkich produktów lub tylko wybranych do pliku CSV.

Import produktów do koszyka z pliku

Klient ma możliwość zaimportowania produktów do koszyka z pliku CSV lub XLSX (Excel) albo poprzez wklejenie listy tekstowej w formacie (ean lub indeks; ilość). System automatycznie rozpoznaje strukturę wgranego pliku, prezentuje jego podgląd i umożliwia klientowi wskazanie kolumn zawierających kod EAN lub indeks produktu oraz zamawianą ilość. Po zmapowaniu danych produkty są importowane do koszyka. Schematy importu zapamiętywane są dla danego użytkownika, co umożliwia automatyczne wykrycie pól przy ponownym imporcie pliku o tej samej strukturze. W przypadku problemu z przetworzeniem pliku system wyświetla powiadomienie o błędzie i udostępnia administratorowi raport dotyczący nieprzetworzonych plików.

Zaawansowany silnik wyszukiwania produktów

Platforma wykorzystuje silnik wyszukiwania Typesense, zapewniający szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów w czasie rzeczywistym. Wyszukiwarka obsługuje tolerancję literówek, dzięki czemu użytkownik otrzymuje właściwe wyniki mimo błędów w pisowni. Możliwe jest definiowanie synonimów, które pozwalają traktować różne określenia jako równoważne, np. „laptop” i „notebook”. System automatycznie ustala ranking wyników w oparciu o trafność dopasowania tekstu, liczbę pól, w których wystąpiło dopasowanie, długość dopasowania oraz dodatkowe atrybuty, takie jak popularność, cena czy data dodania. Wbudowany mechanizm autouzupełniania prezentuje sugestie w trakcie wpisywania zapytania, umożliwiając szybkie odnalezienie produktu. Wyszukiwarka wspiera również dynamiczne sortowanie wyników, m.in. według trafności, ceny.

Indywidualne kody produktu dla klienta

System umożliwia przypisanie do konkretnego klienta indywidualnych kodów produktów, którymi posługuje się podczas wyszukiwania na platformie. Kody te mogą być importowane z ERP, wprowadzane ręcznie przez administratora lub importowane przez klienta z pliku CSV o strukturze (kod EAN; indeks produktu klienta). Na karcie produktu klient widzi zarówno kod produktu obowiązujący w systemie, jak i swój indywidualny kod.

Skaner kodów EAN w wersji mobilnej

W wersji mobilnej platformy użytkownik może w prosty sposób skanować kody EAN produktów za pomocą aparatu w urządzeniu mobilnym. Po zeskanowaniu kodu produkt automatycznie wyszukiwany jest na platformie, a klient ma możliwość jego podglądu oraz dodania do zamówienia.

Zestawy produktów i pakiety

Definiowanie na poziomie CStore zestawu produktów, który składa się z produktu A x 1 sztuka, produktu B x 3 sztuki, produktu C x 5 sztuk oraz podanie jednej ceny końcowej niezależnie od wielokrotności, którą klient zamawia. CStore dynamicznie wylicza dostępność zestawu na podstawie składowych produktów wchodzących w zestaw. Klient na karcie produktu widzi, z jakich produktów składa się zestaw, jaka jest cena pojedynczych produktów oraz cena zestawu. Po złożeniu zamówienia przez klienta, zestaw jest w administratorze rozbity na pojedyncze produkty, a cena tych produktów jest wyliczona proporcjonalnie do rabatu, który przysługiwał na zestaw. Zamówienie zawiera adnotację, że produkty były rozbite na osobne pozycje z określonego zestawu.

Produkty powiązane

Produkty wiązanie na poziomie platformy CStore. Prezentowanie klientom na poziomie karty produktu, że produkt ten jest dostępny o zbliżonych właściwościach lub występuje w kilku wariantach, np. kolorystycznych, rozmiarowych itp.

Produkty komplementarne / uzupełniające się

Administrator może samodzielnie powiązać produkty komplementarne przez CStore, w ramach których wybiera grupę produktów (najniższego rzędu) i przypisuje do niej określony produkt (konkretnie jeden lub kilka produktów). Klient, na karcie produktu widzi sekcję produkty komplementarne np. dla produktu typu telefon polecamy etui.

Produkty zamienne

Po wejściu na kartotekę produktu, który jest aktualnie niedostępny (np. z powodu czasowego braku w magazynie), platforma prezentuje produkty zamienne dostępne do sprzedaży. Powiązania między produktami definiowane są na poziomie platformy CStore.

Stany magazynowe i dostawy

Synchronizacja stanu magazynowego z ERP

Sprzedawanie do wysokości stanu magazynowego. Prezentowanie klientowi ilości produktów na magazynie w sztukach lub w przedziałach, np. 10-20, 21-50, 50+ itp. Przedziały do ustawienia w panelu administracyjnym.

Bufory magazynowe

System umożliwia konfigurację buforów magazynowych, które mogą obejmować cały asortyment, wybrane grupy asortymentowe lub pojedyncze produkty. Zdefiniowany bufor automatycznie obniża dostępną ilość towaru do sprzedaży na platformie CStore.

Dopuszczenie sprzedaży poniżej stanu magazynowego

Prezentowanie klientowi planowanej dostępności produktu, jeżeli zamawia powyżej dostępnego magazynu, przykładowo produkt dostępny w 5-7 dni.

Dzielenie zamówień wedle dostępności

Podczas składania zamówienia dopuszczamy możliwość złożenia zamówienia na produkty dostępne na magazynie lokalnym oraz produkty dostępne na magazynie zewnętrznym (na zamówienie). Podczas zamówienia zadajemy klientowi pytanie, czy chce mieć zrealizowane zamówienie całościowo (co wiąże się z dłuższym czasem realizacji), czy podzielone na dwa, zgodnie z dostępnością produktów. Produkty dostępne na magazynie lokalnym wysyłamy od razu, a produkty na magazynie zewnętrznym w osobnym zamówieniu (co wiąże się z naliczeniem podwójnych kosztów transportu lub weryfikacją warunków minimum logistycznego za realizację dwóch wysyłek). W przypadku rozbicia zamówienia na dwa, do ERP trafiają dwa osobne zamówienia zgodnie z dostępnością produktów.

Dzielenie zamówień wedle grup produktowych

Klient po stronie platformy kompletuje jedno zamówienie. Na etapie przekazania zamówienia do ERP następuje rozdzielenie zamówień według grup asortymentowych. Do ERP trafiają osobne zamówienia na wskazany magazyn, przypisany do danej grupy.

Powiadomienie o dostępności produktu

Klient może zapisać się na powiadomienia o dostępności, gdy produktu nie ma na magazynie. Możliwość przeglądania w panelu administracyjnym, który klient, kiedy zapisał się oraz na jakie produkty. Gdy produkt pojawi się na magazynie, klient dostaje automatyczne powiadomienie mailowe.

Planowane dostawy

Platforma synchronizuje z ERP informacje o planowanych dostawach z podziałem na daty i ilości (z uwzględnieniem rezerwacji). Na karcie produktu prezentowane są najbliższe terminy dostaw wraz z dostępnymi ilościami. Klient ma możliwość składania zamówień na produkty pochodzące z planowanej dostawy. Jeśli dany produkt jest dostępny zarówno w magazynie, jak i w dostawie przyszłej, klient składa osobne zamówienie, wskazując konkretną dostawę, z której ma być ono zrealizowane (łączenie pozycji z różnych dostaw w jednym zamówieniu nie jest możliwe). Zamówienia z planowanych dostaw przekazywane są do ERP jako inny typ dokumentu (do ustalenia na etapie konfiguracji platformy) niż zamówienia na produkty dostępne w magazynie. Wyjątkiem są produkty pochodzące z tej samej dostawy, w takim przypadku klient może złożyć jedno zamówienie obejmujące kilka produktów z tej dostawy.

Pobranie bazy produktowej od zewnętrznych dostawców

Integracja z zewnętrznymi dostawcami produktów w celu uzupełnienia na naszej platformie sprzedażowej informacji o dostępności z magazynu zewnętrznego (od zewnętrznego dostawcy). Klient widzi na platformie informację o ilości produktów dostępnych lokalnie oraz dostępności produktu w magazynie zewnętrznym u dostawcy.

Kilka jednostek sprzedażowych na ten sam produkt

Jednostki opakowań przypisujemy w platformie jako jednostkę podstawową sprzedaży (np. sztuka, lub metr bieżący lub kg) oraz jednostki pomocnicze (np. opakowanie zbiorcze) lub przeliczniki pobieramy z ERP. Dla każdego produktu możemy opcjonalnie ustawić jednostki pomocnicze np. opakowanie zbiorcze oraz ustalamy, ile produktów mieści się w opakowaniu zbiorczym dla danego produktu. Na poziomie karty produktu klient może wybrać jednostkę, w której zamawia. Po przyjęciu zamówienia i przekazaniu do ERP, jednostka pomocnicza przekształcana jest w jednostkę podstawową lub zamówienie dodawane jest do ERP w jednostce sprzedażowej w której została sprzedana (w zależności od struktury bazy jednostek w ERP.

Cenniki i mechanizmy promocyjne

Cenniki podstawowe

Pobranie wielu cenników podstawowych z ERP i przypisania klienta do wybranego cennika.

Waluty

Wsparcie dla sprzedaży w wielu walutach. Klient przypisany jest do konkretnej waluty.

Rabaty procentowe

Pobieranie z ERP procentowych rabatów dla danego klienta na wybrane grupy asortymentowe/kategorie najwyższego rzędu.

Cena kontraktowa

Cena kontraktowa pobierana z ERP dla danego klienta na dany produkt. Klient niezależnie od rabatów kupuje w określonej cenie.

Rabat od opakowania zbiorczego

W zależności od opakowania zbiorczego klientowi przysługuje % rabatu na produkty. Procent rabatu ustawiany w CStore identyczny dla wszystkich klientów.

Rabat od wartości zamówienia

W zależności od wartości zamówienia klientowi przysługuje % rabatu na produkty. Procent rabatu ustawiamy w CStore dla danych grup klientów (różne grupy klientów posiadają inny procent rabatu).

Rabat od zamawianej ilości

W zależności od ilości zamawianego tego samego produktu klientowi przysługuje % rabatu na produkty. Procent rabatu ustawiany w CStore identyczny dla wszystkich klientów.

Promocja na produkt gratis

Mechanizm promocji, kup X jednostek danego produktu, a dodatkową dostaniesz za 0.01 pln lub 1 pln.

Minimalna cena sprzedaży

Możliwość importu z ERP wskazanego cennika określającego minimalną cenę sprzedaży, poniżej której niezależnie od naliczonych rabatów klient nie może uzyskać niższej ceny.

Cele zakupowe dla klientów

Kierownik sprzedaży dla wybranego segmentu klientów lub konkretnego klienta ma możliwość ustawienia celu zakupowego, po przekroczeniu którego klient otrzymuje dodatkowy rabat na wszystkie zrealizowane zamówienia (wystawione FV) w danym okresie. Cele ustawiane miesięcznie i/lub kwartalnie na określoną wartość zakupów. Możliwość planowania celów na przyszłe okresy. Klient w platformie widzi, jaki jest ustalony cel na najbliższy okres czasu oraz jaki jest aktualny stopień jego realizacji. Kierownik sprzedaży ma możliwość przygotowania zestawienia za dany okres czasu, dla wszystkich lub wybranych klientów, z wysokością sprzedaży oraz informacją na temat naliczonego rabatu. Rozliczenie rabatu z klientem następuje ręcznie, poza platformą.

Ranking klientów

Administrator ma możliwość tworzenia i zarządzania wieloma rankingami klientów z określeniem okresu rozliczeniowego, np. miesiąca, kwartału, roku lub dowolnego wskazanego przedziału czasowego. Klient może przynależeć do jednego lub kilku rankingów. System automatycznie zlicza obroty klientów w danym okresie i generuje listę rankingową. Po zalogowaniu na platformę klient widzi swoją pozycję w rankingu oraz anonimowe dane klientów znajdujących się bezpośrednio przed i za nim (prezentowany jest jedynie poziom obrotu). Administrator definiuje opis rankingu, np. informacje o nagrodach i/lub zasadach.

Prezentacja warunków handlowych

Klient ma dostęp do strony prezentującej jego indywidualne warunki handlowe, w tym termin płatności, obowiązujące rabaty na poszczególne kategorie produktowe oraz ceny kontraktowe przypisane do jego konta na podstawie zdefiniowanego cennika.

Wysyłki i płatności

Minimum logistyczne

Każdy klient posiada własne minimum logistyczne pobierane z ERP, po przekroczeniu którego wysyłka jest bezpłatna. Podpowiadamy klientowi, ile brakuje do darmowej wysyłki.

Kalkulacja kosztów transportu

Koszt transportu poniżej minimum logistycznego wyliczany jest ze względu na kraj wysyłki, wagę, rozmiar przesyłki lub ustawiany jako stały koszt, niezależnie od podanych parametrów.

Indywidualny koszt transportu dla klientów zagranicznych

Dla klientów zarejestrowanych na terenie Polski koszt transportu jest kalkulowany automatycznie w platformie. Klienci zagraniczni otrzymują informację, że koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie poza platformą.

Minimum logistyczne dla różnych grup asortymentowych

Dla różnych grup asortymentowych można zdefiniować indywidualne minimum logistyczne dla danego klienta lub dla wszystkich klientów, po przekroczeniu którego wysyłka produktów z tej grupy jest bezpłatna. W przypadku zamówienia obejmującego kilka grup asortymentowych klient musi spełnić minimum dla każdego z nich osobno. Jeśli w którejś grupie wartość minimalna nie zostanie osiągnięta, naliczane są koszty transportu przypisane do tej grupy.

Produkty wielogabarytowe

Sprzedaż produktów wielkogabarytowych, dla których niezależnie od minimum logistycznego klient zawsze płaci koszty transportu ustawione na poziomie platformy dla konkretnego produktu.

Import numeru listu przewozowego

Importowanie numeru listu przewozowego z programu ERP.

Kalkulacja kosztów i zajętości palety

Platforma podpowiada klientowi, jaki ma aktualnie % zajętości palety oraz ile zamawia palet. Wyliczenie odbywa się na podstawie ustawionej wartości dla danego produktu (na poziomie ERP lub CStore), ile mieści się produktu na palecie (np. konkretny produkt mieści się w 20 opakowaniach na 1 palecie, co oznacza, że 1 opakowanie = 5% zajętości palety). System zlicza różne produkty, które są w zamówieniu i na tej podstawie wylicza ilość i zajętość palety. Ustawienie kosztów wysyłki palety i prezentacja dla klientów kosztów transportu.

Awizacja kierowców

Dla odbiorów osobistych z własnym transportem, klient ma możliwość wskazania daty oraz przedziału godzinowego podstawienia transportu (wybór z kalendarza zgodnie z godzinami pracy magazynu, jednak nie wcześniej niż ustalony czas niezbędny na przygotowanie zamówienia). Możliwość określenia osoby która przyjedzie (imię nazwisko, telefon) oraz opcjonalnie uwag. Awizacja przyjmowania jest po złożeniu zamówienia.

System obrotu paletami

Klient ma możliwość zgłoszenia odbioru palet poprzez formularz na platformie, zawierający wymagane pola do uzupełnienia. Na podstawie zgłoszenia system rejestruje wniosek na poziomie platformy i wysyła powiadomienie e-mail na wskazany adres. Klient ma dostęp do listy wszystkich zgłoszeń dotyczących odbioru palet oraz widzi aktualne saldo palet pobierane z ERP (pod warunkiem że system ERP udostępnia taką informację)

Terminy płatności

Wybrani klienci mogą kupować na termin płatności. Przenoszenie informacji o terminach płatności z ERP (którzy klienci mogą kupować na termin). Każdy klient może mieć zdefiniowany inny termin płatności.

Przedpłata na konto bankowe

Klient ma możliwość płatności za przedpłatą przelewem na konto bankowe.

Płatności online

Klient ma możliwość płatności za przedpłatą systemem płatności online.

Pobranie

Klient ma możliwość płatności za pobraniem.

Panel OMS (zarządzanie kompletacją oraz agregowanie zamówień z wielu kanałów sprzedaży)

Panel zarządzania zamówieniami z wielu kanałów ze wsparciem kompletacji

Pobieranie zamówień z platformy CStore, generowanie i drukowanie listów przewozowych dla określonych firm kurierskich (bezpośrednia integracja ze wskazanymi kurierami, określonymi na etapie konfiguracji platformy). Oznaczanie statusu realizacji zamówień. Eksport zbiorczych list zamówień do kompletacji dla magazynu. Aktualizacja zamówień i powiadomienia dla klienta o statusie realizacji. Eksport zamówienia do ERP.

Integracja z Allegro

Integracja z Allegro w zakresie wystawiania aukcji, synchronizacji stanów magazynowych, cen, pobierania zamówień. Obsługa wielu kont na Allegro (jeden NIP).

Integracja z innymi marketplace'ami

Integracja z dowolnym marketplace.

Pobieranie zamówień z zewnętrznych sklepów internetowych

Pobranie zamówienia z dowolnego sklepu internetowego.

Przyjęcie zamówienia, historia i rozliczenia

Przyjęcie zamówienia

Przekazywanie zamówienia do ERP i tworzenie na poziomie ERP dokumentu zamówienia. Typ tworzonego dokumentu - zamówienie od klienta.

Oczekiwana data realizacji zamówienia

Oczekiwana data realizacji zamówienia. Klient podczas składania zamówienia wybiera w kalendarzu datę dostawy spośród dni przypisanych mu w harmonogramie z ERP (np. wtorki i piątki). System podpowiada najbliższy możliwy termin dostawy, uwzględniając godzinę złożenia zamówienia oraz minimalny czas potrzebny na jego realizację, na przykład 24 godziny. Oznacza to, że zamówienie musi zostać złożone z odpowiednim wyprzedzeniem, aby mogło zostać wysłane w wybranym dniu dostawy. Wybrana data ma charakter orientacyjny i przekazywana jest w uwagach do zamówienia w ERP.

Numer własny zamówienia

Klient ma możliwość wprowadzenia numeru własnego (numeru obcego) podczas składania zamówienia, który następnie przekazywany jest do ERP oraz prezentowany na liście zamówień w historii danego klienta.

Automatyczne podpowiadanie zamówienia

Moduł śledzi historię zakupów i sugeruje klientowi ponowne zamówienie określonych produktów w momencie, gdy przewiduje, że zapasy się kończą. System podpowiada koszyk zakupowy do akceptacji dla klienta. Klient może sfinalizować cały koszyk i/lub dokonać jego edycji. Częstotliwość podpowiedzi ustawiana jest na poziomie platformy lub wyliczana na podstawie średniego czasu odstępów między historycznymi zamówieniami. Możliwość ustawienia powiadomienia mailowego dla klienta z informacją o przygotowanej propozycji koszyka.

Historia zamówień wyłącznie z platformy

Historia zamówień w platformie prezentuje historię wyłącznie z platformt b2b. Klient ma możliwość podglądu zamówienia oraz jego ponowienia.

Historia zamówień złożonych wszystkimi kanałami

Historia zamówień w platformie odzwierciedla dane, które widzimy w programie ERP (typ dokumentu w ERP = zamówienie). Klient ma możliwość podglądu zamówienia oraz jego ponowienia. Statusy zamówień pobierane z ERP (m.in. przyjęte, wstrzymane, w trakcie realizacji, anulowane, zrealizowane). Informowanie klienta o zmianie statusu.

Śledzenie zmian w zamówieniach

Klient składa zamówienie na platformie, które przekazywane jest do ERP. W przypadku wprowadzenia zmian po stronie ERP (np. korekty ilości lub usunięcia pozycji) platforma automatycznie pobiera zaktualizowane dane i prezentuje różnice między wersją pierwotną a zrealizowaną. Klient oraz administrator mają możliwość podglądu zmian, a administrator może wygenerować raport za wybrany okres zawierający wszystkie zmodyfikowane zamówienia. System automatycznie wysyła do klienta powiadomienie o częściowej realizacji zamówienia. Podczas składania kolejnego zamówienia platforma proponuje dodanie brakujących produktów z poprzednich zamówień, jeśli są już dostępne w magazynie.

Rozliczenia do faktur

Pobieranie z ERP rozliczeń do faktur i prezentowanie dla klienta w formie listy faktur, dat wystawienia, płatności, wartości faktur oraz kwoty pozostałej do zapłaty.

Faktury VAT

Platforma pobierze faktury VAT z ERP w postaci plików PDF i umożliwi ich pobranie dla klienta po zalogowaniu.

Korekty faktur VAT

Pobieranie z ERP w formie plików PDF faktur VAT korekt i umożliwienie ich pobrania dla klienta po zalogowaniu.

Przypomnienia o płatnościach

System wysyła klientowi przypomnienia mailowe o zbliżającym się terminie płatności oraz w przypadku przeterminowania powiadomienia po np. 7, 14 dniach (wartości konfigurowalne) do klienta oraz handlowca. Każde przypomnienie zawiera dane bieżącej niezapłaconej faktury oraz listę pozostałych zaległych faktur.

Limit zakupowy

Synchronizacja limitu zakupowego z ERP.

Saldo rozliczeń

Pobieranie salda z ERP i prezentowanie klientowi.

Miękka windykacja

Przekroczenie limitów lub terminów płatności wyświetli klientowi prośbę o uregulowanie płatności - kliencie posiadasz przeterminowane płatności, twoje zamówienie zostanie dodatkowo zweryfikowane przez dział rozliczeń.

Blokada zamówień w przypadku przeterminowanych płatności

W przypadku przeterminowanych faktur powyżej określonej liczby dni system nie przyjmuje zamówień i wyświetla informację o konieczności uregulowania płatności. Klient otrzymuje powiadomienie mailowe o blokadzie przyjmowania zamówień. Po uregulowaniu należności system automatycznie zdejmuje blokadę i wysyła wiadomość e-mail o przywróceniu możliwości składania zamówień.

Handlowcy

Konta handlowców

Handlowiec ma mieć możliwość zalogowania się na swoje konto. Handlowiec może zalogować się na konto klienta i złożyć w jego imieniu zamówienie (system odnotowuje informacje który handlowiec utworzył zamówienie i przekazuje do ERP). Klient po zalogowaniu w górnej części platformy widzi zdjęcie, imię nazwisko, telefon, adres mailowy opiekuna / handlowca który jest odpowiedzialny za współpracę.

Dodatkowy handlowiec lub opiekun

Klient ma dostęp do informacji o dwóch osobach odpowiedzialnych za jego obsługę: przedstawicielu handlowym oraz opiekunie biurowym. Na platformie prezentowane są dane kontaktowe obu osób.

Rozszerzenie uprawnień dla struktury handlowej

System umożliwia definiowanie poziomów dostępu do bazy klientów w zależności od roli użytkownika. Handlowiec ma wgląd wyłącznie w swoich klientów, kierownik widzi klientów przypisanych do wybranych handlowców, natomiast dyrektor ma dostęp do wszystkich klientów w systemie.

Przypisanie handlowców

Przypisanie klientów do handlowców będzie na poziomie ERP. Relacja klient-handlowiec zostanie pobrana z ERP.

Listy zakupowe

Klient (lub handlowiec) może samodzielnie zdefiniować wiele list zakupowych na jednym koncie. Listy zakupowe następnie mogą być edytowane, wielokrotnie realizowane, usuwane. Lista zakupowa może zostać przekształcona na zamówienie.

Ofertowanie przez handlowców

Handlowiec może przygotować ofertę w platformie CStore dla danego klienta z indywidualnymi cenami oraz ilościami podanymi przez handlowca. Oferta jest wysyłana mailowo przez CStore do klienta oraz widoczna po zalogowaniu na koncie klienta. Na ofercie jest przycisk “finalizuj zamówienie” (na pdfie), które kieruje do platformy w celu sfinalizowania oferty.

Ofertowanie dla klientów spoza platformy

Handlowiec może przygotować w platformie CStore ofertę dla klienta, który nie znajduje się w aktualnej bazie klientów. Oferta może zawierać indywidualne ceny oraz ilości określone przez handlowca. Gotowa oferta może zostać wysłana mailowo do klienta w formie pliku PDF lub pobrana bezpośrednio przez handlowca. W przypadku akceptacji oferty przez klienta przyjęcie zamówienia odbywa się poza platformą.

Ofertowanie przez klientów

Klient może przygotować ofertę dla swojego klienta na poziomie platformy CStore. W ramach oferty klient wybiera produkty z oferty platformy sprzedażowej CStore, ma możliwość wprowadzania swoich dodatkowych pozycji (dowolny tekst z np. opisem wykonywanej usługi), modyfikacji ilości, cen, wprowadzenie danych swojego klienta oraz daty ważności oferty. Oferta następnie może zostać pobrana w PDF i wysłana do klienta końcowego. Gdy nasz klient chce zaakceptować ofertę, może to zrobić z poziomu platformy poprzez przekształcenie oferty w zamówienia i szybką finalizacją na produkty, które znajdowały się na platformie po cenach z uwzględnieniem jego indywidualnych rabatów.

Panel handlowca

Handlowiec po zalogowaniu na platformę widzi najważniejsze informacje: sprzedaż w bieżącym miesiącu (możliwość podglądu sprzedaży w miesiącach poprzednich), lista ostatnich zamówień klientów, możliwość filtracji zamówień po okresie, po danym kliencie. Możliwość podglądu klientów nieaktywnych (klienci, którzy nie złożyli zamówień w ciągu ostatnich X dni), możliwość porównywania klientów, którzy przestali kupować w ostatnim czasie (porównujemy wybrany okres np. poprzedni kwartał do bieżącego i wyłapujemy klientów nieaktywnych lub o niskiej aktywności zakupowej). Mechanizm cyklicznych raportów mailowych dla handlowca danego dnia każdego miesiąca, z informacją o klientach dla których spadek obrotów wyniósł powyżej określonego % w porównaniu do okresu poprzedniego.

Porzucone koszyki

Handlowiec ma możliwość podglądu koszyków klientów (zawartość produktów, ostatnia data modyfikacji, wartość kwotowa koszyka). Handlowiec we własnym zakresie może skontaktować się z klientem w celu przyspieszenia finalizacji zamówienia lub system może w oparciu o automatyczne reguły (np. po X dniach braku aktywności na koszyku), wysłać automatyczne powiadomienie mailowe o tym, że koszyk czeka na sfinalizowanie. Handlowiec może zbiorczo podglądać koszyki z opcją filtracji np. prezentacja klientów których wartość koszyka jest powyżej kwoty X, a ostatnia aktywność była wykonana co najmniej 7 dni temu.

Analiza zachowań klientów

Mechanizm rejestrujący zachowania klientów na platformie takie jak: logowanie, przeglądanie danej kategorii, produktu, dodanie produktów do koszyka, przeglądanie strony tekstowej, złożenie zamówienia. W ramach zarejestrowanych zdarzeń mamy pełną historię (który użytkownik jakie zdarzenia wykonał). Handlowiec ma możliwość podglądu zachowania danego klienta jak również wyszukiwania klientów którzy wykonali lub nie daną czynność. Przykładowo prezentacja klientów którzy przeglądali określony produkt lub produkt z danej grupy asortymentowej; Klienci którzy nie zalogowali się na platformę w ciągu ostatnich X dni itp.

Panel CRM

Panel CRM

Handlowiec oraz administrator po zalogowaniu w platformie ma dostępny moduł zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, w następującym zakresie:
- Panel z podsumowaniem najważniejszych informacji (możliwość personalizacji prezentowanych danych)
- Lejek sprzedażowy z szansami sprzedaży, etapem sprzedaży, klientami, wartością transakcji.
- Mapa prezentująca listę aktualnych klientów oraz potencjalnych, wraz z możliwością filtrowania po wybranych kryteriach klientów. Handlowiec może podejrzeć gdzie dany klient się znajduje oraz ma filtr czy prezentować tylko aktualnych klientów czy również potencjalnych klientów, których nie mamy jeszcze w ERP; potencjalni klienci oznaczeni są innym kolorem od aktualnych; filtr po dacie ostatniej aktywności np. klienci którzy nie zostali odwiedzeni w ciągu ostatnich X dni. Wynik filtrów w formie mapy oraz listy kontrahentów.
- Możliwość podglądu na poziomie danego kontrahenta - informacji o ostatnich zamówieniach, statusie rozliczeń, adres siedziby firmy (klient może mieć wiele adresów, jeden z adresów powinien być oznaczony jako adres siedziby firmy), dane kontaktowe (imię nazwisko, telefon, email - możliwość zdefiniowania wielu osób kontaktowych (moduł niezależny od modułu subkont) wraz z adnotacją jaka rola w zespole (dowolne pole tekstowe)
- Planowanie zadań (które będa jednego z typu: spotkanie, złożenie pierwszej oferty (dla nowego klienta), telefon, notatka) na poziomie danego kontrahenta (wyznaczyć datę oraz nazwę zadania oraz typ); możliwość podglądu zadań wszystkich na poziomie danego kontrahenta ale również na poziomie listy wszystkich kontrahentów przypisanych do danego handlowca oraz filtracja po typie zadania (administrator ma możliwość podglądu wszystkich handlowców i wszystkich zadań). Zadania oznaczamy jako wykonane lub mamy możliwość ich edycji lub usunięcia.
- Ankieta do wypełnienia przez handlowca po odbytym pierwszym spotkaniu. Definicja ankiety definiowana przez administratora, po odbyciu spotkania wymagane jest uzupełnienie ankiety (ale tylko kiedy klient nie miał wcześniej jej uzupełnionej, w ramach ankiety poznajemy lub budujemy szerszy opis danej firmy).
- Możliwość dodania potencjalnego kontaktu (nowego kontaktu, który obecnie nie jest jeszcze naszym klientem i nie widnieje on w ERP), na poziomie potencjalnych kontaktów możliwość również dodawania ich do mapy oraz definiowanie zadań; Możliwość raportowania ilości złożonych ofert dla potencjalnych klientów w określonym czasie; przegląd danego handlowca i jego zadań w określonym czasie; Możliwość podglądu klientów nieaktywnych (klienci którzy są w ERP), a którzy nie złożyli zamówień w ciągu X dni.

Synchronizacja poczty mailowej

Mechanizm umożliwiający wysyłanie i odbieranie wiadomości mailowych przez handlowców z poziomu panelu CStore. Korespondencja przypisywana jest do konkretnego klienta w module CRM. Pixel śledzący otwarcia wiadomości przez klienta (System raportuje, o której godzinie i jaki klient otworzył wiadomość mailową. Każde otwarcie jest raportowane w panelu CStore). Realizacja wysyłki odbywa się za pośrednictwem domeny i serwera Zamawiającego (komunikacja przez IMAP i SMTP).

Synchronizacja kalendarzy

Zaplanowane zadania po stronie platformy CStore w module CRM, synchronizowane są automatycznie z kontem handlowca w Microsoft Outlook Calendar lub Google Calendar.

Planowanie cyklicznych zadań dla handlowców

Kierownik sprzedaży ma możliwość zaplanowania w module CRM cyklicznych zadań, które są powtarzane co określony czas, dla określonych handlowców, dla określonego segmentu klientów (np. cykliczne zadania co 2 tygodnie na odwiedzenie klienta z danego segmentu przez wybranego handlowca). Możliwość definiowania zadań dla całych segmentów klientów, które przypisywane są automatycznie do handlowców, którzy odpowiedzialni są za współpracę z danym klientem. Handlowcy widzą przydzielone zadania i po wykonaniu oznaczają je jako zrealizowane. Kierownik widzi listę zadań do realizacji, listę wykonanych zadań w terminie, listę wykonanych po terminie, listę niewykonanych zadań.

Cele sprzedażowe dla handlowców

System umożliwia definiowanie celów sprzedażowych dla poszczególnych handlowców lub grup handlowców w określonych przedziałach czasowych, takich jak miesiąc, kwartał lub rok. W ramach jednego celu mogą być ustalane podcele, które muszą zostać zrealizowane, aby cel główny został uznany za osiągnięty. Podcele mogą mieć charakter wartościowy lub jakościowy. Podcele wartościowe dotyczą konkretnych grup produktowych lub wybranych produktów (SKU) i oparte są na sumie obrotu z faktur końcowych pobieranych z ERP, z uwzględnieniem daty wystawienia faktury niezależnie od jej statusu płatności. Podcele jakościowe opierają się na zdefiniowanych zadaniach, które handlowiec musi wykonać w określonej liczbie, przy czym każde zadanie dla danego klienta liczone jest tylko raz w danym okresie, niezależnie od liczby jego realizacji. W raportowaniu sprzedaży uwzględniane są obroty wykonane na klientach przypisanych do danego handlowca.

Kalkulacja premii dla handlowców

System umożliwia automatyczne obliczanie premii dla handlowców na podstawie stopnia realizacji celów sprzedażowych. Premia może być naliczana za osiągnięcie określonego poziomu obrotu, marży lub wykonanie zdefiniowanej liczby zadań sprzedażowych. W przypadku celów wartościowych kalkulacja opiera się na danych pobieranych z ERP, takich jak suma obrotu lub marża (wymagane jest udostępnienie informacji o marży w ERP). System umożliwia definiowanie wielu progów premiowych, po których przekroczeniu stosowane są różne stawki prowizyjne lub kwoty premii jednorazowej. Wysokość premii obliczana jest automatycznie w zależności od poziomu realizacji celu. Handlowiec w swoim panelu widzi bieżący stopień realizacji celów, przewidywaną wartość premii oraz dane historyczne, natomiast kierownik ma dostęp do zbiorczego widoku wyników swojego zespołu, w tym postępu realizacji celów i wysokości naliczonych premii.

Planowanie zadań do wykonania podczas wizyty lokalnej przedstawiciela

Kierownik sprzedaży ma możliwość zdefiniowania jednego lub kilku schematów ankiet/zadań do wykonania podczas wizyty lokalnej handlowca. W ramach schematu wizyty określone są zadania do wykonania (lista zadań ustawionych przez kierownika oraz odpowiedź handlowca na zasadzie: wykonane / niewykonane / uwagi / załączniki typu zdjęcia). Kierownicy przypisują do określonych segmentów klientów i handlowców dany scenariusz wizyty. Handlowiec podczas wizyty realizuje i raportuje wykonanie poszczególnych zadań. System rejestruje moment rozpoczęcia i zakończenia wizyty. Kierownik ma możliwość przeglądania zrealizowanych ankiet, filtracji po danym kliencie, handlowcu, okresie czasu. Handlowiec i kierownik mają możliwość podglądu ankiet oraz czasu wizyty. Ankiety przypisywane są do konta klienta w CRM. W przypadku braku zaplanowanej wizyty handlowiec samodzielnie może zanotować wizytę i wypełnioną ankietę.

Planowanie optymalnych tras handlowców wspierane AI

Kierownik ma możliwość zaplanowania częstotliwości wizyt u danego klienta lub na danym segmencie klienta (np. klient odwiedzany co tydzień / co 2 tygodnie / co miesiąc / kwartał itp.). Dany klient ma zdefiniowaną lokalizację, gdzie odbywa się wizyta (konkretny adres), oraz opcjonalnie wyjątki od wizyt (np. możliwa wizyta w określony dzień / dni tygodnia o określonych godzinach). Na poziomie platformy CStore możliwe jest definiowanie dni / godzin pracy handlowców, średniego czasu wizyty oraz lokalizacji punktu wyjazdu. Kierownik na wybrany okres ma możliwość zaplanowania wizyt dla wskazanych handlowców, w ramach których system prezentuje optymalną trasę przejazdu z podziałem na dni. Kierownik ma możliwość ręcznej zmiany kolejności wizyt. Handlowiec widzi zaplanowane wizyty z wyprzedzeniem. Handlowiec oznacza, czy wizyty zostały wykonane, oraz ma możliwość wprowadzenia własnej wizyty (która nie była planowana). Kierownik widzi raport z wykonanych wizyt.

Aplikacja mobilna SFA (zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych w terenie)

Mobilna aplikacja sprzedażowa ze wsparciem AI dla handlowców

- Aplikacja dostępna na telefony i tablety z systemem Android oraz iOS.
- Podgląd zadań do wykonania na konkretny dzień z możliwością oznaczenia ich jako wykonane oraz dodania komentarza do realizacji.
- Raportowanie połączeń przychodzących i wychodzących wraz z czasem ich trwania oraz automatyczne przypisywanie ich do konta klienta w module CRM (z możliwością przeglądania historii kontaktów).
- Po zakończonej rozmowie handlowiec może dodać notatkę głosową, która automatycznie zostaje przekształcona na tekst i przypisana do konta klienta w module CRM.
- Raportowanie lokalizacji GPS - system rejestruje miejsce wykonania zadania (np. wizyty u klienta). Kierownik ma możliwość przeglądania map z zaznaczonymi lokalizacjami i statusem realizacji zadań przez handlowców.

Przyjmowanie zamówień w trybie offline

Aplikacja mobilna umożliwia handlowcowi składanie zamówień w imieniu klientów bez aktywnego połączenia z internetem. Zamówienie zapisywane jest lokalnie w aplikacji i automatycznie przekazywane do platformy B2B oraz dalej do ERP po odzyskaniu połączenia z siecią. W trybie offline handlowiec ma dostęp do listy produktów wraz z nazwami, indeksami, stanami magazynowymi oraz miniaturkami zdjęć głównych i dodatkowych. Dostępne są również funkcje przeglądania produktów według kategorii, wyszukiwania oraz sortowania według wybranych parametrów.

Synchronizacja telefonu i tabletu

Handlowiec ma możliwość równoczesnego korzystania z aplikacji mobilnej na telefonie i tablecie, będąc zalogowanym na to samo konto. W momencie odebrania połączenia od klienta na telefonie, na tablecie (z aktywnym połączeniem internetowym) automatycznie pojawia się powiadomienie z pytaniem, czy utworzyć zamówienie dla dzwoniącego klienta. Po potwierdzeniu następuje przekierowanie do modułu przyjmowania zamówień. Analogiczna funkcja dostępna jest w wersji webowej - jeśli handlowiec jest zalogowany w panelu administracyjnym lub CRM, system wyświetla okienko z możliwością przyjęcia zamówienia w imieniu klienta, automatycznie logując handlowca na konto dzwoniącego klienta i umożliwiając rozpoczęcie procesu składania zamówienia.

Zarządzanie klientami i historią współpracy

Handlowiec ma dostęp do listy klientów przypisanych do swojego konta, z wizualnym oznaczeniem ich aktywności zakupowej. Klienci, którzy złożyli zamówienie w ciągu ostatnich 30 dni, oznaczani są kolorem zielonym, ci z zamówieniami sprzed 31 do 60 dni kolorem żółtym, a pozostali kolorem czerwonym. Zakres przedziałów dni jest konfigurowalny w systemie. Po wybraniu klienta handlowiec uzyskuje dostęp do jego kartoteki, zawierającej dane kontaktowe, historię zamówień z ostatnich trzech miesięcy z możliwością ich ponowienia oraz listę faktur wraz ze statusem płatności.

Wzorce zakupowe dla klientów

Każdy klient może mieć zdefiniowany jeden wzorzec zakupowy, w ramach którego przypisane są kategorie produktowe najniższego rzędu (bez określania targetów sprzedażowych). Handlowiec, w oparciu o przypisany do klienta wzorzec, ma możliwość wygenerowania raportu prezentującego ilość oraz wartość wystawionych faktur w poszczególnych grupach asortymentowych. Domyślnie lista jest sortowana według grup o najniższej sprzedaży ilościowej, które wyświetlane są na początku zestawienia. Raport jest dostępny zarówno w platformie online, jak i w aplikacji mobilnej.

Przygotowywanie ofert dla klienta

System umożliwia handlowcowi przygotowanie oferty na podstawie dostępnych w systemie produktów. Ofertę można zapisać w formacie PDF oraz wysłać klientowi mailowo. Handlowiec i administrator mają dostęp do listy wszystkich wygenerowanych ofert. Każda oferta może zostać przekształcona w zamówienie, które zapisywane jest w platformie. Jeżeli oferta dotyczy klienta znajdującego się w bazie platformy, zamówienie zostaje automatycznie przekazane do ERP. W przypadku klientów spoza platformy zamówienie przyjęte na podstawie oferty jest wprowadzane do ERP ręcznie, poza aplikacją mobilną.

Ranking handlowców

System umożliwia tworzenie i zarządzanie wieloma rankingami sprzedażowymi dla wybranych obszarów geograficznych, obejmujących pojedynczy kraj, kilka krajów lub cały świat. Każdy ranking opiera się na określonym celu, takim jak liczba pozyskanych klientów, wartość sprzedaży lub liczba zrealizowanych działań (np. rozstawienie stojaków reklamowych). Handlowcy, którzy osiągną najwyższe wyniki w danym okresie, są prezentowani najwyżej w zestawieniu. Rankingi mogą być prowadzone równocześnie, a pojedynczy handlowiec może uczestniczyć w wielu z nich jednocześnie. Każdy ranking posiada tytuł, opis oraz możliwość określenia nagrody lub zasad rywalizacji. Handlowiec ma dostęp do listy rankingów, w których uczestniczy, wraz z datami rozpoczęcia i zakończenia, zajmowaną pozycją oraz wynikami innych uczestników – zarówno tych przed nim, jak i za nim. Dodatkowo ma możliwość przeglądania archiwalnych rankingów z ostatnich 12 miesięcy, co pozwala na analizę wyników i śledzenie postępów w czasie.

Pozostałe funkcjonalności

Dopasowanie oprawy graficznej (16 godz)

Podstawowe dostosowanie szablonu w wymiarze 16 godzin zmian graficznych. Zakres zmian: wgranie logotypu oraz banerów, zmiana kolorów, dodanie dodatkowej treści na platformie oraz drobne zmiany strony głównej.

Indywidualny projekt graficzny

Wdrożenie dostarczonego indywidualnego projektu graficznego (rysowany projekt graficzny dostarczony przez Zamawiającego po wcześniejszej konsultacji z CStore). Zakres wdrożenia projektu graficznego obejmuje: projekt strony głównej, listy produktów, karty produktu, strony tekstowej, strony kontaktowej.

Program lojalnościowy

Program dostępny wyłącznie przez platformę tylko dla wybranych klientów. Administrator decyduje którzy klienci mają mieć dostęp do programu. Klienci za zakupy otrzymują określoną ilość punktów. Na karcie produktu prezentacja ile punktów klient otrzyma za zakup. Klient również widzi podsumowanie swoich punktów (tzn aktualny stan, oraz historię naliczania i odejmowania punktów). Wprowadzamy stały przelicznik np. 1 pln = 1 punkt. Punkty naliczamy w momencie kiedy zamówienie zmienia status na zrealizowane / wysłane. Liczymy punkty tylko dla zamówień złożonych przez platformę. Dodatkowo system wspierający promowanie określonych zachowań np. złóż zamówienie do godziny 12:00 a otrzymasz dodatkowe 50 punktów; zamów konkretny produkt (lub produkty z określonej kategorii najniższego rzędu) a otrzymasz 3 razy więcej punktów niż standardowo; Katalog nagród, gdzie klienci widzą katalog produktów w puli zamkniętej (tylko dla osób, które uczestniczą w programie lojalnościowym), w ramach katalogu produkty mają zdefiniowane, za ile punktów można je dostać. W momencie przekroczenia progu punktowego na dany produkt wysyłka produktu bezpłatnie. Nie ma możliwości płatności punktami i pieniędzmi równocześnie.

Reklamacje

Klient po zalogowaniu ma możliwość złożenia reklamacji poprzez wypełnienie formularza na CStore oraz wprowadzeniu dodatkowych pól. Formularz wysyłany jest na maila do klienta oraz na określony adres mailowy do administratora (wyznaczona osoba w firmie, która obsługuje reklamacje). Po stronie CStore możliwość ręcznej zmiany statusów realizacji reklamacji oraz dodawania komentarza do reklamacji. Klient nie ma możliwości wprowadzania dodatkowych uwag do reklamacji którą wcześniej złożył. Klient po zalogowaniu na koncie widzi listę złożonych reklamacji oraz status ich realizacji.

Reklamacje powiązane z dokumentami sprzedaży

Podczas wypełniania formularza klient wybiera konkretną fakturę, której reklamacja dotyczy (z listy dokumentów nie starszych niż określona liczba dni). Po wskazaniu dokumentu system prezentuje listę produktów wraz z ilościami, które były w nim uwzględnione. Klient wybiera produkty objęte reklamacją oraz ilości, których dotyczy zgłoszenie (nie większe niż w pierwotnej fakturze). Po wysłaniu formularza reklamacja jest rejestrowana w systemie oraz przekazywana mailowo.

Ankiety

Możliwość przeprowadzenia okresowo ankiety dla klientów. Administrator definiuje zakres pytań oraz odpowiedzi w formie zamkniętej A,B,C itp oraz w formie otwartej (możliwość wpisania odpowiedzi przez klienta). Definiujemy zakres od kiedy do kiedy jest ankieta dostępna dla klientów po zalogowaniu. Przy logowaniu wyskakuje komunikat z prośbą o wypełnienie ankiety, klient może wypełnić lub zignorować ją. Administrator ma możliwość eksportu wyników ankiety do pliku CSV.

Integracja z system newsletter

Integracja z wybranym systemem newsletter.

Udostępnienie oferty XML

Udostępnienia oferty w XML dla klientów posiadających sklepy internetowe z kartotekami towarowymi, dostępnością i ceną zakupu dla klientów. Wybrani przez nas klienci będa mieli dostęp do swojego indywidualnego pliku, który mogą zaimportować u siebie w sklepie.

Przyjmowanie zamówień automatycznie przez Rest API

Udostępnienie dla wybranych klientów mechanizmu przyjmowania zamówień przez Rest API w ramach którego np. zewnętrzny sklep internetowy będzie mógł złożyć zamówienie automatycznie przez nasze API, bez konieczności logowania się do panelu klienta.

Prezentacja komunikatów dla klientów

Platforma umożliwia wyświetlanie klientom określonych komunikatów tekstowych i/lub wizualnych w ustalonym terminie (data i godzina od / do). Informacja pojawia się po zalogowaniu lub jeśli klient jest już zalogowany przy przechodzeniu między zakładkami. Klient musi potwierdzić zapoznanie się z komunikatem, aby przejść dalej do korzystania z platformy. Komunikat wyświetla się jednorazowo dla danego klienta i pozostaje widoczny do momentu jego oznaczenia jako przeczytany.

Wewnętrzny system wiadomości w platformie z Klientami

Mechanizm umożliwiający administratorowi lub handlowcom wysyłanie wiadomości do klienta, które dostępne są po zalogowaniu w platformie. W ramach wiadomości możliwość wysłania komunikatu tekstowego oraz opcjonalnie załącznika w postaci np. pliku PDF. Klient ma możliwość udzielenia odpowiedzi na podaną wiadomość również z opcją dołączenia plików. Klient po otrzymaniu wiadomości w platformie, otrzymuje dodatkowo powiadomienie mailowe o pojawieniu się wiadomości. Handlowiec / administrator również otrzymuje powiadomienie po pojawieniu się nowej wiadomości. Możliwość wysłania wiadomości do jednego lub wielu lub wszystkich klientów (np. z aktualną promocją ograniczona czasowo, dokumentami do podpisu, ankietą do wypełnienia itp).