Idealny dla firm na wczesnym etapie, które potrzebują prostego, funkcjonalnego, elastycznego, skalowalnego i łatwego w obsłudze rozwiązania do zarządzania sprzedażą.
Doskonały wybór dla średniej wielkości firm, które potrzebują dodatkowych funkcji, integracji oraz większej elastyczności w dostosowywaniu systemu do swoich potrzeb.
Stworzony z myślą o dużych przedsiębiorstwach i korporacjach, które oczekują maksymalnej personalizacji oraz wsparcia na najwyższym poziomie.
Klient niezalogowany nie widzi nic poza sekcją z logowaniem.
Możliwość składania zamówienia dopiero po zalogowaniu.
Klienci hurtowi po weryfikacji mają dostęp do swojej indywidualnej oferty.
Dopuszczona możliwość zgłaszania się nowych klientów. Nowy klient wypełnia wniosek rejestracyjny z podaniem danych swojej firmy (m.in. dane rejestrowe, kontaktowe, akceptacja zgód). Wniosek rejestrowany jest w panelu administracyjnym. Do administratora trafia powiadomienie o wniosku o dostęp nowego klienta. Administrator samodzielnie weryfikuje klienta i dodaje go ręcznie w ERP. Bez akceptacji administratora, klient nie ma dostępu do platformy.
Baza klientów zostanie zaimportowana z ERP w zakresie danych płatnika oraz wiele adresów wysyłki. Importujemy tylko wybranych klientów o atrybucie w ERP "dostęp do platformy B2B". Po założeniu kartoteki w CStore, administrator ręcznie z poziomu panelu CStore wysyła maila powitalnego z danymi dostępowymi (mail generowany przez CStore) lub CStore wysyła powitalnego maila automatycznie do klienta. Klient samodzielnie nie ma możliwości zmiany danych, może wypełnić formularz z wnioskiem o zmianę danych, który wysyłany jest mailowo do administratora i rejestrowany w panelu administracyjnym we wnioskach.
Adres następnie podlega akceptacji przez administratora (bez akceptacji, adres nie jest dostępny do zamawiania). Przy zamówieniu nowy adres do wysyłki dodawany jest do ERP.
Brak konieczności weryfikacji przez administratora. Przy zamówieniu nowy adres do wysyłki dodawany jest do ERP.
Klienci oznaczeczeni flagą dropshipping, mają możliwość samodzielnego dodawania nowych adresów dostawy, które są dostępne od razu przy zamawianiu (brak konieczności wcześniejszej weryfikacji przez administratora). Przy zamówieniu nowy adres do wysyłki dodawany jest do ERP jako adres jednorazowy.
Klient lub administrator po zalogowaniu na konto klienta ma możliwość tworzenia kont pracowników powiązanych z kontem głównym. Subkonto ma swój email, hasło oraz imię i nazwisko pracownika. Poziomy uprawnień: podgląd lub nie informacji finansowych (rozliczenia, faktury i salda). Po złożeniu zamówienia z danego konta pracowniczego, system rejestruje informację że zamówienia zostało złozone przez konkretną osobę. Pracownicy widzą wszystkie zamówienia z całej firmy.
Konto o typie dystrybutor ma możliwość zakładania kont dla swoich klientów z określonym % narzutem na cały cennik (jeden narzut na cały asortyment). Klient końcowy po zalogowaniu z takiego konta od cen danego dystrybutora ma naliczony narzut i widzi tylko te ceny w uwzględnionym narzutem. Konto dystrybutora widzi wszystkie zamówienia, wszystkich swoich klientów z informacją o cenie po której kupił je klient oraz cenie która obowiązuje dystrybutora wraz z określonym narzutem kwotowym (ile zarobił na danej transakcji). Klient końcowy widzi tylko swoje zamówienia. Każde zamówienie przez klienta, wymaga zatwierdzenia przez dystrybutora, bez zatwierdzenia zamówienie nie jest przetwarzane lub zamówienia są automatycznie akceptowane przez dystrybutora od wybranych zweryfikowanych klientów dystrybutora. Dystrybutor dostaje powiadomienie mailowe o pojawieniu się nowego zamówienia. Klient otrzymuje powiadomienie po zatwierdzeniu zamówienia i przekazania do realizacji.
Importowanie produktów z ERP lub PIM w zakresie pełnych informacji na temat kartoteki produktowej, w szczególności nazwa, grupa asortymentowa, atrybuty, zdjęcia, opisy itp.
Wsparcie dla wielu wersji językowych.
Klienci widzą tylko te produkty do których mają przypisany cennik. Klient który nie ma przypisanego cennika ogólnego lub ceny indywidualnej na dany produkt, nie widzi produktu po zalogowaniu.
Domyślnie klienci widzą wszystkie produkty z wybranych kategorii asortymentowych dla wszystkich. Dla pozostałych kategorii, administrator określa które grupy asortymentowe (kategorie) mają być widoczne dla danego klienta. Klient po zalogowaniu widzi tylko swoje produktu. Pozostali klienci nie widzą tych produktów.
Dynamiczne generowanie zakładki ostatnio kupowane na podstawie historii zamówień klienta za ostatnie 3, 6, 12 i 24 miesięce. W sekcji ostatnio kupowane pojawią się automatycznie produkty przez niego zamawiane wraz z zaprezentowaniem ile produktów zostało kupione przez klienta w wybranym okresie czasu oraz jaka jest aktualna cena i dostępność produktu. Dostępna opcja filtracji wyników po kategoriach, markach, wyszukiwanej frazie (np. kod produktu lub nazwa) oraz dostępności. Możliwość dodania wybranych produktów do koszyka w celu ponownego zamówienia. Możliwość eksportu listy wszystkich produktów lub tylko wybranych do pliku CSV. Klient ma następnie możliwość zaimportowania produktów do koszyka z pliku CSV (Excel), struktura pliku: kod EAN lub indeks produktu; zamawiana ilość.
Klient podczas wyszukiwania może wprowadzić błędną nazwę naszego produktu. Na poziomie panelu CStore możliwość wprowadzenia zamienników nazw, poprzez określenie błędnej frazy oraz prawidłowej frazy, na którą system automatycznie zmieni w momencie popełnienia błędu przez klienta. Dodatkowy panel prezentujący listę wszystkich fraz które klienci wprowadzi w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla których nie został zwrócony żaden wynik w wyszukiwarce (możliwość filtracji wyników po wybranym okresie czasu) oraz dodatkowo statystyka ilości wyszukań danej frazy (ile razy dana fraza została błędnie wprowadzona przez różnych klientów). Na podstawie tej listy administrator ma możliwość wprowadzenia zamienników nazw. Dodatkowo możliwość przejrzenia jakie produkty klienci wyszukiwali, a których nie znaleźli w ofercie (klient mógł np. szukać innego wariantu naszego produktu).
Pobieranie z ERP informacji o indywidualnych kodach produktów dla danego klienta (np. klient ma swój kod produktu, którym posługuje się przy zamawianiu określonego produktu z oferty). Po indywidualnych kodach możliwość wyszukiwania przez klienta w wyszukiwarce, a po wyszukaniu takiego kodu, produkt jest prezentowany klientowi, ale sam kod jest ukryty i nie wyświetla się klientowi.
Definiowanie na poziomie CStore zestawu produktów, który składa się z produktu A x 1 sztuka, produktu B x 3 sztuki, produktu C x 5 sztuk oraz podanie jednej ceny końcowej niezależnie od wielokrotności, którą klient zamawia. CStore dynamicznie wylicza dostępność zestawu na podstawie składowych produktów wchodzących w zestaw. Klient na karcie produktu widzi, z jakich produktów składa się zestaw, jaka jest cena pojedynczych produktów oraz cena zestawu. Po złożeniu zamówienia przez klienta, zestaw jest w administratorze rozbity na pojedyncze produkty, a cena tych produktów jest wyliczona proporcjonalnie do rabatu, który przysługiwał na zestaw. Zamówienie zawiera adnotację, że produkty były rozbite na osobne pozycje z określonego zestawu.
Produkty wiązanie na poziomie platformy CStore. Prezentowanie klientom na poziomie karty produktu, że produkt ten jest dostępny o zbliżonych właściwościach lub występuje w kilku wariantach, np. kolorystycznych, rozmiarowych itp.
Administrator może samodzielnie powiązać produkty komplementarne przez CStore, w ramach których wybiera grupę produktów (najniższego rzędu) i przypisuje do niej określony produkt (konkretnie jeden lub kilka produktów). Klient, na karcie produktu widzi sekcję produkty komplementarne np. dla produktu typu telefon polecamy etui.
Sprzedawanie do wysokości stanu magazynowego. Prezentowanie klientowi ilości produktów na magazynie w sztukach lub w przedziałach, np. 10-20, 21-50, 50+ itp. Przedziały do ustawienia w panelu administracyjnym.
Prezentowanie klientowi planowanej dostępności produktu, jeżeli zamawia powyżej dostępnego magazynu, przykładowo produkt dostępny w 5-7 dni.
Podczas składania zamówienia dopuszczamy możliwość złożenia zamówienia na produkty dostępne na magazynie lokalnym oraz produkty dostępne na magazynie zewnętrznym (na zamówienie). Podczas zamówienia zadajemy klientowi pytanie, czy chce mieć zrealizowane zamówienie całościowo (co wiąże się z dłuższym czasem realizacji), czy podzielone na dwa, zgodnie z dostępnością produktów. Produkty dostępne na magazynie lokalnym wysyłamy od razu, a produkty na magazynie zewnętrznym w osobnym zamówieniu (co wiąże się z naliczeniem podwójnych kosztów transportu lub weryfikacją warunków minimum logistycznego za realizację dwóch wysyłek). W przypadku rozbicia zamówienia na dwa, do ERP trafiają dwa osobne zamówienia zgodnie z dostępnością produktów.
Klient po stronie platformy kompletuje jedno zamówienie. Na etapie przekazania zamówienia do ERP następuje rozdzielenie zamówień według grup asortymentowych. Do ERP trafiają osobne zamówienia na wskazany magazyn, przypisany do danej grupy.
Klient może zapisać się na powiadomienia o dostępności, gdy produktu nie ma na magazynie. Możliwość przeglądania w panelu administracyjnym, który klient, kiedy zapisał się oraz na jakie produkty. Gdy produkt pojawi się na magazynie, klient dostaje automatyczne powiadomienie mailowe.
Klient ma możliwość wysłania zapytania o indywidualną cenę dla danego produktu (przy zamawianiu większej ilości) na poziomie karty produktu lub po skompletowaniu koszyka może wysłać zapytanie o całą zawartość koszyka (wielu różnych produktów). Zapytanie rejestrowane jest w platformie oraz wysyłane mailowo do handlowca.
Produkty, które mają oznaczoną flagę przedsprzedaż / kontraktacja (oraz określoną planowaną datę dostawy), dostępne są do sprzedaży w określonej zdefiniowanej ilości, przy założeniu, że nie ma ich na magazynie. Klient może zamówić w jednym zamówieniu tylko wielokrotność jednego tego samego produktu. W koszyku nie możemy mieszać produktów na przedsprzedaż / kontraktacje i produktów, które są na magazynie. Klient na karcie produktu widzi planowaną datę dostawy (jedna data na produkt). Jeżeli klient zamówi produkt przedsprzedaż / kontraktacja, w panelu administracyjnym pojawi się na liście zamówień w osobnej sekcji “przedsprzedaż / kontraktacja”. Zamówienie będzie tam wisiało tak długo, aż towar pojawi się na magazynie. W momencie kiedy towar pojawia się na magazynie, flaga “przedsprzedaż / kontraktacja” znika, a zamówienia przedsprzedażowe automatycznie trafiają do realizacji. Administrator ma możliwość eksportu listy przyszłych zamówień do pliku CSV (Excel) z informacją o danych klienta, produktach, ilości itp.
Integracja z zewnętrznymi dostawcami produktów w celu uzupełnienia na naszej platformie sprzedażowej informacji o dostępności z magazynu zewnętrznego (od zewnętrznego dostawcy). Klient widzi na platformie informację o ilości produktów dostępnych lokalnie oraz dostępności produktu w magazynie zewnętrznym u dostawcy.
Jednostki opakowań przypisujemy w platformie jako jednostkę podstawową sprzedaży (np. sztuka, lub metr bieżący lub kg) oraz jednostki pomocnicze (np. opakowanie zbiorcze) lub przeliczniki pobieramy z ERP. Dla każdego produktu możemy opcjonalnie ustawić jednostki pomocnicze np. opakowanie zbiorcze oraz ustalamy, ile produktów mieści się w opakowaniu zbiorczym dla danego produktu. Na poziomie karty produktu klient może wybrać jednostkę, w której zamawia. Po przyjęciu zamówienia i przekazaniu do ERP, jednostka pomocnicza przekształcana jest w jednostkę podstawową lub zamówienie dodawane jest do ERP w jednostce sprzedażowej w której została sprzedana (w zależności od struktury bazy jednostek w ERP.
Pobranie wielu cenników podstawowych z ERP i przypisania klienta do wybranego cennika.
Wsparcie dla sprzedaży w wielu walutach. Klient przypisany jest do konkretnej waluty.
Pobieranie z ERP procentowych rabatów dla danego klienta na wybrane grupy asortymentowe/kategorie najwyższego rzędu.
Cena kontraktowa pobierana z ERP dla danego klienta na dany produkt. Klient niezależnie od rabatów kupuje w określonej cenie.
W zależności od opakowania zbiorczego klientowi przysługuje % rabatu na produkty. Procent rabatu ustawiany w CStore identyczny dla wszystkich klientów.
W zależności od wartości zamówienia klientowi przysługuje % rabatu na produkty. Procent rabatu ustawiamy w CStore dla danych grup klientów (różne grupy klientów posiadają inny procent rabatu).
W zależności od ilości zamawianego tego samego produktu klientowi przysługuje % rabatu na produkty. Procent rabatu ustawiany w CStore identyczny dla wszystkich klientów.
Mechanizm promocji, kup X jednostek danego produktu, a dodatkową dostaniesz za 0.01 pln lub 1 pln.
Kierownik sprzedaży dla wybranego segmentu klientów lub konkretnego klienta ma możliwość ustawienia celu zakupowego, po przekroczeniu którego klient otrzymuje dodatkowy rabat na wszystkie zrealizowane zamówienia (wystawione FV) w danym okresie. Cele ustawiane miesięcznie i/lub kwartalnie na określoną wartość zakupów. Możliwość planowania celów na przyszłe okresy. Klient w platformie widzi, jaki jest ustalony cel na najbliższy okres czasu oraz jaki jest aktualny stopień jego realizacji. Kierownik sprzedaży ma możliwość przygotowania zestawienia za dany okres czasu, dla wszystkich lub wybranych klientów, z wysokością sprzedaży oraz informacją na temat naliczonego rabatu. Rozliczenie rabatu z klientem następuje ręcznie, poza platformą.
Każdy klient posiada własne minimum logistyczne pobierane z ERP, po przekroczeniu którego wysyłka jest bezpłatna. Podpowiadamy klientowi, ile brakuje do darmowej wysyłki.
Koszt transportu poniżej minimum logistycznego wyliczany jest ze względu na kraj wysyłki, wagę, rozmiar przesyłki lub ustawiany jako stały koszt, niezależnie od podanych parametrów.
Sprzedaż produktów wielkogabarytowych, dla których niezależnie od minimum logistycznego klient zawsze płaci koszty transportu ustawione na poziomie platformy dla konkretnego produktu.
Importowanie numeru listu przewozowego z programu ERP.
Platforma podpowiada klientowi, jaki ma aktualnie % zajętości palety oraz ile zamawia palet. Wyliczenie odbywa się na podstawie ustawionej wartości dla danego produktu (na poziomie ERP lub CStore), ile mieści się produktu na palecie (np. konkretny produkt mieści się w 20 opakowaniach na 1 palecie, co oznacza, że 1 opakowanie = 5% zajętości palety). System zlicza różne produkty, które są w zamówieniu i na tej podstawie wylicza ilość i zajętość palety. Ustawienie kosztów wysyłki palety i prezentacja dla klientów kosztów transportu.
Udostępnienie klientowi możliwość nadania jego własnym listem przewozowym. Klient podczas składania zamówienia importuje etykietę listu przewozowego oraz podaje numer listu. Administrator dostaje powiadomienie wraz z etykietą, którą ma nadać przesyłkę. Nie pobieramy dodatkowych opłat od klienta za przesyłkę własnym kurierem.
Dla odbiorów osobistych z własnym transportem, klient ma możliwość wskazania daty oraz przedziału godzinowego podstawienia transportu (wybór z kalendarza zgodnie z godzinami pracy magazynu, jednak nie wcześniej niż ustalony czas niezbędny na przygotowanie zamówienia). Możliwość określenia osoby która przyjedzie (imię nazwisko, telefon) oraz opcjonalnie uwag. Awizacja przyjmowania jest po złożeniu zamówienia.
Wybrani klienci mogą kupować na termin płatności. Przenoszenie informacji o terminach płatności z ERP (którzy klienci mogą kupować na termin). Każdy klient może mieć zdefiniowany inny termin płatności.
Klient ma możliwość płatności za przedpłatą przelewem na konto bankowe.
Klient ma możliwość płatności za przedpłatą systemem płatności online.
Klient ma możliwość płatności za pobraniem.
Przekazywanie zamówienia do ERP i tworzenie na poziomie ERP dokumentu zamówienia. Typ tworzonego dokumentu - zamówienie od klienta.
Klient podczas zamawiania określa datę kiedy chce, aby zamówienie zostało do niego dostarczone (wybór w formie kalendarza, jednak nie wcześniej niż określona zdefiniowana ilość dni roboczych). Podana data jest orientacyjna i przekazywana w uwagach do zamówienia do ERP.
Moduł śledzi historię zakupów i sugeruje klientowi ponowne zamówienie określonych produktów w momencie, gdy przewiduje, że zapasy się kończą. System podpowiada koszyk zakupowy do akceptacji dla klienta. Klient może sfinalizować cały koszyk i/lub dokonać jego edycji. Częstotliwość podpowiedzi ustawiana jest na poziomie platformy lub wyliczana na podstawie średniego czasu odstępów między historycznymi zamówieniami. Możliwość ustawienia powiadomienia mailowego dla klienta z informacją o przygotowanej propozycji koszyka.
Historia zamówień w platformie prezentuje historię wyłącznie z platformt b2b. Klient ma możliwość podglądu zamówienia oraz jego ponowienia.
Historia zamówień w platformie odzwierciedla dane, które widzimy w programie ERP (typ dokumentu w ERP = zamówienie). Klient ma możliwość podglądu zamówienia oraz jego ponowienia. Statusy zamówień pobierane z ERP (m.in. przyjęte, wstrzymane, w trakcie realizacji, anulowane, zrealizowane). Informowanie klienta o zmianie statusu.
Pobieranie z ERP rozliczeń do faktur i prezentowanie dla klienta w formie listy faktur, dat wystawienia, płatności, wartości faktur oraz kwoty pozostałej do zapłaty.
Platforma pobierze faktury VAT z ERP w postaci plików PDF i umożliwi ich pobranie dla klienta po zalogowaniu.
Pobieranie z ERP w formie plików PDF faktur VAT korekt i umożliwienie ich pobrania dla klienta po zalogowaniu.
Udostępnienie dla klienta faktur VAT oraz korekt faktur VAT w postaci plików XML (do importu w programie ERP naszego klienta).
Synchronizacja limitu zakupowego z ERP.
Pobieranie salda z ERP i prezentowanie klientowi.
Przekroczenie limitów lub terminów płatności wyświetli klientowi prośbę o uregulowanie płatności - kliencie posiadasz przeterminowane płatności, twoje zamówienie zostanie dodatkowo zweryfikowane przez dział rozliczeń (podczas dodawania zamówienia do ERP, dodajemy komentarz - sprawdź płatności)
Klient nie ma dostępnej opcji płatności terminowej w przypadku którym zamówienie jest powyżej limitu zakupowego lub gdy posiada przeterminowane płatności.
Klient ma możliwość złożenia wniosku o zwiększenie limitu zakupowego. Klient określa oczekiwany limit zakupowy oraz opcjonalnie uzupełnia komentarz z uzasadnieniem. Wniosek trafia mailowo do handlowca oraz jest rejestrowany w platformie.
Handlowiec ma mieć możliwość zalogowania się na swoje konto. Handlowiec może zalogować się na konto klienta i złożyć w jego imieniu zamówienie (system odnotowuje informacje który handlowiec utworzył zamówienie i przekazuje do ERP). Klient po zalogowaniu w górnej części platformy widzi zdjęcie, imię nazwisko, telefon, adres mailowy opiekuna / handlowca który jest odpowiedzialny za współpracę.
Przypisanie klientów do handlowców będzie na poziomie ERP. Relacja klient-handlowiec zostanie pobrana z ERP.
Klient (lub handlowiec) może samodzielnie zdefiniować wiele list zakupowych na jednym koncie. Listy zakupowe następnie mogą być edytowane, wielokrotnie realizowane, usuwane. Lista zakupowa może zostać przekształcona na zamówienie.
Handlowiec może przygotować ofertę w platformie CStore dla danego klienta z indywidualnymi cenami oraz ilościami podanymi przez handlowca. Oferta jest wysyłana mailowo przez CStore do klienta oraz widoczna po zalogowaniu na koncie klienta. Na ofercie jest przycisk “finalizuj zamówienie” (na pdfie), które kieruje do platformy w celu sfinalizowania oferty.
Klient może przygotować ofertę dla swojego klienta na poziomie platformy CStore. W ramach oferty klient wybiera produkty z oferty platformy sprzedażowej CStore, ma możliwość wprowadzania swoich dodatkowych pozycji (dowolny tekst z np. opisem wykonywanej usługi), modyfikacji ilości, cen, wprowadzenie danych swojego klienta oraz daty ważności oferty. Oferta następnie może zostać pobrana w PDF i wysłana do klienta końcowego. Gdy nasz klient chce zaakceptować ofertę, może to zrobić z poziomu platformy poprzez przekształcenie oferty w zamówienia i szybką finalizacją na produkty, które znajdowały się na platformie po cenach z uwzględnieniem jego indywidualnych rabatów.
Handlowiec po zalogowaniu na platformę widzi najważniejsze informacje: sprzedaż w bieżącym miesiącu (możliwość podglądu sprzedaży w miesiącach poprzednich), lista ostatnich zamówień klientów, możliwość filtracji zamówień po okresie, po danym kliencie. Możliwość podglądu klientów nieaktywnych (klienci, którzy nie złożyli zamówień w ciągu ostatnich X dni), możliwość porównywania klientów, którzy przestali kupować w ostatnim czasie (porównujemy wybrany okres np. poprzedni kwartał do bieżącego i wyłapujemy klientów nieaktywnych lub o niskiej aktywności zakupowej). Mechanizm cyklicznych raportów mailowych dla handlowca danego dnia każdego miesiąca, z informacją o klientach dla których spadek obrotów wyniósł powyżej określonego % w porównaniu do okresu poprzedniego.
Handlowiec ma możliwość podglądu koszyków klientów (zawartość produktów, ostatnia data modyfikacji, wartość kwotowa koszyka). Handlowiec we własnym zakresie może skontaktować się z klientem w celu przyspieszenia finalizacji zamówienia lub system może w oparciu o automatyczne reguły (np. po X dniach braku aktywności na koszyku), wysłać automatyczne powiadomienie mailowe o tym, że koszyk czeka na sfinalizowanie. Handlowiec może zbiorczo podglądać koszyki z opcją filtracji np. prezentacja klientów których wartość koszyka jest powyżej kwoty X, a ostatnia aktywność była wykonana co najmniej 7 dni temu.
Mechanizm rejestrujący zachowania klientów na platformie takie jak: logowanie, przeglądanie danej kategorii, produktu, dodanie produktów do koszyka, przeglądanie strony tekstowej, złożenie zamówienia. W ramach zarejestrowanych zdarzeń mamy pełną historię (który użytkownik jakie zdarzenia wykonał). Handlowiec ma możliwość podglądu zachowania danego klienta jak również wyszukiwania klientów którzy wykonali lub nie daną czynność. Przykładowo prezentacja klientów którzy przeglądali określony produkt lub produkt z danej grupy asortymentowej; Klienci którzy nie zalogowali się na platformę w ciągu ostatnich X dni itp.
Handlowiec oraz administrator po zalogowaniu w platformie ma dostępny
moduł zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, w
następującym zakresie:
- Panel z podsumowaniem najważniejszych informacji (możliwość
personalizacji prezentowanych danych)
- Lejek sprzedażowy z szansami sprzedaży, etapem sprzedaży, klientami,
wartością transakcji.
- Mapa prezentująca listę aktualnych klientów oraz potencjalnych, wraz z
możliwością filtrowania po wybranych kryteriach klientów. Handlowiec
może podejrzeć gdzie dany klient się znajduje oraz ma filtr czy
prezentować tylko aktualnych klientów czy również potencjalnych
klientów, których nie mamy jeszcze w ERP; potencjalni klienci oznaczeni
są innym kolorem od aktualnych; filtr po dacie ostatniej aktywności np.
klienci którzy nie zostali odwiedzeni w ciągu ostatnich X dni. Wynik
filtrów w formie mapy oraz listy kontrahentów.
- Możliwość podglądu na poziomie danego kontrahenta - informacji o
ostatnich zamówieniach, statusie rozliczeń, adres siedziby firmy (klient
może mieć wiele adresów, jeden z adresów powinien być oznaczony jako
adres siedziby firmy), dane kontaktowe (imię nazwisko, telefon, email -
możliwość zdefiniowania wielu osób kontaktowych (moduł niezależny od
modułu subkont) wraz z adnotacją jaka rola w zespole (dowolne pole
tekstowe)
- Planowanie zadań (które będa jednego z typu: spotkanie, złożenie
pierwszej oferty (dla nowego klienta), telefon, notatka) na poziomie
danego kontrahenta (wyznaczyć datę oraz nazwę zadania oraz typ);
możliwość podglądu zadań wszystkich na poziomie danego kontrahenta ale
również na poziomie listy wszystkich kontrahentów przypisanych do danego
handlowca oraz filtracja po typie zadania (administrator ma możliwość
podglądu wszystkich handlowców i wszystkich zadań). Zadania oznaczamy
jako wykonane lub mamy możliwość ich edycji lub usunięcia.
- Ankieta do wypełnienia przez handlowca po odbytym pierwszym spotkaniu.
Definicja ankiety definiowana przez administratora, po odbyciu spotkania
wymagane jest uzupełnienie ankiety (ale tylko kiedy klient nie miał
wcześniej jej uzupełnionej, w ramach ankiety poznajemy lub budujemy
szerszy opis danej firmy).
- Możliwość dodania potencjalnego kontaktu (nowego kontaktu, który
obecnie nie jest jeszcze naszym klientem i nie widnieje on w ERP), na
poziomie potencjalnych kontaktów możliwość również dodawania ich do mapy
oraz definiowanie zadań; Możliwość raportowania ilości złożonych ofert
dla potencjalnych klientów w określonym czasie; przegląd danego
handlowca i jego zadań w określonym czasie; Możliwość podglądu klientów
nieaktywnych (klienci którzy są w ERP), a którzy nie złożyli zamówień w
ciągu X dni.
Mechanizm umożliwiający wysyłanie i odbieranie wiadomości mailowych przez handlowców z poziomu panelu CStore. Korespondencja przypisywana jest do konkretnego klienta w module CRM. Pixel śledzący otwarcia wiadomości przez klienta (System raportuje, o której godzinie i jaki klient otworzył wiadomość mailową. Każde otwarcie jest raportowane w panelu CStore). Realizacja wysyłki odbywa się za pośrednictwem domeny i serwera Zamawiającego (komunikacja przez IMAP i SMTP).
Zaplanowane zadania po stronie platformy CStore w module CRM, synchronizowane są automatycznie z kontem handlowca w Microsoft Outlook Calendar lub Google Calendar.
Kierownik sprzedaży ma możliwość zaplanowania w module CRM cyklicznych zadań, które są powtarzane co określony czas, dla określonych handlowców, dla określonego segmentu klientów (np. cykliczne zadania co 2 tygodnie na odwiedzenie klienta z danego segmentu przez wybranego handlowca). Możliwość definiowania zadań dla całych segmentów klientów, które przypisywane są automatycznie do handlowców, którzy odpowiedzialni są za współpracę z danym klientem. Handlowcy widzą przydzielone zadania i po wykonaniu oznaczają je jako zrealizowane. Kierownik widzi listę zadań do realizacji, listę wykonanych zadań w terminie, listę wykonanych po terminie, listę niewykonanych zadań.
Kierownik sprzedaży ma możliwość wyznaczenia targetu dla handlowca (lub grupy handlowców) w ujęciu miesięcznym / kwartalnym / rocznym. Targety wyznaczane są jako realizacja obrotu lub marży (jeżeli kalkulacja odbywa się na podstawie marży, to z ERP należy udostępnić taką informację) wykonanej na klientach, którzy przypisani są do danego handlowca (kalkulacja odbywa się na podstawie wystawionych wszystkich faktur VAT końcowych, pobranych z ERP w danym okresie). System premiowy do ustawienia jako określona prowizja od wykonanego wyniku (marża lub obrót) i / lub jednorazowa kwota. Możliwość wprowadzenia kilku progów, po przekroczeniu których premia kalkulowana jest w oparciu o inne wysokości parametrów. Handlowiec w panelu widzi wyznaczone cele sprzedażowe, aktualny stopień ich realizacji oraz dane historyczne. Kierownik widzi podgląd swoich handlowców, aktualną realizację celów oraz dane historyczne.
- Aplikacja dostępna na telefony i tablety z systemem Android.
- Podgląd zadań do wykonania na konkretny dzień z możliwością oznaczenia jako wykonane oraz uzupełnienia komentarza do realizacji.
- Raportowanie wykonanych połączeń przychodzących i wychodzących wraz z czasem ich trwania i przypisywaniem ich do konta klienta w module CRM (możliwość historycznego przeglądania, kiedy odbyła się rozmowa z danym klientem).
- Po zakończonej rozmowie handlowiec ma możliwość zanotowania krótkiej notatki z podsumowaniem rozmowy (handlowiec głosowo sporządza notatkę, która następnie jest automatycznie zapisywana w formie tekstu i przypisywana do konta klienta w module CRM).
- Raportowanie lokalizacji GPS, na której zaprezentowane jest miejsce wykonania zadania (w przypadku zdefiniowanego zadania np. odwiedziny klienta w punkcie, system zanotuje dokładną lokalizację, gdzie zadanie zostało oznaczone jako wykonane). Kierownik ma możliwość zbiorczego przeglądania map i realizacji wykonanych zadań.
- Raportowanie trasy przemieszczania się handlowca (system prezentuje mapę, jak handlowiec przemieszczał się w określonych godzinach pracy, np. poniedziałek-piątek 9:00-17:00). Kierownik ma możliwość przeglądania poszczególnych dni oraz wykonanych tras.
Kierownik sprzedaży ma możliwość zdefiniowania jednego lub kilku schematów ankiet/zadań do wykonania podczas wizyty lokalnej handlowca. W ramach schematu wizyty określone są zadania do wykonania (lista zadań ustawionych przez kierownika oraz odpowiedź handlowca na zasadzie: wykonane / niewykonane / uwagi / załączniki typu zdjęcia). Kierownicy przypisują do określonych segmentów klientów i handlowców dany scenariusz wizyty. Handlowiec podczas wizyty realizuje i raportuje wykonanie poszczególnych zadań. System rejestruje moment rozpoczęcia i zakończenia wizyty. Kierownik ma możliwość przeglądania zrealizowanych ankiet, filtracji po danym kliencie, handlowcu, okresie czasu. Handlowiec i kierownik mają możliwość podglądu ankiet oraz czasu wizyty. Ankiety przypisywane są do konta klienta w CRM. W przypadku braku zaplanowanej wizyty handlowiec samodzielnie może zanotować wizytę i wypełnioną ankietę.
Kierownik ma możliwość zaplanowania częstotliwości wizyt u danego klienta lub na danym segmencie klienta (np. klient odwiedzany co tydzień / co 2 tygodnie / co miesiąc / kwartał itp.). Dany klient ma zdefiniowaną lokalizację, gdzie odbywa się wizyta (konkretny adres), oraz opcjonalnie wyjątki od wizyt (np. możliwa wizyta w określony dzień / dni tygodnia o określonych godzinach). Na poziomie platformy CStore możliwe jest definiowanie dni / godzin pracy handlowców, średniego czasu wizyty oraz lokalizacji punktu wyjazdu. Kierownik na wybrany okres ma możliwość zaplanowania wizyt dla wskazanych handlowców, w ramach których system prezentuje optymalną trasę przejazdu z podziałem na dni. Kierownik ma możliwość ręcznej zmiany kolejności wizyt. Handlowiec widzi zaplanowane wizyty z wyprzedzeniem. Handlowiec oznacza, czy wizyty zostały wykonane, oraz ma możliwość wprowadzenia własnej wizyty (która nie była planowana). Kierownik widzi raport z wykonanych wizyt.
Pobieranie zamówień z platformy CStore, generowanie i drukowanie listów przewozowych dla określonych firm kurierskich (bezpośrednia integracja ze wskazanymi kurierami, określonymi na etapie konfiguracji platformy). Oznaczanie statusu realizacji zamówień. Eksport zbiorczych list zamówień do kompletacji dla magazynu. Aktualizacja zamówień i powiadomienia dla klienta o statusie realizacji. Eksport zamówienia do ERP.
Integracja z Allegro w zakresie wystawiania aukcji, synchronizacji stanów magazynowych, cen, pobierania zamówień. Obsługa wielu kont na Allegro (jeden NIP).
Integracja z dowolnym marketplace (np. Empik, Morele, Erli, Amazon itp.).
Integracja z zewnętrznym sklepem internetowym w zakresie m.in. pobrania informacji o zamówieniach.
Minimalne dostosowanie szablonu w wymiarze 8 godzin zmian graficznych. Zakres zmian: wgranie logotypu oraz banerów, zmiana kolorów, dodanie dodatkowej treści na platformie.
Podstawowe dostosowanie szablonu w wymiarze 20 godzin zmian graficznych. Zakres zmian: wgranie logotypu oraz banerów, zmiana kolorów, dodanie dodatkowej treści na platformie, zmiana układu karty produktu oraz drobne zmiany strony głównej.
Wdrożenie dostarczonego indywidualnego projektu graficznego (rysowany projekt graficzny dostarczony przez Zamawiającego po wcześniejszej konsultacji z CStore). Zakres wdrożenia projektu graficznego obejmuje: projekt strony głównej, listy produktów, karty produktu, strony tekstowej, strony kontaktowej.
Program dostępny wyłącznie przez platformę tylko dla wybranych klientów. Administrator decyduje którzy klienci mają mieć dostęp do programu. Klienci za zakupy otrzymują określoną ilość punktów. Na karcie produktu prezentacja ile punktów klient otrzyma za zakup. Klient również widzi podsumowanie swoich punktów (tzn aktualny stan, oraz historię naliczania i odejmowania punktów). Wprowadzamy stały przelicznik np. 1 pln = 1 punkt. Punkty naliczamy w momencie kiedy zamówienie zmienia status na zrealizowane / wysłane. Liczymy punkty tylko dla zamówień złożonych przez platformę. Dodatkowo system wspierający promowanie określonych zachowań np. złóż zamówienie do godziny 12:00 a otrzymasz dodatkowe 50 punktów; zamów konkretny produkt (lub produkty z określonej kategorii najniższego rzędu) a otrzymasz 3 razy więcej punktów niż standardowo; Katalog nagród, gdzie klienci widzą katalog produktów w puli zamkniętej (tylko dla osób, które uczestniczą w programie lojalnościowym), w ramach katalogu produkty mają zdefiniowane, za ile punktów można je dostać. W momencie przekroczenia progu punktowego na dany produkt wysyłka produktu bezpłatnie. Nie ma możliwości płatności punktami i pieniędzmi równocześnie.
Klient po zalogowaniu ma możliwość złożenia reklamacji poprzez wypełnienie formularza na CStore oraz wprowadzeniu dodatkowych pól. Formularz wysyłany jest na maila do klienta oraz na określony adres mailowy do administratora (wyznaczona osoba w firmie, która obsługuje reklamacje). Po stronie CStore możliwość ręcznej zmiany statusów realizacji reklamacji oraz dodawania komentarza do reklamacji. Klient nie ma możliwości wprowadzania dodatkowych uwag do reklamacji którą wcześniej złożył. Klient po zalogowaniu na koncie widzi listę złożonych reklamacji oraz status ich realizacji.
Możliwość przeprowadzenia okresowo ankiety dla klientów. Administrator definiuje zakres pytań oraz odpowiedzi w formie zamkniętej A,B,C itp oraz w formie otwartej (możliwość wpisania odpowiedzi przez klienta). Definiujemy zakres od kiedy do kiedy jest ankieta dostępna dla klientów po zalogowaniu. Przy logowaniu wyskakuje komunikat z prośbą o wypełnienie ankiety, klient może wypełnić lub zignorować ją. Administrator ma możliwość eksportu wyników ankiety do pliku CSV.
Integracja z wybranym systemem newsletter.
Integracja z wybranym systemem chatu
Udostępnienia oferty w XML dla klientów posiadających sklepy internetowe z kartotekami towarowymi, dostępnością i ceną zakupu dla klientów. Wybrani przez nas klienci będa mieli dostęp do swojego indywidualnego pliku, który mogą zaimportować u siebie w sklepie.
Udostępnienie dla wybranych klientów mechanizmu przyjmowania zamówień przez Rest API w ramach którego np. zewnętrzny sklep internetowy będzie mógł złożyć zamówienie automatycznie przez nasze API, bez konieczności logowania się do panelu klienta.
Mechanizm umożliwiający administratorowi lub handlowcom wysyłanie wiadomości do klienta, które dostępne są po zalogowaniu w platformie. W ramach wiadomości możliwość wysłania komunikatu tekstowego oraz opcjonalnie załącznika w postaci np. pliku PDF. Klient ma możliwość udzielenia odpowiedzi na podaną wiadomość również z opcją dołączenia plików. Klient po otrzymaniu wiadomości w platformie, otrzymuje dodatkowo powiadomienie mailowe o pojawieniu się wiadomości. Handlowiec / administrator również otrzymuje powiadomienie po pojawieniu się nowej wiadomości. Możliwość wysłania wiadomości do jednego lub wielu lub wszystkich klientów (np. z aktualną promocją ograniczona czasowo, dokumentami do podpisu, ankietą do wypełnienia itp).