Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy
24/02/14

Sofort, eCard, Transferuj.pl – aktualizacja 4.7

1. Integracja Sklepy internetowe z Sofort Banking System (płatności elektroniczne)

sofort

Konfiguracja

Konfiguracja systemu płatności Sofort Banking System odbywa się w menu Płatności. Po przejściu do w/w opcji należy uzupełnić wskazane na rysunku poniżej pola.

1

Status zamówienia

Wszystkie zamówienia są posegregowane w odpowiednich zakładkach wg formy płatności. Zamówienia opłacone przez Sofort Banking System trafiają do menu „Oczekujące wpłaty” (zał. 1.png). Jeżeli klient kliknął przycisk „Zapłać” w podsumowaniu zamówienia, to status płatności ustawiony zostanie na „Otwarte”. Jeżeli płatność zostanie przerwana status płatności zostanie zmieniony na „Przerwana”.

2

Po poprawnym opłaceniu zamówienia trafi ono do menu „Zapłacone” (zał. 2.png), a status płatności zostanie ustawiony na „Zakończona”.

3

Status płatności można monitorować na bieżąco wchodząc do menu Zamówienia/Raporty Sofort

4

2. Integracja z eCard.pl (płatności elektroniczne)

eCard

Wprowadzamy ustawienia dostępowe eCard.pl w zakładcę Płatności – Płatności – Płatności e-przelewem – eCard
Na liście Płatności – Banki – Przypisujemy dla których banków ma następować przekierowanie do systemu płatności eCard

3. Integracja z Transferuj.pl (płatności elektroniczne)

transferuj

Wprowadzamy ustawienia dostępowe Transferuj.pl w zakładcę Płatności – Płatności Płatności e-przelewem – Transferuj.pl
Na liście Płatności – Banki – Przypisujemy dla których banków ma następować przekierowanie do systemu płatności Transferuj.pl

4. Zapamiętywanie koszyka zakupów w sklepie internetowym dla zarejestrowanego klienta

Dla klientów zalogowanych po wyjściu ze sklepu i ponownym wejściu jako osoba zalogowana dostępne jest automatyczne zapamiętywanie koszyka.

5. Podpowiedzi szukanych produktów w szybkiej wyszukiwarce

W prostej wyszukiwarce dla szablonu default dostępne są podpowiedzi produktów po wpisaniu minimum 3 znaków.

6. Wyrażenie zgody przez klienta na otrzymanie ankiety z systemów opinii

Przy składaniu zamówienia dodana opcja zapytania klienta o wyrażenie zgodny na otrzymanie ankiety z systemów opinii.
Ustawienia tekstu odbywa się w Ustawienia – Główne – Ustawienia główne – (wybór systemu opinii) – Tekst zgody konsumenta.
Dla innych szablonów niż default należy dodać kod /themes/[default]/template/register.html za znacznikiem : <register></register>:

<okazje>
    <tr>
        <td colspan=4 style="padding:0 0 0 85px">
            <table>
                <tr>
                    <td><input [%okazje_checked%] onclick="zmien(document.order_form);"
                         type=checkbox name=dane_klient[okazje] id=dane_klient[okazje] value=1></td>
                    <td class="ctable_td"><label for=dane_klient[okazje]>{t}[%okazje_text%]{/t}</label></td>
                </tr>
            </table>
        </td>
    </tr>
</okazje>

 

<opineo>
    <tr>
        <td colspan=4 style="padding:0 0 0 85px">
            <table>
                 <tr>
                    <td><input [%opineo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);"
                         type=checkbox name=dane_klient[opineo] id=dane_klient[opineo] value=1></td>
                    <td class="ctable_td"><label for=dane_klient[opineo]>{t}[%opineo_text%]{/t}</label>/t}</label></td>
                 </tr>
            </table>
        </td>
    </tr>
</opineo>

 


<ceneo>
    <tr>
        <td colspan=4 style="padding:0 0 0 85px">
            <table>
                 <tr>
                    <td><input [%ceneo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" 
                         type=checkbox name=dane_klient[ceneo] id=dane_klient[ceneo] value=1></td>
                    <td><label for=dane_klient[ceneo]>{t}[%ceneo_text%]{/t}</label></td>
                 </tr>
            </table>
        </td>
    </tr>
</ceneo>

oraz w /themes/[default]/template/registerNew.html za znacznikiem <order></order>


<okazje>
    <div class="fieldRow extra">
        <input [%okazje_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" type=checkbox
         name=dane_klient[okazje] id=dane_klient[okazje] value=1 style="float:left;" />
        <label class="chk fl" for=dane_klient[okazje]>{t}[%okazje_text%]{/t}</label>
    </div>
    <div style="clear:both;"></div>
</okazje>

 

<opineo>
    <div class="fieldRow extra">
        <input [%opineo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" type=checkbox
        name=dane_klient[opineo] id=dane_klient[opineo] value=1 style="float:left;" />
        <label class="chk fl" for=dane_klient[opineo]>{t}[%opineo_text%]{/t}</label>
    </div>
    <div style="clear:both;"></div>
</opineo>

 

<ceneo>
    <div class="fieldRow extra">
        <input [%ceneo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" type=checkbox
         name=dane_klient[ceneo] id=dane_klient[ceneo] value=1 style="float:left;" />
        <label class="chk fl" for=dane_klient[ceneo]>{t}[%ceneo_text%]{/t}</label>
    </div>
    <div style="clear:both;"></div>
</ceneo>

7. Rozbudowana kodów rabatowych w oprogramowaniu e-commerce

Rozbudowane zostały kody rabatowe o dwie opcje:
a) minimalna kwota zamówienia – ustawienia dla pojedyńczego kodu rabatowego (poprzednio dla całego sklepu internetowego)
b) kod rabatowy uwzględniany dla cen promocyjnych – ustawienia dla pojedyńczego kodu rabatowego (poprzednio dla całego sklepu internetowego)

8. Modyfikacja cech nie powiązanych i powiązanych w sklepie internetowym

Zmiany w cechach produktów:
a) możliwość wprowadzania 3 cech powiązanych
b) wprowadzanie cen końcowych wariantów produktów (poprzednio różnicy cen)
c) wprowadzanie cen końcowych wariantów w walutach
d) Ważne – cechy produktów nie uwzględnieją cen promocyjnych z karty produktu

9. Powiadomienie o produktach z minimalnym stanem magazynowym

Ustawienia poziomu minimalnego stanu magazynowego ustawiamy w Ustawienia – Główne – Ustawienia produktów – Powiadomienie o minimalnym stanie magazynowym.
Informacja wyświetlana w „Dane sklepu” w panelu administracyjnym

Powiadomienia wyświetlają się po zalogowaniu do panelu administracyjnego w Start – Dane sklepu – Liczba produktów (poniżej minimalnego stanu mag.)

10. Cena produktu od ilości zamawianych sztuk.

Cene produktu od ilości zamawianych sztuk modyfikujemy w karcie produktu – Cena od ilości.

11. Pozostałe mniejsze zmiany i poprawki: