Sofort, eCard, Transferuj.pl – aktualizacja 4.7
- Integracja z Sofort Banking System
- Integracja z eCard.pl (płatności elektroniczne)
- Integracja z Transferuj.pl (płatności elektroniczne)
- Podpowiedzi szukanych produktów w szybkiej wyszukiwarce
- Rozbudowana kodów rabatowych
- i wiele więcej …
1. Integracja Sklepy internetowe z Sofort Banking System (płatności elektroniczne)
Konfiguracja
Konfiguracja systemu płatności Sofort Banking System odbywa się w menu Płatności. Po przejściu do w/w opcji należy uzupełnić wskazane na rysunku poniżej pola.
Status zamówienia
Wszystkie zamówienia są posegregowane w odpowiednich zakładkach wg formy płatności. Zamówienia opłacone przez Sofort Banking System trafiają do menu „Oczekujące wpłaty” (zał. 1.png). Jeżeli klient kliknął przycisk „Zapłać” w podsumowaniu zamówienia, to status płatności ustawiony zostanie na „Otwarte”. Jeżeli płatność zostanie przerwana status płatności zostanie zmieniony na „Przerwana”.
Po poprawnym opłaceniu zamówienia trafi ono do menu „Zapłacone” (zał. 2.png), a status płatności zostanie ustawiony na „Zakończona”.
Status płatności można monitorować na bieżąco wchodząc do menu Zamówienia/Raporty Sofort
2. Integracja z eCard.pl (płatności elektroniczne)
Wprowadzamy ustawienia dostępowe eCard.pl w zakładcę Płatności – Płatności – Płatności e-przelewem – eCard
Na liście Płatności – Banki – Przypisujemy dla których banków ma następować przekierowanie do systemu płatności eCard
3. Integracja z Transferuj.pl (płatności elektroniczne)
Wprowadzamy ustawienia dostępowe Transferuj.pl w zakładcę Płatności – Płatności Płatności e-przelewem – Transferuj.pl
Na liście Płatności – Banki – Przypisujemy dla których banków ma następować przekierowanie do systemu płatności Transferuj.pl
4. Zapamiętywanie koszyka zakupów w sklepie internetowym dla zarejestrowanego klienta
Dla klientów zalogowanych po wyjściu ze sklepu i ponownym wejściu jako osoba zalogowana dostępne jest automatyczne zapamiętywanie koszyka.
5. Podpowiedzi szukanych produktów w szybkiej wyszukiwarce
W prostej wyszukiwarce dla szablonu default dostępne są podpowiedzi produktów po wpisaniu minimum 3 znaków.
6. Wyrażenie zgody przez klienta na otrzymanie ankiety z systemów opinii
Przy składaniu zamówienia dodana opcja zapytania klienta o wyrażenie zgodny na otrzymanie ankiety z systemów opinii.
Ustawienia tekstu odbywa się w Ustawienia – Główne – Ustawienia główne – (wybór systemu opinii) – Tekst zgody konsumenta.
Dla innych szablonów niż default należy dodać kod /themes/[default]/template/register.html za znacznikiem : <register></register>:
<okazje>
<tr>
<td colspan=4 style="padding:0 0 0 85px">
<table>
<tr>
<td><input [%okazje_checked%] onclick="zmien(document.order_form);"
type=checkbox name=dane_klient[okazje] id=dane_klient[okazje] value=1></td> <td class="ctable_td"><label for=dane_klient[okazje]>{t}[%okazje_text%]{/t}</label></td> </tr> </table> </td> </tr> </okazje>
<opineo> <tr> <td colspan=4 style="padding:0 0 0 85px"> <table> <tr> <td><input [%opineo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);"
type=checkbox name=dane_klient[opineo] id=dane_klient[opineo] value=1></td> <td class="ctable_td"><label for=dane_klient[opineo]>{t}[%opineo_text%]{/t}</label>/t}</label></td> </tr> </table> </td> </tr> </opineo>
<ceneo>
<tr>
<td colspan=4 style="padding:0 0 0 85px">
<table>
<tr>
<td><input [%ceneo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);"
type=checkbox name=dane_klient[ceneo] id=dane_klient[ceneo] value=1></td>
<td><label for=dane_klient[ceneo]>{t}[%ceneo_text%]{/t}</label></td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</ceneo>
oraz w /themes/[default]/template/registerNew.html za znacznikiem <order></order>
<okazje>
<div class="fieldRow extra">
<input [%okazje_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" type=checkbox
name=dane_klient[okazje] id=dane_klient[okazje] value=1 style="float:left;" /> <label class="chk fl" for=dane_klient[okazje]>{t}[%okazje_text%]{/t}</label> </div> <div style="clear:both;"></div> </okazje>
<opineo> <div class="fieldRow extra"> <input [%opineo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" type=checkbox
name=dane_klient[opineo] id=dane_klient[opineo] value=1 style="float:left;" /> <label class="chk fl" for=dane_klient[opineo]>{t}[%opineo_text%]{/t}</label> </div> <div style="clear:both;"></div> </opineo>
<ceneo> <div class="fieldRow extra"> <input [%ceneo_checked%] onclick="zmien(document.order_form);" type=checkbox
name=dane_klient[ceneo] id=dane_klient[ceneo] value=1 style="float:left;" /> <label class="chk fl" for=dane_klient[ceneo]>{t}[%ceneo_text%]{/t}</label> </div> <div style="clear:both;"></div> </ceneo>
7. Rozbudowana kodów rabatowych w oprogramowaniu e-commerce
Rozbudowane zostały kody rabatowe o dwie opcje:
a) minimalna kwota zamówienia – ustawienia dla pojedyńczego kodu rabatowego (poprzednio dla całego sklepu internetowego)
b) kod rabatowy uwzględniany dla cen promocyjnych – ustawienia dla pojedyńczego kodu rabatowego (poprzednio dla całego sklepu internetowego)
8. Modyfikacja cech nie powiązanych i powiązanych w sklepie internetowym
Zmiany w cechach produktów:
a) możliwość wprowadzania 3 cech powiązanych
b) wprowadzanie cen końcowych wariantów produktów (poprzednio różnicy cen)
c) wprowadzanie cen końcowych wariantów w walutach
d) Ważne – cechy produktów nie uwzględnieją cen promocyjnych z karty produktu
9. Powiadomienie o produktach z minimalnym stanem magazynowym
Ustawienia poziomu minimalnego stanu magazynowego ustawiamy w Ustawienia – Główne – Ustawienia produktów – Powiadomienie o minimalnym stanie magazynowym.
Informacja wyświetlana w „Dane sklepu” w panelu administracyjnym
Powiadomienia wyświetlają się po zalogowaniu do panelu administracyjnego w Start – Dane sklepu – Liczba produktów (poniżej minimalnego stanu mag.)
10. Cena produktu od ilości zamawianych sztuk.
Cene produktu od ilości zamawianych sztuk modyfikujemy w karcie produktu – Cena od ilości.
11. Pozostałe mniejsze zmiany i poprawki:
- Zmiany w integracji z Shopgate.pl , Patformaratalna.pl , Ferbuy.pl
- Modyfikacja systemu zapisywania i czyszczenia logów
- Multistore możliwość tworzenia różnych drzew kategorii produktów na sklepach
- Zmiana trybu połaczenia z Opineo
- Zmiana adresu email w „odpowiedz do” przy potwierdzeniu złożenia zamówienia
- Modyfikacja okienka do negocjacji cen
- Modyfikacja walidacji koszyka
- Modyfikacja importu produktów z CSV
- Modyfikacja plików do porównywarek
- Wyświetlenie okienka TIP w panelu administracyjnym
- Poprawka edycji produktu dodanego do koszyka na karcie produktu
- Poprawka zapisu rabatu w panelu administracyjnym dla kodów rabatowych
- Zmiana ważności terminowej kodu rabatowego przy pierwszym wejściu na sklep z 12 na 14 dni.
- Możliwość logowania się do panelu supportu i aktualizacji bezpośrednio przez panel administracyjny w sklepie za pomocą zakładki w menu „Panel aktualizacji”.