Tel: +48 22 599 44 99
CStoreZałóż sklep internetowy
25/10/18

Pozyskiwanie klientów w sklepie internetowym

Uruchamiając pierwszy sklep internetowy, stajemy przed problemem pozyskania dla niego Klientów. W tym celu należy podjąć odpowiednie działania marketingowe, najlepiej jeszcze przed uruchomieniem platformy.

Uruchamiając sklep internetowy nie wystarczy jedynie włączyć platformy i czekać na pierwszych Klientów. Pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce wymaga czasu, a wiele firm korzysta z profesjonalnej pomocy specjalistów z dziedziny SEO, aby polepszyć swoje wyniki. SEO to skrót od Search Engine Optimization, czyli optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Obecnie zdecydowanym liderem na rynku wyszukiwarek jest Google, a więc działania SEO skupiają się właściwie wokół działań na rzecz tej wyszukiwarki. Jak widać na tym przykładzie, nawet kwestia pozycji w wyszukiwarce internetowej jest osobną i wyspecjalizowaną dziedziną w e-commerce.

Uruchamiając sklep internetowy, należy podjąć odpowiednie działania w celu zakomunikowania Klientom faktu jego istnienia. W tym celu powinieneś:
– uruchomić profile w social media, przynajmniej na Facebooku
– zoptymalizować stronę pod kątem SEO
– wykorzystać tradycyjne i elektroniczne media branżowe w celu emisji odpowiednio ukierunkowanej reklamy

Dodatkowo warto:
– umieścić informacje o sklepie na grupach branżowych na Facebooku i forach tematycznych
– zachęcić Klientów rabatami i promocjami
– podjąć współpracę z blogerami i influencerami działającymi w branży, w której prowadzimy sprzedaż.

CStore.pl oferuje kompleksowe wsparcie marketingowe dla sklepów internetowych wykorzystujących platformę CStore. Chętnie przeprowadzimy audyt istniejącego sklepu i przedstawimy dopasowane do potrzeb rozwiązania w zakresie marketingu internetowego oraz tradycyjnego. Posiadamy ponad 14 lat doświadczenia w e-commerce i współpracujemy z czołowymi specjalistami z wielu dziedzin marketingu oraz komunikacji. Zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj więcej w naszych poprzednich artykułach: